Ouders blij en gelukkig ondanks kut situatie, Tijn helemaal happy met nagels lakken, aandacht en leuke dagen, 3FM blij met aandacht, publiek blij met emoverhaal. Niks te klagen man kom op ...quote:Op donderdag 22 december 2016 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die jongen is een soort natuurlijk gezicht geworden en hij is er zelf gelukkig mee, dan vind ik het prima..
Ga je?quote:
Dag hoorquote:
Zijn mic zit los:quote:Op donderdag 22 december 2016 23:58 schreef Sjors_Peter het volgende:
Waarom moet t zo snel en onduidelijk
quote:
Komen allemaal uit de jungle...quote:Op donderdag 22 december 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Bij Witch Doctor de hele markt stil en hierbij gaan ze uit de plaat... ik snap de wereld soms niet
Anders heb je door dat ze niet kunnen zingen en kut zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 23:58 schreef Sjors_Peter het volgende:
Waarom moet t zo snel en onduidelijk
Nummer is Roar van Katy Perry.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:58 schreef richolio het volgende:
Ik ben nu wat aan het doneren op de Lak Aan pagina, maar je kan dan geen nummer aanvragen? Jammer
Tot nooit meer ziens.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:59 schreef Fylax het volgende:
wij waren broederliefde
jaaaaa ze stoppen
Dat gaat naar Katy Perry danquote:Op donderdag 22 december 2016 23:58 schreef richolio het volgende:
Ik ben nu wat aan het doneren op de Lak Aan pagina, maar je kan dan geen nummer aanvragen? Jammer
Ja die new wave hiphop zal wel resulteren in max 1 of 2 acts die populair blijven, helaas voor jou gaat Broederliefde er 1 blijvenquote:Op donderdag 22 december 2016 23:57 schreef Cee het volgende:
Ach, net als Jumpstyle hoor je hier over een jaar of twee niks meer van. Ik troost me met die gedachte.
quote:
Oh.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:00 schreef noodgang het volgende:
dit is
[..]
Dat gaat naar Katy Perry dan
Hij snapte het gewoon nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook totaal geen antwoord op de vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |