quote:
Ik vond het wel gezellig druk. Dus niet vervelend druk, zeg maar. Zoals altijd bij die ESF topicsquote:Op donderdag 22 december 2016 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
Vorige topic was wel de snelste tot nu toe dit jaar denk ik.
CTRL+SHIFTquote:Op donderdag 22 december 2016 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
Jong0ns hellup, waarom is mijn hekjetoets een pondteken?
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 22 december 2016 23:28 schreef houdjemond het volgende:
Richolio, Mario Party mis ik nog.
Maar even serieus, kssst.
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:28 schreef Uccie het volgende:
Ik ga ook slapen...aangezien ik anders ook nog de demo vd dag moet doorstaan.![]()
Ik ga ook slapen...aangezien ik anders ook nog de demo vd dag moet doorstaan.![]()
Ksssst voor "broederliefde" beetje ongelukkig geformuleerd.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:28 schreef houdjemond het volgende:
Richolio, Mario Party mis ik nog.
Maar even serieus, kssst.
Nee dat is niet foutm dat is slecht.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:28 schreef Cee het volgende:
By the way, dit soort muziek draait Q Music over een paar jaar toch steevast tijdens het foute uur, of zit ik er dan compleet naast?
Stond Engels op de een of andere manier.quote:
die site ken ik nietquote:Op donderdag 22 december 2016 23:29 schreef Qunix het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)wish_to_raise_money/
Laatste dag van het jaar!quote:
Over mijn Nintendo 64 games. En dat ik mijn weg tot een miljoen wil ruilen.quote:
Ja heb ik ook regelmatig, druk ik kennelijk op die combinatie.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond Engels op de een of andere manier.
Banjo-Kazooie en Majora's Mask zijn verreweg de twee beste.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Over mijn Nintendo 64 games. En dat ik mijn weg tot een miljoen wil ruilen.
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:29 schreef Qunix het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)wish_to_raise_money/
Kijken of het cd'tje het nog doetquote:Op donderdag 22 december 2016 23:29 schreef Cee het volgende:
Waarom moeten ze soundchecken? Alles wordt toch vervormd?
Als je echt serieus bent ga ik daar eens over nadenken.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:29 schreef richolio het volgende:
[..]Dat spel is echt goud
Tegen wat wil je 'm ruilen?
OoT bedoel je.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Banjo-Kazooie en Majora's Mask zijn verreweg de twee beste.
Ik vind het moeilijk om zo'n groot stuk nostalgie weg te doen, maar als je met iets leuks komt, wie weetquote:Op donderdag 22 december 2016 23:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je echt serieus bent ga ik daar eens over nadenken.
Wellus, op play drukken.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:32 schreef Fylax het volgende:
die DJ ook van broederliefde
die doet daar echt helemaal niets hoor als er 1 plaatje wordt gezongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |