Je gaat door voor de hoofdprijs.quote:
was toch het verhaal dat ze uit Brazillie kwamen en met een bus langs de badplaatsen in Spanje en Portugal heen toerde als een stel straatartiesten???quote:Op donderdag 22 december 2016 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Dat iedereen ook gewoon geloofde dat ze uit het buitenland kwamen totdat ze op de TMF-awards Nederlands tegen elkaar begonnen te praten terwijl ze dachten dat de microfoon uitstond
Je kon Wessel van Diepen wel een hype laten creëren
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Dat iedereen ook gewoon geloofde dat ze uit het buitenland kwamen totdat ze op de TMF-awards Nederlands tegen elkaar begonnen te praten terwijl ze dachten dat de microfoon uitstond
Je kon Wessel van Diepen wel een hype laten creëren
Brugklas hier... Absoluut back to school voor mij...quote:Op donderdag 22 december 2016 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was 6 toen dit nummer uitkwam, nope, dit is ook niet echt back2school.
27quote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef houdjemond het volgende:
Gewoon even; hoe oud zijn we hier gemiddeld? Rond de 30 gok ik?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 22 december 2016 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor jou niet Qunix, voor jou niet.
Wat is de hoofdprijs?quote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je gaat door voor de hoofdprijs.
Zoiets jaquote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch het verhaal dat ze uit Brazillie kwamen en met een bus langs de badplaatsen in Spanje en Portugal heen toerde als een stel straatartiesten???
23quote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef houdjemond het volgende:
36quote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef houdjemond het volgende:
Ik ook...ik zat er een paar jaar naast.quote:
Nog meer muziek op 3FM!quote:
Eergisteren net 22 gewordenquote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef houdjemond het volgende:
Bijna 32quote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef houdjemond het volgende:
Youtuber!quote:Op donderdag 22 december 2016 22:32 schreef Cee het volgende:
Wattefak hangt nu weer aan de microfoon.
oohh ja! Echt de tmf tijd was dat! Leuk! Stoer videoclip toen ookquote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef Kyran het volgende:
Nakatomi met Because the Night zou ook wel lekker zijn
Wij playbackte Star Trekking across the universe in groep 6quote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfs voor mij, playbackte dit in groep 6 ofzo.
Ah, je was 8 toen je op FOK! kwam.quote:
Je hoeft maar naar mijn nick te kijken.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef houdjemond het volgende:
Ik had jou echt veel ouder ingeschat. Vooral omdat jij voor mijn gevoel in bepaalde reeksen al jaren meedraaidequote:
Ja zo rond die leeftijd gok ik.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:31 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe joe tink you better off aloon!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |