quote:
Crap...en ik zat een accountant te entertainenquote:Op donderdag 22 december 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist vanmiddag. Je eerste singletje werd op prachtige wijze vertolkt. Met accent.
Zijn daar filmpjes van.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Crap...en ik zat een accountant te entertainen
back 2 school uurtjequote:Op donderdag 22 december 2016 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Maar is er vanavond nog een sfeeruurtje?
quote:
Ik ben net binnen...is dat niet genoeg sfeer :pquote:Op donderdag 22 december 2016 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Maar is er vanavond nog een sfeeruurtje?
Komt Roemer nog op bezoek?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
back 2 school uurtje
morgen het doe je haar met een gitaar uurtje mag ik hopen
Dan heb je geluk. oa Mental Theo komt zo.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben net binnen...is dat niet genoeg sfeer :p
Stiekem hoop ik nog wle op een happy hardcore uurtje
Nou zo leuk was het niet.quote:
vanavond met Mental Pedo Theoquote:Op donderdag 22 december 2016 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben net binnen...is dat niet genoeg sfeer :p
Stiekem hoop ik nog wle op een happy hardcore uurtje
Gewoon een ouwe levensgenieter.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
vanavond met Mental Pedo Theo
Nee, mijn nagels zijn even bijgewerkt.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar ben je net pas thuis van het werk?
door Tijn?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mijn nagels zijn even bijgewerkt.
Niet Hold On?quote:
Nee, dt was iets te ver weg.quote:
Gelukkig, heel belangrijk, zou je bijna Mariah gemist hebben zeg.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mijn nagels zijn even bijgewerkt.
Ja bijna ja....helaas nietquote:Op donderdag 22 december 2016 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig, heel belangrijk, zou je bijna Mariah gemist hebben zeg.
Heb je hem aangevraagd?quote:Op donderdag 22 december 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik EIS Zombie Nation over een uurtje.
dit jaquote:Op donderdag 22 december 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, anderen welquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |