Dat dan wel weer.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:42 schreef houdjemond het volgende:
Dit als "jullie" liedje hebben is dan wel weer ernstig sneu.
Vergeleken met dat nummer zingt Mariah nog genuanceerd.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Why Couldn't It Be Christmas Everyday is toch wel een moderne kerstclassic.
Ik vind die leuker. Die van Clarkson recentelijk was ook behoorlijk lekker.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeleken met dat nummer zingt Mariah nog genuanceerd.
quote:
Nee..ik zat net gewoon in de auto met de radio aan.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je was mooi optijd ingeschakeld![]()
Piewpiewpiewquote:Op donderdag 22 december 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist vanmiddag. Je eerste singletje werd op prachtige wijze vertolkt. Met accent.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 22 december 2016 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee..ik zat net gewoon in de auto met de radio aan.
quote:
Crap...en ik zat een accountant te entertainenquote:Op donderdag 22 december 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist vanmiddag. Je eerste singletje werd op prachtige wijze vertolkt. Met accent.
Zijn daar filmpjes van.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Crap...en ik zat een accountant te entertainen
back 2 school uurtjequote:Op donderdag 22 december 2016 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Maar is er vanavond nog een sfeeruurtje?
quote:
Ik ben net binnen...is dat niet genoeg sfeer :pquote:Op donderdag 22 december 2016 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Maar is er vanavond nog een sfeeruurtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |