Niet de eerste keer deze weekquote:Op donderdag 22 december 2016 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha. Jij stond daar een beetje voor lul.
Hello ook.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:35 schreef richolio het volgende:
Chelsea Dagger en Let's Dance To Joy Division zijn wel ultieme anthem nummers in mijn optiek
quote:Op donderdag 22 december 2016 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dit voor een debiele plaat
Redelijk eens met dit rijtje. Maar ligt het gevoel van Hello als ultiem anthem niet ook aan het ultieme springgedrag van Eindhoofe de gekste?quote:Op donderdag 22 december 2016 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hello ook.
Als ik ze moet waarderen:
1. Hello
2. Let's Dance to Joy Division
3. Tsunami
4. Kernkraft 400 (fuck you, Britney Bitch)
5. Galvanize
6. Chelsea Dagger
7. U & I
8. Bouncer
9. Niet Weglopen
10. Verliefdheid
11. Scream & Shout
12. Multiply
13. It Gets Better
Vond Tsunami ook wel mooi wat dat betreft, op Zaailand in Leeuwarden als ik goed herinner.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:43 schreef VeertjePeertje het volgende:
[..]
Redelijk eens met dit rijtje. Maar ligt het gevoel van Hello als ultiem anthem niet ook aan het ultieme springgedrag van Eindhoofe de gekste?
Ik best wel, geen ''lekker ding'' ofzo, maar wel een prettige vrouw om te zien of te horen.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:43 schreef houdjemond het volgende:
Ooooh, ik vind haar zo niet leuk.
Tot ze heel vaak in het restaurant komt eten waar je werkt.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik best wel, geen ''lekker ding'' ofzo, maar wel een prettige vrouw om te zien of te horen.
Owh, nee.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ken je dit topic al?
SR / Gifjes topic
Er is een BBC versie (geweest)?quote:Op donderdag 22 december 2016 18:46 schreef Urb het volgende:
Floortje naar einde vd wereld wel leuk, hoewel de BBC versie imo nog veel toffer is.
Ja die top 4 heeft gewoon de beste herinneringen, Let's Dance was mijn eerste SR en eigenlijk een van mijn eerste eigen adoptiehitjes (die ik al een tijdje kende voordat ze échtt doorbraken) en ik vind het ook echt een fijne meespringer. Iedereen wordt ook vrolijk van dat lied heb ik het idee.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:43 schreef VeertjePeertje het volgende:
[..]
Redelijk eens met dit rijtje. Maar ligt het gevoel van Hello als ultiem anthem niet ook aan het ultieme springgedrag van Eindhoofe de gekste?
Je mag ze van mij hier ook wel plempen hoor, maar leuke gifjes zijn daar natuurlijk ook welkomquote:Op donderdag 22 december 2016 18:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Owh, nee.![]()
Kan ze daar ipv hier plempen als te storend. Of daar ook als niet.
Als het hier maar niet vol komt te staan. Dat is wel storend.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Owh, nee.![]()
Kan ze daar ipv hier plempen als te storend. Of daar ook als niet.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:49 schreef VeertjePeertje het volgende:
Maar nogmaals (serieus een vraag): klopt de eindstand 2015 wel in de OP? Meen ergens gelezen te hebben dat dat nog naar boven is bijgesteld later naar 8,6 mln.
Nu begin ik te twijfelen, even zoeken maar ik dacht het wel.quote:
Klopt, de laatste tussenstand was dat. De eindstand was ¤ 8.671.288,-quote:Op donderdag 22 december 2016 18:49 schreef VeertjePeertje het volgende:
Maar nogmaals (serieus een vraag): klopt de eindstand 2015 wel in de OP? Meen ergens gelezen te hebben dat dat nog naar boven is bijgesteld later naar 8,6 mln.
quote:Op donderdag 22 december 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt, de laatste tussenstand was dat. De eindstand was ¤ 8.671.288,-
Dus nu je hier toch bentquote:Op donderdag 22 december 2016 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het hier maar niet vol komt te staan. Dat is wel storend.
Done.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |