quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco GuidolinBob Bradley
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport![]()
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op donderdag 22-12-2016 om 16:28:27BREAKING: Sky Sources: Sam Allardyce's representatives will meet for talks with @CPFC chairman Steve Parish in next 24 hours. #SSNHQ reageer retweet
twitter:CPFC twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 14:35:58AP: Spurs have some outstanding players. I'm a big fan of Kane, Chadli and Eriksen. They will definitely finish in the top ten. reageer retweet
Big Samquote:Op donderdag 22 december 2016 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op donderdag 22-12-2016 om 16:28:27BREAKING: Sky Sources: Sam Allardyce's representatives will meet for talks with @CPFC chairman Steve Parish in next 24 hours. #SSNHQ reageer retweet
Pff. Aparte lijst zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
The Guardian verliest ook gauw aan geloofwaardigheid door dit soort dingen.
twitter:bbcsport_david twitterde op vrijdag 23-12-2016 om 18:59:13Sam Allardyce agrees 2.5yr deal to become #CPFC boss. Signing contract soon. In charge for training Sat & #WatfordFC Mon. Announcement 7ish reageer retweet
Klopt, alleen het affiche om 20:45 is nog wel aardig.quote:Op maandag 26 december 2016 10:49 schreef superniger het volgende:
Alleen maar kutwedstrijden vandaag.
Eensquote:Op maandag 26 december 2016 10:49 schreef superniger het volgende:
Alleen maar kutwedstrijden vandaag.
Newcastle - Sheffield bedoel je?quote:Op maandag 26 december 2016 11:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, alleen het affiche om 20:45 is nog wel aardig.
-1 voor het niet noemen van KloppGOD, maar wel zo'n kneus als Contequote:Op zaterdag 24 december 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
10/10 voor de voorspelling van Perarnau en Guardiola.
Ik doe mee.quote:Op maandag 26 december 2016 13:11 schreef Tagliano het volgende:
Ondanks de affiches doe ik toch lekker mijn broekje uit
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 26 december 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er geen analisten/presentator vandaag ofzo
Donequote:Op maandag 26 december 2016 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik doe mee.
[ afbeelding ]
Graag ontvang ik pics van jou zonder broekje op WA>
Emile geen presentator noemenquote:Op maandag 26 december 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er geen analisten/presentator vandaag ofzo
Geen van beiden/allebeiquote:Op maandag 26 december 2016 13:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fijn
Wie support je, Watford of CP?
Leicester - Everton vind ik persoonlijk nog wel geinig. Maar niet heel hoogstaand natuurlijk. Maar ach, ik koester het dat er in elk geval wat voetbal is vandaag.quote:Op maandag 26 december 2016 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Boxing Day was ooit een begrip, maar zoiets brokkelt gauw af met zo'n zaaddodend programma.
Ik ben groot voorstander van neutraliteitquote:
Volgende week kunnen we op oudjaarsavond wel genieten van Liverpool-Cityquote:Op maandag 26 december 2016 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Boxing Day was ooit een begrip, maar zoiets brokkelt gauw af met zo'n zaaddodend programma.
Hoe moeten we nu rijk worden danquote:Op maandag 26 december 2016 13:27 schreef Toto69 het volgende:
Total Corners by Home Team over 5.5 @2.10
Idem voor CP over 5.5 @2.10
No value. Veel te hoge lijnen voor zo'n quotering.
Dat affiche zal in the end ook nog wel meevallen, gezien City werkelijk erbarmelijk is en Liverpool vermoedelijk Coutinho nog mist vanwege een terugslag.quote:Op maandag 26 december 2016 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Volgende week kunnen we op oudjaarsavond wel genieten van Liverpool-City
Eerste helft even bekijken en zien hoe het er aan toe gaat. Evt. over X corners 1st half @X.XXquote:
Hmm, dat zou zonde zijn. Ach, anders maar gezellig een Hollandse spelletjesavondquote:Op maandag 26 december 2016 13:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat affiche zal in the end ook nog wel meevallen, gezien City werkelijk erbarmelijk is en Liverpool vermoedelijk Coutinho nog mist vanwege een terugslag.
Hahaquote:Op maandag 26 december 2016 13:37 schreef Bolasie het volgende:
Leicester fans have got a Jamie Vardy mask on their seat today - in protest by owners at his ban
[ afbeelding ]
Rechtsback staan aangezien Janmaat al na een paar minuutjes uitvielquote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die heeft nooit enig blijk van intelligentie getoond, maar wat moet hij daar zeg
Heb je Engels?quote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef Bolasie het volgende:
Het commentaar loopt wat achter bij mij.
Bedankt Daryl!!!quote:Op maandag 26 december 2016 13:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rechtsback staan aangezien Janmaat al na een paar minuutjes uitviel
Eckten hebben Ziggogodquote:Op maandag 26 december 2016 13:59 schreef Toto69 het volgende:
Heb wel een goede stream voor de liefhebberts, is Engels, DM maar
Ja, dat staat hier ook gewoon opquote:Op maandag 26 december 2016 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt Daryl!!!
[..]
Eckten hebben Ziggogod
Ik heb geen keus, heb een Go abonnement en daar kan je niet kiezen.quote:Op maandag 26 december 2016 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, ik kan Mantingh nooit zo goed uitstaan
Ripquote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb geen keus, heb een Go abonnement en daar kan je niet kiezen.
Picsquote:Op maandag 26 december 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andros Townsend heeft echt een lekkere vriendin
Full back is wel wat anders dan puur rechtsback.quote:Op maandag 26 december 2016 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar effe serieus, er is verder geen andere verdediger op bank bij Watford? Een aanvaller op RB zetten is wel laatste wat je dan doet tenzij je Bosz heet
Dat hebben ze allemaalquote:Op maandag 26 december 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andros Townsend heeft echt een lekkere vriendin
Uiteraard, maar voorkeur gaat bij mij in eerste instantie naar een back die tenminste kan verdedigen. Nul is heilig en daarvanuit bouw je verder naar voren. Zeker bij zo'n ploeg als Watford. Een topclub als Chelsea heeft andere materiaal dat is heel ander verhaalquote:Op maandag 26 december 2016 14:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Full back is wel wat anders dan puur rechtsback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |