Ik haak héél snel af bij vage dingen. Maar bij Dirk bleef ik hangen, vol verwondering naar de volgende episode. Lekker overzichtelijk ook, 8 eps.quote:Op maandag 26 december 2016 10:31 schreef Greys het volgende:
The OA trok ik nog qua bizar, Dirk Gently raakte mij tijdens de eerste aflevering al volledig kwijt. Die sla ik verder maar over.
https://help.netflix.com/nl/titlerequestquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Ze zouden op netflix een functie moeten toevoegen dat je kan invoeren welke films je graag ziet komen en dat je dan een mailtje krijgt als en wanneer ze er zijn.
Zo krijgt netflix ook gelijk een idee van wat de users graag willen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
Net begonnen aan Bates Motel.
Wat een parel! Vier seizoenen, had ik die maar eerder ontdekt.
Thanksquote:Op woensdag 28 december 2016 00:02 schreef Aether het volgende:
[..]
https://help.netflix.com/nl/titlerequest
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJIN: Demi-Human (seizoen 2) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Japans, Nederlands
Genre: Anime
Acteurs: Mamoru Miyano, Yoshimasa Hosoya, Jun Fukuyama
Een tiener ontdekt dat hij een Ajin is en vlucht voordat hij een proefkonijn van de staat wordt. Andere Aijn bieden weerstand en hij moet partij kiezen.
NSU Komplex, Der – 2016 12 1:30 uur
♫ Engels / CC Arabisch, Engels, Nederlands, Turks
Genre: Documentaire, Misdaad, Provocerend
Dertien jaar lang wist de ondergrondse neonazistische organisatie NSU de Duitse politie te ontlopen terwijl ze bommen plaatsten, banken beroofden en immigranten vermoordden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja! Ja! En wat is het jongetje uit August Rush (quote:Op woensdag 28 december 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]Bates Motel is echt geweldig.
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
Net begonnen aan Bates Motel.
Wat een parel! Vier seizoenen, had ik die maar eerder ontdekt.
Een dikke vette aanrader. Dat is het.quote:
pffquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wel een foutje gemaakt zie ik![]()
Ze zijn te zien tot en met 31 december, niet januari.
Voor films staat een periode van zes dagen, voor series een maand. Ik kan het ook niet leuker makenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pffkonden ze dat niet wat eerder bekend maken. best wat films op die lijst wou ik nog kijken
quote:Op woensdag 28 december 2016 09:48 schreef Aether het volgende:
Ah ik zag al dat seizoen twee van Ajin weer was geweest. Mooi dat ie nu ook op Netflix staat.SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJIN: Demi-Human (seizoen 2) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Japans, Nederlands
Genre: Anime
Acteurs: Mamoru Miyano, Yoshimasa Hosoya, Jun Fukuyama
Een tiener ontdekt dat hij een Ajin is en vlucht voordat hij een proefkonijn van de staat wordt. Andere Aijn bieden weerstand en hij moet partij kiezen.
NSU Komplex, Der – 2016 12 1:30 uur
♫ Engels / CC Arabisch, Engels, Nederlands, Turks
Genre: Documentaire, Misdaad, Provocerend
Dertien jaar lang wist de ondergrondse neonazistische organisatie NSU de Duitse politie te ontlopen terwijl ze bommen plaatsten, banken beroofden en immigranten vermoordden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Is het een goede serie?quote:Op woensdag 28 december 2016 19:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah ik zag al dat seizoen twee van Ajin weer was geweest. Mooi dat ie nu ook op Netflix staat.
Alle seizoenen zijn idd op tv geweestquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef Greys het volgende:
Weet iemand of Under the Dome seizoen 3 op tv is geweest in Ned? Heb het toen op tv gevolgd en vond het wel vermakelijk maar weet niet of het de moeite is om te gaan kijken waar ik op tv gebleven was of dat alle drie de seizoenen al op tv waren, want dan hoef ik niet te gaan zoeken
Even onthouden dus.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:29 schreef Aurelius het volgende:
Call the Midwife is heerlijk. Hoe konden mensen zo leven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |