Je hebt praten en praten. De serie werd op een gegeven moment heel erg traag. Ik was er zelf helemaal klaar mee. Vooral op die boerderij (seizoen 2 dacht ik)quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
want met minder praten wordt het allemaal logischer ofzo?
ik vind seizoen 2 en 3 (deels gezien) ook matig, maar niet door het gepraat, meer dat de snelheid van seizoen 1 mist (ze zijn mij te lang op 1 locatie gefocust)
Gebinged. Eind seizoen 1 en vrijwel heel seizoen 2 vond ik wel het beste. Halverwege 3 ging het dramatisch achteruit (of viel het mij pas op).quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat the 100 nog ergens heen ?
Was aangenaam verrast met seizoen 1 maar bij twee nemen ze een beetje teveel hooi op de vork en is nog al een zooitje.
SPOILER: zwaar, seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gewoon twee profielen maken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:15 schreef Aurelius het volgende:
Ik wil mijn abo delen met mijn ouders, we hebben allebei een Apple TV. Dat zou toch moeten kunnen met een 9,99 euro abo of niet?
Zeker, toppertje.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:52 schreef Max23 het volgende:
Heeft iemand de Noorse serie Occupied (Okkupert in het Noors) al gezien?
Wat een topshow is dat
Bij KPN, weet niet of jij of je ouders die hebben, heb je geen Apple TV meer nodig, Netflix staat voortaan bij TV on Demand. Navigeert net wat handiger dan Netflix op Appel TV.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:15 schreef Aurelius het volgende:
Ik wil mijn abo delen met mijn ouders, we hebben allebei een Apple TV. Dat zou toch moeten kunnen met een 9,99 euro abo of niet?
Met weinig middelen gemaakt, maar zeer interessante serie (ik heb een stukje geschreven in vorig deel). Ben benieuwd naar het vervolg, nu steeds meer mensen toch in het verzet gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:52 schreef Max23 het volgende:
Heeft iemand de Noorse serie Occupied (Okkupert in het Noors) al gezien?
Wat een topshow is dat
Naja, gebinged.. Er toch wel een paar dagen over gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Hebben jullie Dirk Gently's al gebinged?
Ik vind het altijd zo lastig om aan te raden aan mensen. Het is haast niet te omschrijven zonder spoilers.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Naja, gebinged.. Er toch wel een paar dagen over gedaan.
Wat is het leueueueueuk!![]()
![]()
Yup. Twee afleveringen op de eerste avond, en de hele rest van de serie op de avond erop.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Nee, wat is dat?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:
quote:
Holistic detective die zag ik wel, maar vond de titel al vaag. Holistic is vaag nl.quote:
Yup. Was een erg productieve dag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
Morgen hele dag inhalen mbt animatiefilms. Traditie.
Pathé is echt bijna altijd open.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:02 schreef mschol het volgende:
geen idee of pathe open is (vast niet), maar zou vaiana wel willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |