Zeker van de Lage Landen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Balthazar is voor mij misschien wel de beste band van de afgelopen jaren
Dit ook.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fuck hee, dit is ook al zo prachtig
waarom? druk van buitenaf?? of vind je het oprecht nog leuk?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een goed uur komt er nu aan.
Nick Cave, The Ex, Interpol, Smashing Pumpkins, Beach House en meer
Jammer dat dit tegelijkertijd met de top 2000 uitgezonden wordt. De lijst wordt steeds beter, maar vanaf morgen luister ik toch naar die andere lijst.
Ik vind het oprecht leuk, vooral dankzij de topics op FOKquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:16 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
waarom? druk van buitenaf?? of vind je het oprecht nog leuk?
Zelfde hier.quote:Op zondag 25 december 2016 07:08 schreef female81 het volgende:
...en over een paar uur volgt dus dat dilemma. Ga ik me warmen aan de kerstsfeer van Radio 2, met een minimale kans dat ik iets boeiends ontdek wat ik nog niet ken, of ga ik potentieel interessante en niet voor de hand liggende nummers luisteren op KX Radio - met wat minder kerstsfeer?
Ik vrees dat ik enkele dagen lang ontzettend veel ga zappen.
quote:
Belgische muziekquote:Op zondag 25 december 2016 11:32 schreef Gehenna het volgende:
Het valt me op dat Belgische muziek vaak een stuk meer power heeft dan hun Nederlandstalige tegenhangers hier.
Zouden ze daar ook een Kane of Bløf hebben? Ik krijg het iig niet echt mee.
Het klinkt gewoon vaak alsof het tot ver over de grens zou kunnen aanslaan. Terwijl we hier over het algemeen klinken als 13 in het dozijn (kane, bløf) of juist heel gefocust zijn op de NLse markt.quote:Op zondag 25 december 2016 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Belgische muziek
Hebben op dat gebied gewoon meer talent, kan niet anders.
Ik dacht tot voor kort altijd dat Acda stond voor de akkoordjes waaruit al hun liedjes bestaan.quote:Op zondag 25 december 2016 10:51 schreef Gehenna het volgende:
Acda & de Munnik mogen van mij gewoon in de Top 2000 blijven
Fuck ButtonGodenquote:Op zondag 25 december 2016 13:07 schreef Gehenna het volgende:
oh nice! fuck buttons, niet verwacht dat die er in zouden staan
Ja dit weekend ook behoorlijk wat geluisterd, maar amper iets gehoord wat ik echt niet tof vind.quote:
Eens. Hoewel gisteren wel Arcade Fire langskwamquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dit weekend ook behoorlijk wat geluisterd, maar amper iets gehoord wat ik echt niet tof vind.
Bij m'n ouders de top2000 aangezet, maar dat was toch wel een ander verhaal
herkenbaar :pquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dit weekend ook behoorlijk wat geluisterd, maar amper iets gehoord wat ik echt niet tof vind.
Bij m'n ouders de top2000 aangezet, maar dat was toch wel een ander verhaal
Inderdaad schandalig ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:07 schreef Gehenna het volgende:
Gewoon schandalig toch dat dit niet in de top2000 staat![]()
Stem er overigens trouw elk jaar op
Ben benieuwd, ken 'm niet zo heel goed volgens mij. Kan goed zijn dat ik het verkeerde nummer in mijn hoofd heb..quote:
ja maar Kensington is toch veel beter?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:07 schreef Gehenna het volgende:
Gewoon schandalig toch dat dit niet in de top2000 staat![]()
Stem er overigens trouw elk jaar opedit: vergeten dus
![]()
En daar staan natuurlijk al powervrouwen als Claudia de Breij in de top 10.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja maar Kensington is toch veel beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Geweldig ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:41 schreef Gehenna het volgende:
Ohja deze wel![]()
Van die eerste bootleg series (1-3), geweldige platen, die eerste cd heb ik helemaal grijs gedraaid.
Zo ongeveer het beste wat de Americana halverwege de jaren negentig te bieden had, in een bloeiperiode voor het genre ongeveer. Olsen / Louris waren als duo op hun creatieve hoogtepunt. Nummer staat nog relatief laag, vind ik.quote:
Even geluisterd, kende het toch wel, maar niet helemaal mijn ding denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo ongeveer het beste wat de Americana halverwege de jaren negentig te bieden had, in een bloeiperiode voor het genre ongeveer. Olsen / Louris waren als duo op hun creatieve hoogtepunt. Nummer staat nog relatief laag, vind ik.
Ze hebben volgens mij een redelijke trouwe fanbase opgebouwd inmiddels.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:13 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik heb gisteren dat Heidevolk, wat een aantal keer heel hoog staat, even geluisterd. Kan iemand mij vertellen waarom dat zo populair is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |