Ook voor Eefje en Spinvis?quote:Op donderdag 22 december 2016 15:50 schreef DO2 het volgende:
Nee, dat was een reactie op die plaat van Van Dik Hout, Slobeend.
Ik ben sowieso allergisch voor Nederlandstalige muziek ( en film ).
quote:
Klinkt als een hippe brugpieper die voor het eerst muziek hoort.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:55 schreef Gehenna het volgende:
Schakel net weer in, wat was er zo vreselijk aan deze DJ dan?
Oh maar dat is ook wel heel bijzonder natuurlijk, toen was de scene druk bezig met andere dingenquote:Op donderdag 22 december 2016 15:57 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Klinkt als een hippe brugpieper die voor het eerst muziek hoort.
"...van begin jaren '80. Wowwwww, toen werd er ook gewoon punk gemaakt!"
Niet echt iemand voor een snob 2000.
Ja, die kan ik nog wel hebben. Henny Vrienten is ook n uitzondering. Er zijn er vast wel meer.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs boudewijn de groot? Die waarderen zelfs de grootste NL-talige haters die ik ken
aj, ja net 2 minuten te lang. Max is 10 min. De rest komt in een of andere podcast..quote:
Zonde. Briljant nummer.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
aj, ja net 2 minuten te lang. Max is 10 min. De rest komt in een of andere podcast..
Seven Nation Army van The White Stripes en daarna 7 van Prince.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:50 schreef tong80 het volgende:
Kom er net in. Wat krijgen we na zessen ?
Leukste liedje van het uur.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:04 schreef Slobeend het volgende:
Oja Voicst. Was dit nummer totaal vergeten.
Elephant Gunquote:Op donderdag 22 december 2016 19:56 schreef Slobeend het volgende:
Dit is misschien wel m'n favoriete Beirut nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |