abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167629950
Volgens mij is dit gebash van users totaal de bedoeling niet van feedback.
blablablabla
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 00:00:32 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_167629951
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja prima, maar je ziet toch zelf ook wel hoe mensen vaak reageren op je topics? Gewoon iets zorgvuldiger opmaken en je eigen mening eronder zetten (zal je vast hebben), is toch niks mis mee.
Als ik moeite doe met eigen mening of weet ik wat allemaal blijft het gezeik hetzelfde. Dat zie je zelf toch ook wel. Ik wil niet vechten, het is wel tegen de bierkaai. Het is nutteloos. Maar ik geef niet op.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167629964
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als ik moeite doe met eigen mening of weet ik wat allemaal blijft het gezeik hetzelfde. Dat zie je zelf toch ook wel. Ik wil niet vechten, het is wel tegen de bierkaai. Het is nutteloos. Maar ik geef niet op.

Niet opgeven, blijf topics openen! Strijder!
  dinsdag 27 december 2016 @ 00:01:47 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167629991
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja je kan of stug door blijven gaan met hetzelfde doen als altijd wat niet werkt (insanity is doing the same thing over and over again but expecting different results) of je kan iets doen met de feedback die je krijgt.
Oh.
pi_167630038
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 23:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dit dus. Dit is feedback en je wordt behandeld als een randdebiel. Niks mis met dat topic. Zo open ik ze al 12 jaar nooit problomen mee gekregen. Jij pleurt ze opslot alsof het lepra is voor VBL

Ik behandel je niet als een randdebiel. Je doet het eerder omgekeerd en dat zit me dwars. Mensen die niet meetappen met je dansje moeten meteen verketterd worden, wat zijn ze idioot, wat zijn ze slegt opgevoet of zo. Altijd maar mensen in hoekjes plaatsen met je torenhoge dedain voor de rest. Vraag je nou godverdomme eens af waarom zoveel mensen uiteindelijk maar je topics bekritiseren en verbaggeren. Dat komt heus niet uit de lucht vallen.

Als ik zie dat topics potentie hebben, ben ik bereid om bagger te verwijderen. Ik doe genoeg om van topics iets te maken maar willekeurige copypastetopics heeft gewoon niemand wat aan.

Maar goed, het is allemaal een complot tegen jou.
pi_167630041
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb het volgens mij uitgelegd in de sluitpost. Heel duidelijk.

Maar goed, ik ga niet meer met je in discussie want het is bijna praten tegen een spraakgestuurde tablet. Het wil nooit begrijpen wat je zegt. We hebben er enkele weken terug een discussie over gehad, leek me vrij helder.
Mag ik zeggen dat ik het hier niet mee eens ben, Siri van Apple kan je helemaal wel een goeie discussie voeren

ken je feiten

Apple4life
pi_167630061
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mag ik zeggen dat ik het hier niet mee eens ben, Siri van Apple kan je helemaal wel een goeie discussie voeren

ken je feiten

Apple4life
We noteren het even en nemen het mee naar achteren.
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 00:05:46 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_167630116
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik behandel je niet als een randdebiel. Je doet het eerder omgekeerd en dat zit me dwars. Mensen die niet meetappen met je dansje moeten meteen verketterd worden, wat zijn ze idioot, wat zijn ze slegt opgevoet of zo. Altijd maar mensen in hoekjes plaatsen met je torenhoge dedain voor de rest. Vraag je nou godverdomme eens af waarom zoveel mensen uiteindelijk maar je topics bekritiseren en verbaggeren. Dat komt heus niet uit de lucht vallen.

Als ik zie dat topics potentie hebben, ben ik bereid om bagger te verwijderen. Ik doe genoeg om van topics iets te maken maar willekeurige copypastetopics heeft gewoon niemand wat aan.

Ja joh maak er de derde wereldoorlog van. Ik stel vragen maar je komt niet met argumenten. Nogmaals, ik ben niet mad. Die fase ben ik voorbij. Ik ga morgen gewoon weer door met briljante topics openen. De ironie voorbij. Die jij nooit ziet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167630118
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tip voor je volgend kerstlijstje ;)
pi_167630124
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat is de potentie van een topic als VBL / Sneijder helpt 'Gala' aan zege met prachtgoal en drie assists..... ?
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 00:06:28 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_167630143
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat een humor. :D

Laters.

pi_167630153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:05 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ga morgen gewoon weer door met briljante topics openen.

TOETERTJES *O* *O* *O*
pi_167630159
Kan er gekeken worden naar de telling van de awards. Er zit een luchtje aan namelijk.
pi_167630169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja joh maak er de derde wereldoorlog van. Ik stel vragen maar je komt niet met argumenten. Nogmaals, ik ben niet mad. Die fase ben ik voorbij. Ik ga morgen gewoon weer door met briljante topics openen. De ironie voorbij. Die jij nooit ziet.

Bevestig je Stijn's post nou met opzet? :P
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 00:08:26 #115
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167630224
Ik vind de moderatie in VBL over het algemeen gewoon prima. Een beetje positieve feedback mag ook wel eens, als ik dit allemaal zie :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_167630245
Tong vroeg feedback en Stijn heeft die gegeven. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar je zal het ermee moeten doen.

Alle andere stuurlui mogen terug naar de SC.
BFF met GGMM
pi_167630254
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind de moderatie in VBL over het algemeen gewoon prima. Een beetje positieve feedback mag ook wel eens, als ik dit allemaal zie :')
In vergelijking met DRT is het natuurlijk al snel prima. :P Maar ik ben ook tevreden met het huidige team.
pi_167630265
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef JanCees het volgende:
Kan er gekeken worden naar de telling van de awards. Er zit een luchtje aan namelijk.
Je mag het zelf natellen als je wil.
BFF met GGMM
pi_167630272
*TUUUTUTUUDUUU TUUTUUTUU TUUU* <- Het A Team melodietje.
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 00:10:46 #120
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167630300
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:09 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

In vergelijking met DRT is het natuurlijk al snel prima. :P Maar ik ben ook tevreden met het huidige team.
Nou nou nou zeg :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_167630348
Als er echt klachten over de moderatie zijn, moet het wel enigszins terug te zien zijn in de feedback posts.
  Forum Admin dinsdag 27 december 2016 @ 00:32:47 #122
35723 crew  GGMM
pi_167630975
Tong heeft gewoon gelijk. Zowel dat Sneijder topic als dat topic over dat record zijn gewoon prima. Nogal onzinnig dat je tegenwoordig alleen nog maar nieuws mag posten als je je eigen mening eronder zet.

En vooral alles centraal houden, dan krijg je alleen discussies met de users die standaard in die centrale topics posten en is de instroom van nieuwe users nihil.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167631086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
Tong heeft gewoon gelijk. Zowel dat Sneijder topic als dat topic over dat record zijn gewoon prima. Nogal onzinnig dat je tegenwoordig alleen nog maar nieuws mag posten als je je eigen mening eronder zet.

En vooral alles centraal houden, dan krijg je alleen discussies met de users die standaard in die centrale topics posten en is de instroom van nieuwe users nihil.
Ik vind het persoonlijk onzinnig om een topic te openen over een wedstrijd in Turkije ook al doet er een Nederlander wel of niet mee. Moeten we dan ook aparte topics over Eredivisiewedstrijden toestaan, wedstrijdverslagen bijna?

Overigens, je mening posten onder het openen van een topic op een forum lijkt mij vrij normaal. Dat is wat een forum hoort te zijn. Een plek voor discussie, dat is neem ik aan de intentie waarmee je een topic opent over iets. Een topic over acties van Sneijder kan wat mij betreft prima in een Sneijdertopic. Spelerstopics, clubtopics zijn er niet voor niets. Sommige dingen kunnen inderdaad prima in een apart topic en dat probeer ik niet te ontzien.
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 00:37:28 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_167631094
Wat bedoel je met enzo ?

En wat let je om een Salzburgtopic te openen :?

VBL / Sneijder helpt 'Gala' aan zege met prachtgoal en drie assists.....

Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 00:39:19 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_167631139
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:

Sommige dingen kunnen inderdaad prima in een apart topic en dat probeer ik niet te ontzien.
Ha ha ha Hij geeft 3 voorzetten en maakt een Bergkampiaansdoelpunt.

Probeer ik niet te ontzien. :D

Trusten. Nu echt naar bed.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')