abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 27 december 2016 @ 00:42:57 #126
35723 crew  GGMM
pi_167631247
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het persoonlijk onzinnig om een topic te openen over een wedstrijd in Turkije ook al doet er een Nederlander wel of niet mee. Moeten we dan ook aparte topics over Eredivisiewedstrijden toestaan, wedstrijdverslagen bijna?
Dit was een leuke prestatie en een schitterende goal. Ik zie het probleem niet zo.

Waar je vergelijking vandaan komt snap ik verder niet. Beoordeel topics gewoon per stuk, als je je vast blijft houden aan standaard regeltjes dan kan je élk nieuws-topic sluiten, want er zijn 1000 centrale topics.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, je mening posten onder het openen van een topic op een forum lijkt mij vrij normaal.
Mij niet. Soms deel je iets gewoon omdat je het een leuk bericht vindt en omdat je denkt dat anderen het wellicht ook leuk vinden om te lezen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is wat een forum hoort te zijn. Een plek voor discussie, dat is neem ik aan de intentie waarmee je een topic opent over iets.
Dat is allang niet meer de enige intentie, en dat weet je best.

Doe dan niet zo hypocriet en sluit (ik noem maar even een voorbeeld) verjaardagstopics e.d. ook direct voortaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Een topic over acties van Sneijder kan wat mij betreft prima in een Sneijdertopic. Spelerstopics, clubtopics zijn er niet voor niets. Sommige dingen kunnen inderdaad prima in een apart topic en dat probeer ik niet te ontzien.
Zoals ik al zei; als je die regel gaat hanteren kan elk topic centraal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 27 december 2016 @ 00:58:27 #127
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167631696
Ik ben ook absoluut geen fan van elke keer weer die sluis aan topics waardoor ik elke week een nieuwe muis kan aanschaffen omdat het muiswieltje weer eens kapot is, maar ik moet toch echt opkomen voor tong in deze. Bepaalde onderwerpen verdienen gewoon een apart en eigen topic. Zij het omdat het breaking news is, zij het omdat het nieuws is wat de gemiddelde VBL'er interesseert of omdat er discussie uit kan ontstaan.

Als Sneijder een wondergoal maakt en dat wordt in het Turkse voetbaltopic gedropt onder het mom ''centraal'' bekijkt 99% het niet omdat het Turkse voetbal in het algemeen ze niet interesseert. Als - bijvoorbeeld - Feyenoord een nieuw stadion krijgt en het wordt in het Feyenoordtopic gepost want centraal, leest 99% het niet omdat Feyenoord ze geen reet interesseert. Dan zit je dus met alleen maar Feyenoorders die het allemaal geweldig, schitterend en mooi vinden. Dan krijg je dus allemaal veren en nul discussie, waar een forum toch echt voor gemaakt is ooit.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_167631894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben ook absoluut geen fan van elke keer weer die sluis aan topics waardoor ik elke week een nieuwe muis kan aanschaffen omdat het muiswieltje weer eens kapot is, maar ik moet toch echt opkomen voor tong in deze. Bepaalde onderwerpen verdienen gewoon een apart en eigen topic. Zij het omdat het breaking news is, zij het omdat het nieuws is wat de gemiddelde VBL'er interesseert of omdat er discussie uit kan ontstaan.

Als Sneijder een wondergoal maakt en dat wordt in het Turkse voetbaltopic gedropt onder het mom ''centraal'' bekijkt 99% het niet omdat het Turkse voetbal in het algemeen ze niet interesseert. Als - bijvoorbeeld - Feyenoord een nieuw stadion krijgt en het wordt in het Feyenoordtopic gepost want centraal, leest 99% het niet omdat Feyenoord ze geen reet interesseert. Dan zit je dus met alleen maar Feyenoorders die het allemaal geweldig, schitterend en mooi vinden. Dan krijg je dus allemaal veren en nul discussie, waar een forum toch echt voor gemaakt is ooit.
We bekijken het in principe topic per topic. Over het algemeen is de stelregel dat we kijken of er een discussie kan ontstaan.

Als dat niet het geval lijkt te zijn en de TS enkel middels een linkdump of copy/paste een OP heeft gemaakt, zijn we eerder geneigd het topic te sluiten.

Maar dit gebeurt zeker niet bij elk 'nieuwstopic'. Wat dat betreft zien wij het ook niet anders dan jijzelf of GGMM bijvoorbeeld.

De nieuwstopics trekken inderdaad meer nieuwe users aan, maar die blijven niet als er enkel een verhaal staat dat een copy/paste is van een andere site. Niet alleen lever je dan geen toegevoegde waarde, het is ook niet netjes naar de bronsite.

Maar zoals eerder gezegd, we bekijken het per topic. Lang niet alles wordt zomaar gesloten. ;)
BFF met GGMM
  Forum Admin dinsdag 27 december 2016 @ 01:19:07 #129
35723 crew  GGMM
pi_167632064
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben ook absoluut geen fan van elke keer weer die sluis aan topics waardoor ik elke week een nieuwe muis kan aanschaffen omdat het muiswieltje weer eens kapot is, maar ik moet toch echt opkomen voor tong in deze. Bepaalde onderwerpen verdienen gewoon een apart en eigen topic. Zij het omdat het breaking news is, zij het omdat het nieuws is wat de gemiddelde VBL'er interesseert of omdat er discussie uit kan ontstaan.

Als Sneijder een wondergoal maakt en dat wordt in het Turkse voetbaltopic gedropt onder het mom ''centraal'' bekijkt 99% het niet omdat het Turkse voetbal in het algemeen ze niet interesseert. Als - bijvoorbeeld - Feyenoord een nieuw stadion krijgt en het wordt in het Feyenoordtopic gepost want centraal, leest 99% het niet omdat Feyenoord ze geen reet interesseert. Dan zit je dus met alleen maar Feyenoorders die het allemaal geweldig, schitterend en mooi vinden. Dan krijg je dus allemaal veren en nul discussie, waar een forum toch echt voor gemaakt is ooit.
Helemaal mee eens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167632278
Ik ben het met de strekking zeker eens, maar het grootste probleem is momenteel dat er ook een reeks bagger bij zit waar echt geen potentie in zit. Dat verschil tussen bagger en potentie moet wel goed in ogenschouw worden genomen.
  dinsdag 27 december 2016 @ 01:52:37 #131
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167632393
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het met de strekking zeker eens, maar het grootste probleem is momenteel dat er ook een reeks bagger bij zit waar echt geen potentie in zit. Dat verschil tussen bagger en potentie moet wel goed in ogenschouw worden genomen.
Maar wanneer trek je dan een streep, wanneer is iets bagger en wanneer is iets niet bagger? Zoiets lijkt mij onmogelijk om te bepalen eigenlijk. Dit nieuws is wel goed genoeg voor een topic en dit nieuws niet, terwijl beide nieuwsfeiten voor een goede en/of leuke discussie zouden kunnen zorgen.

Niet dat ik nu een pleidooi wil houden van elk nieuwsfeit een topic, maar het hangt er maar net aan wat voor volk je in huis hebt. Een topic over de te kleine voetbalschoenen van Cissé zou even goed aan kunnen slaan als een topic over de kankerverwekkende kunstgraskorrels of het achtste wereldwonder in San Siro, terwijl het nieuws veel minder aanmerkelijk is.

Wat dat betreft helpt het niet mee dat in veel gevallen er honderdtwaalf hyena's op de stoep staan zodra tong een topic heeft geopend om een soort persoonlijke vete uit vechten wie o wie de eerste kan zijn 'Ok.' te posten. Dan weet je dat het per definitie bagger wordt.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_167634498
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 01:52 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Maar wanneer trek je dan een streep, wanneer is iets bagger en wanneer is iets niet bagger? Zoiets lijkt mij onmogelijk om te bepalen eigenlijk. Dit nieuws is wel goed genoeg voor een topic en dit nieuws niet, terwijl beide nieuwsfeiten voor een goede en/of leuke discussie zouden kunnen zorgen.
Zoals zowel Don als Ajacied al aangeven; dat gebeurt dus per topic, die streep trekken.

quote:
Wat dat betreft helpt het niet mee dat in veel gevallen er honderdtwaalf hyena's op de stoep staan zodra tong een topic heeft geopend om een soort persoonlijke vete uit vechten wie o wie de eerste kan zijn 'Ok.' te posten. Dan weet je dat het per definitie bagger wordt.
Het helpt ook niet mee dat een user die verantwoordelijk is voor al die topics na elk slotje hier gaat lopen brullen als een 6 jarige waar het snoepje van afgepakt is. En het helpt ook niet mee dat er 1 user is die al een aantal weken op een persoonlijke kruistocht is tegen 1 mod en weer mee gaat lopen janken met het andere 6 jarig kindje.

Overigens valt het wel mee met dat gebagger van de users waar jij op doelt, althans; ik zie het niet zoveel. Dat betekent dat of de moderatie goed is, of het gewoon niet zoveel gebeurt als jij stelt.
pi_167635106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het met de strekking zeker eens, maar het grootste probleem is momenteel dat er ook een reeks bagger bij zit waar echt geen potentie in zit. Dat verschil tussen bagger en potentie moet wel goed in ogenschouw worden genomen.
Ga je er dan ook wat mee doen deze keer?
Tong baggerde hier al toen jij nog in je luiers lag te schijten. Zijn genoeg users die dat prima kunnen waarderen.
Wat Koffieplanter ook zegt, relevantie is subjectief. Jij kan iets bagger vinden wat een ander interesseert. Zo hou je diversiteit in stand.

Als vervolgens een Scrummie of all people een pleidooi voor je zaak gaan houden moet je daar wellicht sowieso je conclusies aan verbinden.
blablablabla
pi_167636349
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Ga je er dan ook wat mee doen deze keer?
Tong baggerde hier al toen jij nog in je luiers lag te schijten. Zijn genoeg users die dat prima kunnen waarderen.
Wat Koffieplanter ook zegt, relevantie is subjectief. Jij kan iets bagger vinden wat een ander interesseert. Zo hou je diversiteit in stand.

Als vervolgens een Scrummie of all people een pleidooi voor je zaak gaan houden moet je daar wellicht sowieso je conclusies aan verbinden.
Ik houd helemaal geen pleidooi voor Ajacied422 zijn zaak, dat maak jij er weer van. Wat zet je jezelf wederom voor schut.
pi_167636647
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik houd helemaal geen pleidooi voor Ajacied422 zijn zaak, dat maak jij er weer van. Wat zet je jezelf wederom voor schut.
Natuurlijk doe je dat wel. Door direct of indirect de schuld bij anderen neer te leggen omdat ze terecht een en ander terugkoppelen in feedback.
Oftewel: Als hij dat topic niet slotte had deze hele discussie hier niet hoeven plaatsvinden. Zal wel weer te moeilijk voor je zijn allemaal.

Overigens had ik ook in dat betreffende topic gepost dus ging het toevallig mij ook aan, moet je niet doen alsof het allemaal een hetze jegens de moderatie is :) .
blablablabla
pi_167636728
Wat is voetbal toch kansloos geworden. En helemaal met koffieplanter eens.
pi_167636820
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk doe je dat wel. Door direct of indirect de schuld bij anderen neer te leggen omdat ze terecht een en ander terugkoppelen in feedback.
Oftewel: Als hij dat topic niet slotte had deze hele discussie hier niet hoeven plaatsvinden. Zal wel weer te moeilijk voor je zijn allemaal.

Overigens had ik ook in dat betreffende topic gepost dus ging het toevallig mij ook aan, moet je niet doen alsof het allemaal een hetze jegens de moderatie is :) .
Dus omdat ik mijn mening geef, die volgens jou (!) overeenkomt met die van Ajacied422 is het een pleidooi? Ik geef gewoon mijn mening, dom varken.

En omdat jij dan toevallig in *dat* topic post kom je hier huilen? :'). Doe je dat bij elk slotje in een topic waar jij toevallig post? :'). Nee, had een KingRoland of DonRaja dat topic gesloten, was ons deze droevenis bespaard gebleven.
pi_167636915
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus omdat ik mijn mening geef, die volgens jou (!) overeenkomt met die van Ajacied422 is het een pleidooi? Ik geef gewoon mijn mening, dom varken.

En omdat jij dan toevallig in *dat* topic post kom je hier huilen? :'). Doe je dat bij elk slotje in een topic waar jij toevallig post? :'). Nee, had een KingRoland of DonRaja dat topic gesloten, was ons deze droevenis bespaard gebleven.
Grappig dat je over varkens begint.
De hamvraag is natuurlijk of zij dat topic ook gesloten hadden.
blablablabla
pi_167637096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Grappig dat je over varkens begint.
De hamvraag is natuurlijk of zij dat topic ook gesloten hadden.
Ik vraag me oprecht wat je nou wil bereiken met dit recente gezuig van je. Sinds ik na Cambuur - Ajax wat getroll verwijderde in een topic zit je alleen maar onderhuids te stoken, aan te vallen, te zuigen en alles wat daarbij hoort, van olifanten muggen maken. Haast geen constructief gedoe, alleen maar afvallen en bashen. Ook bij dingen waar je niet betrokken bent, grijp je iedere kans aan om mij te bekritiseren.

Ik ben niet allergisch voor kritiek, maar kan slecht tegen kritiek met omwegen.
  dinsdag 27 december 2016 @ 12:45:38 #140
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167637181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zoals zowel Don als Ajacied al aangeven; dat gebeurt dus per topic, die streep trekken.
Dat zal best, maar de vraag die ik stel is niet of er een streep getrokken wordt, maar waar en wanneer. Die streep valt namelijk niet te trekken. Als ik nu een topic open over het feit dat de doelpaal in de ArenA scheef staat kan dat door Stijn, Don of Pietje Puk worden gezien als bagger, terwijl de rest van VBL het geweldig vindt. Iedereen heeft namelijk een eigen interpretatie van het woord bagger.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:
Het helpt ook niet mee dat een user die verantwoordelijk is voor al die topics na elk slotje hier gaat lopen brullen als een 6 jarige waar het snoepje van afgepakt is.
Ik mis de relevantie, maar enfin. Wat jij hier stelt is een geval actie -> reactie.

Ik heb verder schijt aan het hele persoontje van tong. Als hij hier weer een meltdown heeft rol ik net als de rest over de grond. Als hij hier weer komt oreren dat hij ''aan de wieg heeft gestaan'' van VBL of wie er ook alweer de eerste was om het Messi, Cruijff, Pele, Hans van der Haar topic te openen, zijn voor mij de teiltjes ook niet aan te slepen. Maar hij steekt nog wel als een van de weinigen moeite in het forum. Niet dat ik hier nu wil zeggen dat een beetje kopiëren, plakken de grootste moeite van de wereld is, maar hij houdt VBL nog enigszins in leven. Dat wordt hem, bij momenten, onmogelijk gemaakt. Dan kan ik de meltdown af en toe nog wel begrijpen ook.

Als je topics sluit onder het mom ''centraal'', moet je daarin ook consequent zijn, vind ik. Bijvoorbeeld dit topic had makkelijk in het Zuid-Amerikaanse voetbaltopic gekund, maar buiten ikzelf post daar helemaal niemand. Dan had je een topic/discussie van +/- 200 posts gemist. Nu ik er zo over nadenk eigenlijk een vreselijk voorbeeld, maar hey, gaat om het principe.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_167637427
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht wat je nou wil bereiken met dit recente gezuig van je. Sinds ik na Cambuur - Ajax wat getroll verwijderde in een topic zit je alleen maar onderhuids te stoken, aan te vallen, te zuigen en alles wat daarbij hoort, van olifanten muggen maken. Haast geen constructief gedoe, alleen maar afvallen en bashen. Ook bij dingen waar je niet betrokken bent, grijp je iedere kans aan om mij te bekritiseren.

Ik ben niet allergisch voor kritiek, maar kan slecht tegen kritiek met omwegen.
De reden dat wij botsen is omdat jij incapabel bent, niet omdat ik een hetze tegen je zou voeren.
Het schort je aan je communicatie. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat opvalt. Gelukkig heb je nog je makkers van de slowchat die je rug hebben, anders zou het helemaal lachwekkend worden.
Leer eens zaken fatsoenlijk terugkoppelen. Zoals de vraag aangaande de nieuwe moderator, is door meerdere users geopperd . Vervolgens geef je aan het mee naar achteren te nemen en horen we niks. Krijg ik nog op mn flikker van die Speculariun alsof ik loop te drammen om een nieuwe mod :')
Dan kan je ook ff aangeven dat je er mee bezig bent of dat het niet door gaat. Even goede vrienden.

Verder vind ik je enorm zuur geworden sinds je moderator bent geworden maar dat je daar niks mee kan of schijt aan hebt kan ik alle begrip voor op brengen.
blablablabla
pi_167637489
En je hoeft niet zo slachtoffertje te spelen. Met een GGMM was ook al-tijd gezeik, en ruzies, en bans. Maar die was wel consequent in hoe hij de feedback afhandelde en modereerde. Wat je daar verder dan ook van mocht vinden.
blablablabla
pi_167637511
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:56 schreef Elan het volgende:

[..]

De reden dat wij botsen is omdat jij incapabel bent, niet omdat ik een hetze tegen je zou voeren.
Het schort je aan je communicatie. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat opvalt.
Oh? Wie valt het schijnbaar gebrekkig communiceren van Stijn nog meer op dan?

quote:
Gelukkig heb je nog je makkers van de slowchat die je rug hebben, anders zou het helemaal lachwekkend worden.
Ah, Elan wint de discussie niet dus zijn het 'de makkers van de slowchat'.

quote:
Leer eens zaken fatsoenlijk terugkoppelen. Zoals de vraag aangaande de nieuwe moderator, is door meerdere users geopperd . Vervolgens geef je aan het mee naar achteren te nemen en horen we niks. Krijg ik nog op mn flikker van die Speculariun alsof ik loop te drammen om een nieuwe mod :')
Dan kan je ook ff aangeven dat je er mee bezig bent of dat het niet door gaat. Even goede vrienden.
Daar heb je toch gewoon antwoord op gekregen? Aangegeven werd dat het nu niet noodzakelijk gevonden werd. Dat ligt dan niet aan gebrekkige communicatie maar aan je gebrekkige leeskunsten.
  dinsdag 27 december 2016 @ 13:03:59 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167637679
Het is allemaal wat, meiden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167637805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:56 schreef Elan het volgende:

[..]

De reden dat wij botsen is omdat jij incapabel bent, niet omdat ik een hetze tegen je zou voeren.
Het schort je aan je communicatie. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat opvalt.
Ik ben redelijk simpel in de communicatie, ik geef volgens mij redelijk duidelijke betogen/uitleggen waarom ik dingen sluit, wat er beter kan. Ik ben geen discipel van Jezus die al het juiste verkondigt en daar niet van afwijkt, dus er zal altijd wel wat verkeerd gaan. Alleen gedraag jij je als een hysterisch keukenwijf wat dat betreft. Lekker zuigen, iedere kans aangrijpen om te vertellen dat alles beter was toen Moeder Theresa nog leefde. Weinig constructief, he?

quote:
Gelukkig heb je nog je makkers van de slowchat die je rug hebben, anders zou het helemaal lachwekkend worden.
We noteren het even. De livetopics lopen prima, de clubtopics lopen prima. Alleen Tong80 loopt af en toe hysterisch te doen, al dan niet terecht. Je bent alleen van slag omdat ik een paar dagen geleden na een nederlaag van Ajax actief getroll liep te verwijderen en ook vorige week zondag. Dat doe ik met een reden, om discussie mogelijk te maken. Ik ben het zat dat die clubtopics en livetopics door doremifasol gedrag verpest worden. Daarom verwijder ik die posts. Maar goed, je zal dit vast als Turks of Chinees opvatten. Naar mijn mening zijn alleen vaste trollen als Sunri5e vervelend.

Je overdramatiseert gewoon om een persoonlijke hetze, want ik hoor weinig krachten in de feedback of in de livetopics. Meestal van twee dezelfde personen: jij en Tong. Als er daadwerkelijk meer mensen zijn, zijn dat vooral laffe mensen want kritiek achter de ruggetjes om is voor zwakkelingen.
quote:
Leer eens zaken fatsoenlijk terugkoppelen. Zoals de vraag aangaande de nieuwe moderator, is door meerdere users geopperd . Vervolgens geef je aan het mee naar achteren te nemen en horen we niks. Krijg ik nog op mn flikker van die Speculariun alsof ik loop te drammen om een nieuwe mod :')
Dan kan je ook ff aangeven dat je er mee bezig bent of dat het niet door gaat. Even goede vrienden.
''En horen we niks''.

Ga lekker fietsen door de Katwijkse duinen. Jij verwacht dat het regelen van een mod een ABC'tje is met verschillende meningen, interpretaties, de wil van mensen etc? Denk je dat Einstein ook binnen tien seconden zijn theorieën bedacht?
pi_167638841
Kan de OP van de SC weer teruggezet worden?

Kleuters zijn weer bezig geweest
  dinsdag 27 december 2016 @ 13:41:54 #147
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_167638864


[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 27-12-2016 13:44:52 (Niet doen, al helemaal niet hier.) ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_167638929
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:41 schreef Doublepain het volgende:
Kan de OP van de SC weer teruggezet worden?

Kleuters zijn weer bezig geweest
Done. Je had ook gewoon tot het volgende deel kunnen wachten.
BFF met GGMM
pi_167638964
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Done. Je had ook gewoon tot het volgende deel kunnen wachten.
Top

De tijden dat ik succesvol kon hunten is helaas voorbij
pi_167639023
Het is winterstop en het gaat over de randzaken. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')