abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 25 december 2016 @ 21:47:52 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_167604535
Galatasaray heeft zondag drie punten gepakt in de Turkse voetbalcompetitie. Dat was voor een erg groot deel te danken aan Wesley Sneijder, die tegen Alanyaspor bij vier goals direct betrokken was.

Na een half uur gaf Sneijder een assist op Nigel de Jong, die de 1-0 maakte. Na een 2-1 ruststand - een speler van Alanyaspor maakte een eigen goal - kreeg Sneijder vroeg in de tweede helft de bal, die hij op prachtige wijze in het doel werkte. Vijf minuten later gaf hij een assist aan Eren Derdiyok, die Gala op 4-1 zette. Tien minuten voor het einde kreeg ook Derdiyok's vervanger, Josué, een voorzet van Sneijder, wat de 5-1 opleverde.

Galatasaray staat na zestien speelronden op de derde plek in de Turkse competitie, drie punten achter koploper Basaksehir en twee punten achter Besiktas.

Video.....

Sneijder helpt 'Gala' aan zege met prachtgoal en drie assists

Nice :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 25 december 2016 @ 23:13:42 #2
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_167606559
Leuk voor Galatasaray
AZ
ALKMAAR
  Trouwste user 2022 maandag 26 december 2016 @ 11:12:26 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_167614255
Galatasaray kende zondag een geweldige avond door een uitblinkende Wesley Sneijder. De international scoorde en verzorgde drie assists in de wedstrijd tegen Alanyaspor (5-1).

Die prestatie zorgde voor een compliment van zijn Nederlandse trainer, Jan Olde Riekerink. "Sneijder is altijd gemotiveerd, traint goed en laat in de wedstrijden ook altijd veel ambitie zien."

"In bepaalde wedstrijden is hij dan super productief, zoals vanavond. Creatieve voetballers zoals Sneijder kunnen je naar de top stuwen. Zijn bijdrage aan het elftal is enorm", aldus de oefenmeester tegenover Turkse media.

Ondanks de 'show' die Sneijder had gegeven, wilde de middenvelder weinig kwijt over zijn beslissende rol. "Ik speelde een goede wedstrijd, maar ik doe het niet alleen. We spelen met elf spelers. Hun spel is ook belangrijk."

"Het is belangrijk dat we gewonnen hebben. Het gaat er niet om wie het doet, als we het maar doen. Dit is een mooie dag voor ons, zeker nu er kerst is. Het is nu tijd om het kerstfeest te vieren", besluit de international van de Turkse topclub.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167630237
Maak lekker een apart Turks voetbaltopic of zo aan. Ik kan net zo goed een topic openen voor een zege van Salzburg.

Of post het in het Sneijdertopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')