Jij ook, Callie.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:27 schreef Caland het volgende:
Ik wil via deze weg alle moderators (en kingflopland) fijne feestdagen toewensen
Zo beter?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:31 schreef Elan het volgende:
Kun je dit topic niet beter een wat positievere TT geven? Opmaak naar gezeik op deze manier.
[FAQ en FB #1quote:
[FAQ en FB #140] Elan, onze meest waardevolle user.40] Elan, onze meest waardevolle user.quote:
Gaat lekker ditquote:Op donderdag 22 december 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[FAQ en FB #1
[..]
[FAQ en FB #140] Elan, onze meest waardevolle user.40] Elan, onze meest waardevolle user.
Ja, vast.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[FAQ en FB #1
[..]
[FAQ en FB #140] Elan, onze meest waardevolle user.40] Elan, onze meest waardevolle user.
Oke dan.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[FAQ en FB #1
[..]
van alle users kies je Elan?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[FAQ en FB #1
[..]
Jellyquote:Op donderdag 22 december 2016 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
van alle users kies je Elan?
Bijzonder
Of een andere.quote:
Niemand heeft ook maar een flauw ideequote:
Het is me allemaal wat. Van een grapje gaan we allemaal dood. Morgen wordt iedereen nooit meer wakker. Hartstilstanden omdat ik een post in een SC als grapje editte. Oh jee, oh jee, wat maken we toch allemaal mee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:45 schreef Elan het volgende:
Mag een moderator zomaar users hun posts editten en daar leugens aan toevoegen? Neigt nogal naar laster, namelijk.
Graag uitleg Ajacied422??
Je trolletje wil niet echt lukken he?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
Wat een rare reactie weer, vraag alleen of posts editten van users normale gang van zaken is kom jij met een verhaal over doodgaan.
Trol?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je trolletje wil niet echt lukken he?
Morgen weer een dag.
Hoezo leugens?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Trol?
Ben bloedserieus ouwe reus.
De vraag is: Mag een moderator (al dan niet bij wijze van grap) dingen, leugens aan een post toevoegen?
Het gaat mij meer om het principe dan om de specifieke post die werd aangepast.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo leugens?
Ik ben écht teringdik.
Je bent zelf een misverstand.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het principe dan om de specifieke post die werd aangepast.
Hij deed laatst ook zoiets met de TT. Laat dingen liever in hun oorspronkelijke staat staan. Voorkom je misverstanden en gedoe.
Jij claimt net dat we allemaal dood gaan. Pot, ketel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan, gebruik je glazen bollen, Jomanda's en Zesde Zintuigen om uit te zoeken wat er in de toekomst gebeurt? Enig steekhoudend argument zie ik niet echt.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede discussie dit.
Ik ben voor Feyenoord
Daar lig ik niet wakker van hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou, nee.
Volgens Stijn zou dit dus moeten kunnen, alleen dan met jouw oorspronkelijke post.
Afgieter ?quote:
Oh dus jij mag wel een grapje maken maar ons aller Tong niet met een topicje?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is me allemaal wat. Van een grapje gaan we allemaal dood. Morgen wordt iedereen nooit meer wakker. Hartstilstanden omdat ik een post in een SC als grapje editte. Oh jee, oh jee, wat maken we toch allemaal mee.
Vreemd..quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of een andere.
Het mag weer eens niet te leuk worden
VBL / Hecking nieuwe coach Gladbach. Kees van Kooten assistent-coach......
Een post vs een topic is een groot verschil.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dus jij mag wel een grapje maken maar ons aller Tong niet met een topicje?
[..]
Vreemd..
gaat om het principequote:Op zaterdag 24 december 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een post vs een topic is een groot verschil.
Ha ha haquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Baggertopics staan niet gelijk aan dingen in de SC.
Interesseert me geen ene fuck. Hij sluit een briljant topic van me. Voor de zoveelste keer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:43 schreef DonRaja het volgende:
Stijn past bij wijze van een grap een post aan in de SC. Lijkt me nu niet direct een reden om hier op deze wijze tekeer te gaan.
Fijne kerst allemaal!
Ik zie niet direct een topic van jou die Stijn recent gesloten heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Interesseert me geen ene fuck. Hij sluit een briljant topic van me. Voor de zoveelste keer.
Andere kutmod idd....quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie niet direct een topic van jou die Stijn recent gesloten heeft.
Kom, niet zo bozig. Roland staat ook gewoon open voor discussie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Andere kutmod idd....
VBL / Hecking nieuwe coach Gladbach. Kees van Kooten assistent-coach......
quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Interesseert me geen ene fuck. Hij sluit een briljant topic van me
Je wil een extra mod omdat je mij kut vindt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef Elan het volgende:
Is er al nieuws over een eventuele nieuwe VBL-moderator?
Begin me steeds meer aan Stijn te ergeren. Graag een ervaren mod erbij met spoed.
Log uit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef Elan het volgende:
Begin me steeds meer aan Stijn te ergeren. Graag een ervaren mod erbij met spoed.
Ik heb gevraagd te wachten tot het nieuwe jaar om het bekend te maken. Ik houd van een enorme entree.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef Elan het volgende:
Dat is jouw probleem. Ik denk eerder dat je van een mug een olifant maakt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:51 schreef Elan het volgende:
Zodat je wat minder prominent aanwezig bent ja, je bent zo enorm zuur de laatste tijd.
Bemoei je er niet mee kuttrol.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:58 schreef GGMM het volgende:
Elan heeft issues geloof ik.
En gisteren probeerde hij in de SC nog te overtuigen dat hij aan het trollen was.
Rare gast.
Jij zit gewoon weer ouderwets te stoken, zoals we je kennen.quote:
terugkoppel, één woord.quote:Op zondag 25 december 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zit gewoon weer ouderwets te stoken, zoals we je kennen.
Terwijl ik louter dingen die hier in een eerder stadium besproken zijn terug koppel.
Zoals de vraag om een nieuwe moderator, Stijn zou dit namelijk mee naar achter nemen volgens eigen zeggen
En daar heeft hij jou voor nodig om dat te vertellen?quote:Op zondag 25 december 2016 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
terugkoppel, één woord.
Verder zou stoken een beetje onzinnig zijn. Stijn vindt je al een idioot namelijk.
Wat een bijzondere conclusie van een bijzondere man.quote:Op zondag 25 december 2016 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
En daar heeft hij jou voor nodig om dat te vertellen?Lekker volwassen.
Ik communiceer niet zwakzinnig. Ik denk dat ik wel duidelijke spelregels gesteld heb waarbinnen gepost kan worden en het is allemaal heel prima de laatste twee weken. Het gaat allemaal prima op een paar rare figuren na in de doremifasolmodus. Trollen worden minder snel hun gang geboden, topics worden inhoudelijker. Dat jij je druk maakt om wat 'chagrijnig' gedoe moet jij weten, val me er alleen niet mee lastig want ik ga het absoluut niet veranderen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:58 schreef Elan het volgende:
Alsof ik de enige ben die dat opvalt. Meerdere keren benoemd door verschillende users.
Maar je reactie is wederom veelzeggend.
Je communiceert daadwerkelijk als een zwakzinnig iemand met je users.
Ben jij zijn woordvoerder? Nee hè? Waarom praat je dan namens zijn persoon?quote:Op zondag 25 december 2016 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een bijzondere conclusie van een bijzondere man.
Dat doe ik niet, ik trek een conclusie op basis van voorgaande posts.quote:Op zondag 25 december 2016 00:15 schreef Elan het volgende:
Ben jij zijn woordvoerder? Nee hè? Waarom praat je dan namens zijn persoon?
Dat mag. Ik vind ook dat Stijn het erg goed doetquote:Op zondag 25 december 2016 00:15 schreef Elan het volgende:
Overigens zal iedereen het hier met de stelling eens zijn dat een bijzonder slecht in vorm zijnde Stijn nog altijd over meer moderator-skils kan beschikken dan jij in je hoogtijdagen![]()
Als ik je gewoon iets concreet vraag in feedback, zoals gisteren. Of even in een topic reageer je vaak nogal apart en niet inhoudelijk. Of je bent niet in de stemming, zal me m'n reet roesten verder maar t komt nogal amateuristisch over.quote:Op zondag 25 december 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik communiceer niet zwakzinnig. Ik denk dat ik wel duidelijke spelregels gesteld heb waarbinnen gepost kan worden en het is allemaal heel prima de laatste twee weken. Het gaat allemaal prima op een paar rare figuren na in de doremifasolmodus. Trollen worden minder snel hun gang geboden, topics worden inhoudelijker. Dat jij je druk maakt om wat 'chagrijnig' gedoe moet jij weten, val me er alleen niet mee lastig want ik ga het absoluut niet veranderen.
Ik vind het gewoon te kansloos voor woorden waar je je allemaal druk over maakt. Grapjes binnen de SC vat je al op als een terroristische aanslag op een forum, of zo. Ik denk eerder dat jij eens relaxed moet doen met je obsessieve gezoek naar ophef, probleempuntjes en al die dingen.quote:Op zondag 25 december 2016 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik je gewoon iets concreet vraag in feedback, zoals gisteren. Of even in een topic reageer je vaak nogal apart en niet inhoudelijk. Of je bent niet in de stemming, zal me m'n reet roesten verder maar t komt nogal amateuristisch over.
Maar dat kun je op geen enkele manier hier gaan afdwingen want jij hebt daar niks mee te maken.quote:Op zondag 25 december 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zit gewoon weer ouderwets te stoken, zoals we je kennen.
Terwijl ik louter dingen die hier in een eerder stadium besproken zijn terug koppel.
Zoals de vraag om een nieuwe moderator, Stijn zou dit namelijk mee naar achter nemen volgens eigen zeggen
Ho even!quote:Op zondag 25 december 2016 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat kun je op geen enkele manier hier gaan afdwingen want jij hebt daar niks mee te maken.
Zo lang wij de huidige bezetting prima vinden gaat er niks veranderen.
Gelukkig nemen we zijn moeder serieusquote:Op zondag 25 december 2016 07:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn god zeg.
Sommige users (Elan) nemen het net even te serieus allemaal.
Het slaat echt waar nergens op. VBL is één grote SC geworden.quote:Op maandag 26 december 2016 23:36 schreef Elan het volgende:
Hoezo sloot je dat topic nou weer, beunhaas?
Dit wordt dan leuk gevonden. Ik doe m'n best om topics te openen die relevant zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig nemen we zijn moeder serieus
quote:Op maandag 26 december 2016 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig nemen we zijn moeder serieus
Tja, het zal een keer over voetbal gaan in plaats van moeders.quote:Op maandag 26 december 2016 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het slaat echt waar nergens op. VBL is één grote SC geworden.
Waar heb je het over, dat je mad bent moet je niet op mij afreagerenquote:Op maandag 26 december 2016 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit wordt dan leuk gevonden. Ik doe m'n best om topics te openen die relevant zijn.
Doe ik ook niet. Ben ook niet mad. Het slaat allemaal nergens meer op.quote:Op maandag 26 december 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar heb je het over, dat je mad bent moet je niet op mij afreageren
Dat is waarquote:Op maandag 26 december 2016 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ben ook niet mad. Het slaat allemaal nergens meer op.
Awardsquote:Op maandag 26 december 2016 23:42 schreef Scrummie het volgende:
Elan.
Stop met deze act.
Hoeveel awards heb jij gewonnen?
quote:Op maandag 26 december 2016 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Awards, en mensen claimen dat ik VBL te serieus zou nemen
Doe niet mee met die inteelt-awards, ons kent ons gore kliekjes. En vervolgens een topic over voetbal sluiten.
Wat een treurnis hier de laatste tijd
Je antwoord niet eens op mijn vragen. Wat was er mis met dat topic en wat bedoel je met en de restquote:Op maandag 26 december 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga lekker je persoonlijke vetes via de DM uitvechten en niet via de feedback.
Doe dit lekker per DM. Niemand boeit dit iets, net als die topics van je.quote:Op maandag 26 december 2016 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je antwoord niet eens op mijn vragen. Wat was er mis met dat topic en wat bedoel je met en de rest
Stijn is een prima mod.quote:Op maandag 26 december 2016 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ?
Het is toch zo ?
Ik heb het volgens mij uitgelegd in de sluitpost. Heel duidelijk.quote:Op maandag 26 december 2016 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je antwoord niet eens op mijn vragen. Wat was er mis met dat topic en wat bedoel je met en de rest
Dat is juist hetgeen ik zeg. Jij bemoeit je er nu mee terwijl je anderen verwijten maakt. het is één grote SC geworden. Er is niks meer over van VBL.quote:Op maandag 26 december 2016 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe dit lekker per DM. Niemand boeit dit iets, net als die topics van je.
Eens.quote:Op maandag 26 december 2016 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen ik zeg. Jij bemoeit je er nu mee terwijl je anderen verwijten maakt. het is één grote SC geworden. Er is niks meer over van VBL.
Waarom blijf je dan stug je topics posten als je het zo kut vindt allemaal? Kan je toch beter gewoon niet meer posten hier als je het allemaal zo kut vindt, niemand verplicht je hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen ik zeg. Jij bemoeit je er nu mee terwijl je anderen verwijten maakt. het is één grote SC geworden. Er is niks meer over van VBL.
Dit dus. Dit is feedback en je wordt behandeld als een randdebiel. Niks mis met dat topic. Zo open ik ze al 12 jaar nooit problomen mee gekregen. Jij pleurt ze opslot alsof het lepra is voor VBLquote:Op maandag 26 december 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij uitgelegd in de sluitpost. Heel duidelijk.
Maar goed, ik ga niet meer met je in discussie want het is bijna praten tegen een spraakgestuurde tablet. Het wil nooit begrijpen wat je zegt. We hebben er enkele weken terug een discussie over gehad, leek me vrij helder.
Omdat ik me de les niet laat lezen door een korfballer. Dit is ook mijn forum. je mag dan mod zijn, dat wil niet zeggen dat je alle rechten hebt. Ik zit tegenwoordig ook in de SC en heb het er naar m'n zin. Ik doe van alles.quote:Op maandag 26 december 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan stug je topics posten als je het zo kut vindt allemaal? Kan je toch beter gewoon niet meer posten hier als je het allemaal zo kut vindt, niemand verplicht je hoor.
Het is geen gewoonterecht geworden om die topicdiarree over het forum uit te scheiden. Van ieder ander worden dit soort topics ook gesloten. Let er maar op. Tijden veranderen gelukkig met Stijn aan het bewind.quote:Op maandag 26 december 2016 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Dit is feedback en je wordt behandeld als een randdebiel. Niks mis met dat topic. Zo open ik ze al 12 jaar nooit problomen mee gekregen. Jij pleurt ze opslot alsof het lepra is voor VBL
Ja prima, maar je ziet toch zelf ook wel hoe mensen vaak reageren op je topics? Gewoon iets zorgvuldiger opmaken en je eigen mening eronder zetten (zal je vast hebben), is toch niks mis mee.quote:Op maandag 26 december 2016 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik me de les niet laat lezen door een korfballer. Dit is ook mijn forum. je mag dan mod zijn, dat wil niet zeggen dat je alle rechten hebt. Ik zit tegenwoordig ook in de SC en heb het er naar m'n zin. Ik doe van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |