Ghehe, ik bump peuter regelmatig opzijquote:Op donderdag 22 december 2016 22:55 schreef Messina het volgende:
*bumpt tegen bureau*
Oh ja, zó dichtbij kan niet meer.![]()
Plopjes voor Vieve
Herkenbaar Sylver.quote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Sylver_ het volgende:
Welkom Memoru!
Wat leuk Vieve, plopjes
Ik zou helemaal niet aan de mogelijkheid van in alcohol gedoopte rozijntjes denken.
[..]
Ghehe, ik bump peuter regelmatig opzij
Haha ja, ze leren wel goed anticiperen. Ze kan heel goed heel snel bukkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 06:55 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Herkenbaar Sylver.Als hij te dichtbij loopt en ik draai me te abrupt op... *boink*
Hoi Memoru!
gaat goed! Oudste is alweer 5, jongste 2,5! Zie hier veel dames posten die ook in 1 van m'n zwangerschappen hebben gepost en vind dat leuk te volgen! Kusjekroelquote:
Dude! Ik zie dat voor me hè! Dat gefrot in een klein hokjequote:Op vrijdag 23 december 2016 07:00 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Haha ja, ze leren wel goed anticiperen. Ze kan heel goed heel snel bukken
Ze wilde voorheen in openbare gelegenheden altijd met mij mee naar de wc, maar tegenwoordig kijkt ze eerst goed hoe ruim het hokje is. Iets te vaak tussen deur en mijn buik geklemd gestaan als ik mijn broek weer ophijs
Nee dat is ook een beetje mijn probleem wat dit betreft. Ik denk bij dit soort dingen aan alles waardoor ik vaak niet echt fijn zit te eten... maar ja... wel een beetje luxe probleem denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Sylver_ het volgende:
Welkom Memoru!
Wat leuk Vieve, plopjes
Ik zou helemaal niet aan de mogelijkheid van in alcohol gedoopte rozijntjes denken.
[..]
Ghehe, ik bump peuter regelmatig opzij
Ja deze is echt top. Maar ik houd sowieso al van de witte choco en frambozen combi.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van witte chocola. Maar die moet ik eigenlijk wel gewoon proberen, al is het alleen maar door de knettersuiker
Ik zag jou hier langskomen en dacht echtquote:Op vrijdag 23 december 2016 07:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
gaat goed! Oudste is alweer 5, jongste 2,5! Zie hier veel dames posten die ook in 1 van m'n zwangerschappen hebben gepost en vind dat leuk te volgen! Kusjekroel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |