Gewoon wegpuffen inderdaad. Makkie.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Het is hartstikke simpel hoor. Je moet gewoon niet persen.
En bedankt, he, meneer.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep over de gang naar de wc, zoals ik zo vaak doe tegenwoordig.
Een man komt zijn kantoor uit en zegt: Zo meid, moet je hier nog vaak langs?
Ik: ?
Hij: Moet je nog lang? Tot de baby komt?
Ik: Nou nog een weekje of tien. Hoezo?
Hij: TIEN??? Is het een tweeling ofzo????
Ik: .....
Een baby bom?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:24 schreef Hilzillah het volgende:
Yissssss!!! 9 juli baby bom!! Nu wil ik het!
wrijving voorkomen. Een strak hemdje werkt vaak het best.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:47 schreef missbrunette het volgende:
Hoe groot? Is je buik nu SQ ik spiek soms wel is in de grote buiken topic![]()
Even weer een klaag momentje..
Me borsten doen zooooveel pijn, me bh doet pijn, alleen een hemd doet pijn, badjas doet pijn, deken doet pijn. Alles doet pijn![]()
Iemand tipss ?
I know, right? Zou bijna lurker-af worden, zoveel pijn het doetquote:Op donderdag 22 december 2016 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wrijving voorkomen. Een strak hemdje werkt vaak het best.
En echt, probeer m'n of mijn te gebruiken. Dat scheelt mij ook wat pijn![]()
En voorkomt vast ook de nodige zwangerschapsjeukquote:Op donderdag 22 december 2016 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wrijving voorkomen. Een strak hemdje werkt vaak het best.
En echt, probeer m'n of mijn te gebruiken. Dat scheelt mij ook wat pijn![]()
tapquote:Op donderdag 22 december 2016 21:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
I know, right? Zou bijna lurker-af worden, zoveel pijn het doetmaar ik lees te graag mee, maar nooit iets te melden bij de peuters enzo maar vind jullie leuk okdoei
Ah! Vandaar de opmerking in het buikentopic!quote:Op donderdag 22 december 2016 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep over de gang naar de wc, zoals ik zo vaak doe tegenwoordig.
Een man komt zijn kantoor uit en zegt: Zo meid, moet je hier nog vaak langs?
Ik: ?
Hij: Moet je nog lang? Tot de baby komt?
Ik: Nou nog een weekje of tien. Hoezo?
Hij: TIEN??? Is het een tweeling ofzo????
Ik: .....
Zo'n speciale! Die ploft en dan worden er overal baby's geboren! Allemaal op mijn verjaardagquote:Op donderdag 22 december 2016 19:49 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Een baby bom?wasda? Klinkt gevaarlijk!
Ik hou niet zo van witte chocola. Maar die moet ik eigenlijk wel gewoon proberen, al is het alleen maar door de knettersuikerquote:Op donderdag 22 december 2016 22:24 schreef Vieve6 het volgende:
Oh en net trouwens de tonys witte choco, framboos en knettersuiker geproefd. Wel een goede combi.
Jij hebt een bruiloftbaby.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Zo'n speciale! Die ploft en dan worden er overal baby's geboren! Allemaal op mijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |