SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:19 schreef richolio het volgende:
Door dit nummer heb ik Muse ontdektNou, dan had je gelukkig nog een hoop beter materiaal te ontdekken dan dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja dat wel. Ik heb nog heel Origin Of Symmetry mogen ontdekkenquote:Op donderdag 22 december 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dan had je gelukkig nog een hoop beter materiaal te ontdekken dan dit.
Radiohead in 2005quote:Op donderdag 22 december 2016 17:23 schreef richolio het volgende:
Dat was een beetje in het begin van dat ik echt muziek ging ontdekken. Dat wordt nu steeds minder, helaas. Ik weet nog toen ik Arctic Monkeys ontdekte, ik was echt tijden zoet. En al die andere grote bands die ik nog niet kende.
Dat heb ik helaas niet echt meer
Na mijn hardcore house en trance (Tiësto) periode ging ik in 2008 3FM luisteren, toen begon ik pas vanalles te ontdekkenquote:Op donderdag 22 december 2016 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radiohead in 2005The Cure in 2006
Editors in 2007
Ah, ik dacht al waar blijft Fylax.quote:
Dat dus.quote:
Verschil is wel overduidelijkquote:Op donderdag 22 december 2016 17:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke keer weer ja bij die intro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |