Dat is de EU, ideaal voor terroristen en criminelenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen grenscontroles he...die is waarschijnijk meteen in een trein gesprongen, geen haan die er naar kraait.
En voor alle normale burgers. Die vormen 99,99% van de EU-bevolking.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is de EU, ideaal voor terroristen en criminelen
quote:Amri, a Tunisian national aged 24, had served a prison sentence in Italy after being convicted of vandalism, threats and theft in 2011.
He was known to Italian authorities for his violent behaviour while imprisoned.
After his release he was asked to leave the country. He arrived in Germany where he applied for asylum in April of this year.
Voor normale burgers maakt het nauwelijks verschil of je in de EU, VS of bv. Japan woont.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En voor alle normale burgers. Die vormen 99,99% van de EU-bevolking.
Das wel heel oud nieuwsquote:
Denk jij niet dat er dan wel een organisatie klaar staat om te kijken of de mensenrechten wel nageleefd worden?quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Opsluiten en kijken of er in zijn netwerk meer mensen gepakt hadden kunnen worden.
Omdat het beleid hier nog te decentraal is. Het wordt tijd dat de EU verandert in de EF, de Europese Federatie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor normale burgers maakt het nauwelijks verschil of je in de EU, VS of bv. Japan woont.
Als terroristje zou ik een voorkeur voor de EU hebben.
Puinhopen centraliseren gaat niet werken. Eerst maar eens de huidige wetten fatsoenlijk uitvoeren/aanpassen waar nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat het beleid hier nog te decentraal is. Het wordt tijd dat de EU verandert in de EF, de Europese Federatie.
Wel voor iedereen dan, ook die welke zich in de pol (verkeerd) gedragen toch?quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Puinhopen centraliseren gaat niet werken. Eerst maar eens de huidige wetten fatsoenlijk uitvoeren/aanpassen waar nodig.
Zit jij te wachten op een EU-brede noodtoestand, omdat ze in Frankrijk kennelijk niets doen tenzij "noodtoestand"?
in de pol?quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wel voor iedereen dan, ook die welke zich in de pol (verkeerd) gedragen toch?
99% van de advocaten geeft de advocatuur onterecht een slechte naam.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:36 schreef Pedroso het volgende:
Is die arme jongen doodgeschoten ? Er zal vast wel ergens een rechtvaardige advocaat opstaan die de Italiaanse politie aanklaagt voor deze wandaad.
Waarom de wet is met achterdeuren of niet, toen ik het daar in de scholing over had, wou me iemand de wet gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
99% van de advocaten geeft de advocatuur onterecht een slechte naam.
Denk dat ze misschien nog even met hem hadden willen babbelen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:36 schreef Pedroso het volgende:
Is die arme jongen doodgeschoten ? Er zal vast wel ergens een rechtvaardige advocaat opstaan die de Italiaanse politie aanklaagt voor deze wandaad.
Hadden ze hem lamgeschoten in de benen had toch ook gekund of niet?quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:40 schreef agter het volgende:
[..]
Denk dat ze misschien nog even met hem hadden willen babbelen.
Denk niet dat je daarbij nadenkt als je in zo'n situatie terecht komt, lijkt een gevalletje 'jij of ik' te zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hadden ze hem lamgeschoten in de benen had toch ook gekund of niet?
Weet jij al waar die geraakt is?quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat je daarbij nadenkt als je in zo'n situatie terecht komt, lijkt een gevalletje 'jij of ik' te zijn geweest.
Ik denk dat het fatale schot terug te leiden is tot het op de politie schieten door dat uitschot.quote:
En dat is inderdaad te debiel voor woorden. Hoog tijd dat we dat aanpassen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:29 schreef SeLang het volgende:
[..]![]()
Open grenzen binnen Schengen, maar als iemand tot ongewenste vreemdeling wordt verklaard in één land kan hij gewoon asiel aanvragen in een ander Schengen land?![]()
Dat kan eigenlijk ook niet. Italie had de vingerafdrukken moeten doorgeven aan Duitsland zodat daar de aanvraag gelijk afgewezen had kunnen worden. Maar daarbij schijnt iets te zijn misgegaan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat is inderdaad te debiel voor woorden. Hoog tijd dat we dat aanpassen.
Er schijnt nogal meer misgegaan te zijn rondom dit heerschap.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:47 schreef Igen het volgende:
Maar daarbij schijnt iets te zijn misgegaan.
Uitschot of misdragend uitschot?quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het fatale schot terug te leiden is tot het op de politie schieten door dat uitschot.
Ging het hier niet ook mis toen men Belgie had behoren in te lichten?quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk ook niet. Italie had de vingerafdrukken moeten doorgeven aan Duitsland zodat daar de aanvraag gelijk afgewezen had kunnen worden. Maar daarbij schijnt iets te zijn misgegaan.
Op hoeveel van de 10.000 zou het goed gaan, als de routine erin sluipt kan het fout gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:57 schreef SeLang het volgende:
Sja, Lebensraum in de Oekraine is belangrijker dat dit soort zaken eventjes goed regelen.
Hoeveel jaar hebben we nu al open grenzen? En dan is dit nog steeds mogelijk?
De EU kan de puinhopen binnen haar eigen grenzen niet eens opruimen. Wordt nog leuk met een straatarm, corrupt en in conflict gewikkeld Oekraïne erbij straks.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:57 schreef SeLang het volgende:
Sja, Lebensraum in de Oekraine is belangrijker dat dit soort zaken eventjes goed regelen.
Hoeveel jaar hebben we nu al open grenzen? En dan is dit nog steeds mogelijk?
Konden ze het als land apart?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De EU kan de puinhopen binnen haar eigen grenzen niet eens opruimen. Wordt nog leuk met een straatarm, corrupt en in conflict gewikkeld Oekraïne erbij straks.
Eerst zijn Albanië, Servië, Macedonië en Montenegro nog aan de beurt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De EU kan de puinhopen binnen haar eigen grenzen niet eens opruimen. Wordt nog leuk met een straatarm, corrupt en in conflict gewikkeld Oekraïne erbij straks.
Er zijn er ook die helemaal zonder paspoort komen, dan bewijs maar eens of en uit wat voor land dat ze behoren!quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:03 schreef Re het volgende:
je zal toch met de landen aan tafel moeten gaan zitten waar dit tuig vandaan komt, Tunesië had dacht ik zijn terugkeer geweigerd....
en ach denken dat je grens dichtzit met wat controles is ook wel naïef hoor... draconische maatregelen zullen deze mensen niet stoppen
wij nederlanders zijn goed in het opspuiten van een eiland, ergens in de atlantische oceaan een eilandje maken voor dit soort gevallenquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er zijn er ook die helemaal zonder paspoort komen, dan bewijs maar eens of en uit wat voor land dat ze behoren!
Denk jij niet dat wij Nederlanders ook goed zijn in organisaties uit het niets te laten verijzen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:06 schreef Re het volgende:
[..]
wij nederlanders zijn goed in het opspuiten van een eiland, ergens in de atlantische oceaan een eilandje maken voor dit soort gevallen
Hoezo had die gelijk afgewezen kunnen worden? Dat zou wel makkelijk zijn, hoefden we slechts aan Griekenland en Italië te vragen om alle vluchtelingen die binnenkomen meteen een uitwijzingsbevel te geven zodat we daarna alle asielaanvragen zonder onderzoek kunnen afwijzen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk ook niet. Italie had de vingerafdrukken moeten doorgeven aan Duitsland zodat daar de aanvraag gelijk afgewezen had kunnen worden. Maar daarbij schijnt iets te zijn misgegaan.
En waarheen sturen ze die dan, als ze zonder paspoort aankomen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoezo had die gelijk afgewezen kunnen worden? Dat zou wel makkelijk zijn, hoefden we slechts aan Griekenland en Italië te vragen om alle vluchtelingen die binnenkomen meteen een uitwijzingsbevel te geven zodat we daarna alle asielaanvragen zonder onderzoek kunnen afwijzen.
Het is dat de economie dan stilstaat, maar ik zou iedereen aanraden blijf thuis!quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Enkele foto's van de slachtoffers:
http://www.bild.de/news/i(...)c=twttr.shr#fromWall
Meestal nergens naartoe, ook als ze wel een paspoort hebben. Men geeft een bevel tot uitwijzing en hoopt dat de persoon het land verlaat, maakt niet uit waarnaartoe. Is zelfs voorgekomen (in België of Frankrijk dacht ik) dat men ze tot aan de grens brengt en in de juiste richting wijst.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
En waarheen sturen ze die dan, als ze zonder paspoort aankomen?
Want? We moeten met z'n allen maar zwichten voor terrorisme?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is dat de economie dan stilstaat, maar ik zou iedereen aanraden blijf thuis!
Als de economie stil zou gaan staan, is men toch verplicht actie te ondernemen of niet?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Want? We moeten met z'n allen maar zwichten voor terrorisme?
Als het een tijdelijke dreiging was misschien. Nu moeten mensen zich geen angst aanjagen. De kans dat je verongelukt in het verkeer is nog altijd groter en toch stappen we elke dag in de auto.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is dat de economie dan stilstaat, maar ik zou iedereen aanraden blijf thuis!
Wat voor actie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als de economie stil zou gaan staan, is men toch verplicht actie te ondernemen of niet?
Je hebt gelezen dat ik een andere mening toebedeeld ben?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het een tijdelijke dreiging was misschien. Nu moeten mensen zich geen angst aanjagen. De kans dat je verongelukt in het verkeer is nog altijd groter en toch stappen we elke dag in de auto.
Misschien tijdelijk hele drukke evenementen vermijden, maar binnenblijven?
Je bedoelt dat je het niet meende van het binnenblijven?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat ik een andere mening toebedeeld ben?
Vast wel, maar het zal nooit zo ver komen dat er zoveel mensen thuis blijven dat het de economie aan zal tasten. Dus gewoon lekker gaan doen wat je moet doen en niet thuis gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als de economie stil zou gaan staan, is men toch verplicht actie te ondernemen of niet?
Wat ik moet doen zal wel moeten maar dan ga ik me niet nog iets op de hals halen wat ik niet moet!quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Vast wel, maar het zal nooit zo ver komen dat er zoveel mensen thuis blijven dat het de economie aan zal tasten. Dus gewoon lekker gaan doen wat je moet doen en niet thuis gaan zitten.
Gewoon doen waar je zin in hebt bedoel ik dan. En eventueel werk/studie (als je dat doet tenminste), niet thuis gaan blijven omdat je denkt dat je de economie tot een stilstand kunt brengen daarmee, dat lukt je toch niet. Het enige beeld dat je dan zult geven is dat je zwicht voor terrorisme en dat is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ik moet doen zal wel moeten maar dan ga ik me niet nog iets op de hals halen wat ik niet moet!
Inderdaad zal dat nog niet kunnen lukken, maar het zal eens komen als het zo verder gaat denk ik!quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt bedoel ik dan. En eventueel werk/studie (als je dat doet tenminste), niet thuis gaan blijven omdat je denkt dat je de economie tot een stilstand kunt brengen daarmee, dat lukt je toch niet. Het enige beeld dat je zult geven is dat je zwicht voor terrorisme en dat is ook niet de bedoeling.
Mwah. Ik denk dat je meer hebt aan een opstand tegen de gevestigde orde dan massaal thuis gaan zitten. Je brengt je land alleen maar economische schade toe, iets wat terroristen eigenlijk ook doen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Inderdaad zal dat nog niet kunnen lukken, maar het zal eens komen als het zo verder gaat denk ik!
Alleen ben ik van mening dat een opstand nooit en te nimmer meer zal gebeuren!quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat je meer hebt aan een opstand tegen de gevestigde orde dan massaal thuis gaan zitten. Je brengt je land alleen maar economische schade toe, iets wat terroristen eigenlijk ook doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |