Gewoon doen waar je zin in hebt bedoel ik dan. En eventueel werk/studie (als je dat doet tenminste), niet thuis gaan blijven omdat je denkt dat je de economie tot een stilstand kunt brengen daarmee, dat lukt je toch niet. Het enige beeld dat je dan zult geven is dat je zwicht voor terrorisme en dat is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ik moet doen zal wel moeten maar dan ga ik me niet nog iets op de hals halen wat ik niet moet!
Inderdaad zal dat nog niet kunnen lukken, maar het zal eens komen als het zo verder gaat denk ik!quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt bedoel ik dan. En eventueel werk/studie (als je dat doet tenminste), niet thuis gaan blijven omdat je denkt dat je de economie tot een stilstand kunt brengen daarmee, dat lukt je toch niet. Het enige beeld dat je zult geven is dat je zwicht voor terrorisme en dat is ook niet de bedoeling.
Mwah. Ik denk dat je meer hebt aan een opstand tegen de gevestigde orde dan massaal thuis gaan zitten. Je brengt je land alleen maar economische schade toe, iets wat terroristen eigenlijk ook doen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Inderdaad zal dat nog niet kunnen lukken, maar het zal eens komen als het zo verder gaat denk ik!
Alleen ben ik van mening dat een opstand nooit en te nimmer meer zal gebeuren!quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat je meer hebt aan een opstand tegen de gevestigde orde dan massaal thuis gaan zitten. Je brengt je land alleen maar economische schade toe, iets wat terroristen eigenlijk ook doen.
Met de mentaliteit die Nederlanders hebben niet nee. Die gaan liever klagen van achter hun toetsenbordje. Daaronder val ik zelf eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alleen ben ik van mening dat een opstand nooit en te nimmer meer zal gebeuren!
Naar een malieveld gelei(ij)d worden heeft ja zoveel meer doel toch?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Met de mentaliteit die Nederlanders hebben niet nee. Die gaan liever klagen van achter hun toetsenbordje. Daaronder val ik zelf eigenlijk ook.
Hey die is vlakbij mij langsgekomen. Gelukkig heb ik hem niet gezien want ik zat op mijn zolderkamertjequote:
Je kan toch zelf tellenquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heeft die snel gedaan, door hoeveel landen langs hoeveel controles?
Uiteraard kan ik dat zelf, wil maar aangeven dat er niet veel gecontroleerd is geworden in mijn ogen!quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan toch zelf tellen
Nederland, België, Frankrijk en Italië.
Daarvoor is de opticienquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik dat zelf, wil maar aangeven dat er niet veel gecontroleerd is geworden in mijn ogen!
Misschien nog goedkoop kunnen tanken in Luxemburg?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan toch zelf tellen
Nederland, België, Frankrijk en Italië.
Balen voor z'n ouders, broers en vrienden dat ze nu niet meer aan hem kunnen vragen hoe het nou echt zat.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:24 schreef StaceySinger het volgende:
Schokkende foto doodgeschoten terreurverdachte Berlijn
Schokkend idd, dat ze zijn leven nog probeerde te redden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:24 schreef StaceySinger het volgende:
Naja, om informatie te krijgen heb je wat meer aan een levend persoon.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Schokkend idd, dat ze zijn leven nog probeerde te redden.
Schieten we die ook af.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:25 schreef maan_man het volgende:
... Er zullen veel fanatieke moslims zijn die wraak willen.
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een gepraat heeft. Vaak hebben ze ook niet veel waardevolle informatie. Beter dan dood. Dat scheelt een rekening voor 50 jaar opsluiting op een terroristische afdeling voor 100.000+ euro per jaar. Of hij wordt na 20 jaar vrijgelaten, daar zijn ze gek genoeg voor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, om informatie te krijgen heb je wat meer aan een levend persoon.
Kijk eens dom? Ja ho maar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:24 schreef StaceySinger het volgende:
Niks schokkends aan, ik zie graag al deze mafketels zoquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:24 schreef StaceySinger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |