Men ziet wanneer ik dronken ben maar niet wanneer ik dorst heb.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Niks schokkends aan, ik zie graag al deze mafketels zo
Ze hadden hem en Luca Scata een balkje voor hun ogen moeten doen, om ze onherkenbaar te maken ter beschermingquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:25 schreef maan_man het volgende:
Zie nu net bij de telegraaf dat ook de naam en foto openbaar zijn gemaakt van de agent die Anis Amri doden:
[ afbeelding ]
Heel leuk om de heldendaad van deze agent de onderschrijven en hem te eren. Maar ben ik nu de enige die dit heel dom vind? De kans dat hij dadelijk als een soort Salman Rushdie door het leven moet gaan, wordt zo wel erg groot. Er zullen veel fanatieke moslims zijn die wraak willen.
Niks schokkends aan hoor.Niks vergeleken bij de chauffeur die hij vermoord heeft. Om nog te zwijgen over de mensen die hij vermoord/verminkt heeft op zijn doden rit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:24 schreef StaceySinger het volgende:
Schokkende foto doodgeschoten terreurverdachte Berlijn
Kan Bansheeboy wellicht even vertalen wat dit stuk uitschot te vertellen had?quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:02 schreef StaceySinger het volgende:
ISIS release video of Berlin attacker Anis Amri pledging allegiance to terror leader Abu Bakr al-Baghdadi
https://www.thesun.co.uk/(...)bu-bakr-al-baghdadi/
Als je er zo over denkt, waarom post je zijn foto dan nog ergens anders; nu zien nóg meer mensen die foto.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:25 schreef maan_man het volgende:
Zie nu net bij de telegraaf dat ook de naam en foto openbaar zijn gemaakt van de agent die Anis Amri doden:
[ afbeelding ]
Heel leuk om de heldendaad van deze agent de onderschrijven en hem te eren. Maar ben ik nu de enige die dit heel dom vind? De kans dat hij dadelijk als een soort Salman Rushdie door het leven moet gaan, wordt zo wel erg groot. Er zullen veel fanatieke moslims zijn die wraak willen.
Ach, er is al een hele fanpage op Facebook.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt, waarom post je zijn foto dan nog ergens anders; nu zien nóg meer mensen die foto.
Controles??quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heeft die snel gedaan, door hoeveel landen langs hoeveel controles?
Wtf, zie dat het Duitse wikiartikel over Milaan ook overal Mailand schrijft. Dacht dat Duitsers gewoonlijk Milan zeggen, blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:21 schreef Dakterras het volgende:
Wat een kutbenaming hebben de Duitsers voor Milaan: Mailand, klinkt echt niet. AC Mailand en Inter Mailand...
quote:Wer ist der Größte in Mailand - Milan oder Inter?
Fußball: Ob Milan oder Mailand – Hauptsache ein viertes Kind für Lothar Matthäus
Serie A Inter Mailand und AC Milan Meisterschaftsspiele
Ze moeten hem (en z'n collega) die ton geven die op Amri z'n hoofd stond. Het liefst uit de zakken v.d. verantwoordelijke politici.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:25 schreef maan_man het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult maar medeplichtig zijn.. Daar gaan flink wat lui gearresteerd worden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:06 schreef LelijKnap het volgende:
Blijkt nu dat hij een nacht in een moskee in Berlijn heeft geschuild?
[..]
Zijn hier politici verantwoordelijk voor?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze moeten hem (en z'n collega) die ton geven die op Amri z'n hoofd stond. Het liefst uit de zakken v.d. verantwoordelijke politici.
Merkel heeft dat hele zooitje binnengehaald, die heeft wel bloed aan haar handen imho.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zijn hier politici verantwoordelijk voor?
Moskeeën lijken vooral militaire commandocentra te zijn in het Westen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zult maar medeplichtig zijn.. Daar gaan flink wat lui gearresteerd worden.
Nee, die open grenzen waren er al voor Merkel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Merkel heeft dat hele zooitje binnengehaald, die heeft wel bloed aan haar handen imho.
Wist iedereen daar wat-ie gedaan had dan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zult maar medeplichtig zijn.. Daar gaan flink wat lui gearresteerd worden.
Orban in elk geval niet.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zijn hier politici verantwoordelijk voor?
Lijkt me niet dat je hier mensen verantwoordelijk voor kunt houden anders dan de dader, maar wellicht dat er hier en daar wat mensen rondlopen met een paar steken los.quote:
Daar kun je wel veilig schuilen na een terreurdaad. Salah Abdeslam liep ook nog een maandje safe rond in zijn wijkje in Molenbeek. Broeders onder elkaar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moskeeën lijken vooral militaire commandocentra te zijn in het Westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |