abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167621446
Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat ze in een ledikant of campingbedje slapen? Die van mij wil niet slapen. Op geen enkele manier, ook niet als ik me met haar terugtrek. Hele dag staat in teken van slapen/niet slapen.
pi_167623362
Mies al een slaapzak geprobeerd? Volgens mij weet hij hier dat het een teken is dat hij moet gaan slapen. Werkt 's avonds beter dan overdag trouwens.

Ik ben kapot. Zelf nog half ziek, een hele week werken, twee bomvolle kerstdagen met een ziek kind en vandaag zelfs alle mensen hier. Ik ben voor het diner naar boven gegaan en pas naar beneden gekomen toen ze bijna weggingen :@ helemaal ingestort. En morgen ga ik naar de ha met L. Het zit mij niet lekker.
pi_167623753
Voorlopig werkt bij Flo een standaard bedtijdritueeltje met slaapzak en muziekje meestal wel, lukt dat niet dan doe ik niet moeilijk en gaat ze in drager of doek. Bij grote zus hielp alleen in slaap voeden, dus wmb is dit prima.

Beterschap Nazil :*

Wij hebben kerst bewust rustig gehouden/ uitgespreid over de kerstvakantie en dat pakt voor nu prima uit.
pi_167624301
Ik bedoelde voornamelijk overdag slapen. M. heeft daar bij andere mensen moeite mee, ze wil niet op mij, niet in de kinderwagen en niet op bed slapen.
Thuis krijgt ze 's avonds een slaapzak aan, misschien dat dat voor overdag dan ook werkt als we op visite zijn.
M. heeft een uur in de auto zitten huilen van vermoeidheid ;( we hebben drie keer gestopt zonder succes. Arm klein meisje... Ik heb er net zo hard naast zitten brullen :@
pi_167625630
Zowel voor Miezziej als Miespoes een nare autorit achter de boeg, waarschijnlijk de ontlading van de drukte, maar wel heel zielig.

Chanty, jouw eerste kerstdag klonk ook heerlijk :') gelukkig dat je meisje het wel goed deed.

Nazil, goed om op je intuïtie te vertrouwen, hopelijk gaat t snel beter.

Hier was tweede kerstdag nóg iets minder. 2 uur slaap weer niet gehaald, dat breekt op zich al op. Mn kleinste huilde zo gauw ik 1 minuut uit zicht was of geen aandacht voor hem had (m'n ouders mochten m geen eten geven, niet knuffelen, niet troosten, sneu voor ons allemaal). Mn grootste huilde gelukkig niet maar is constant onrustig (dag en nacht). Na morgen weer rust in huis, ik hoop dat dat ze goed doet. :O :Z
pi_167626349
klinkt erg vermoeiend madivi :*
Hoop dat de rust ze goed zal doen en jou dus ook.

Mies zo vervelend als ze overdag niet wil slapen terwijl ze wel heel moe is.
Stijn slaapt heel makkelijk, idd met slaapzak aan en met knuffeltje.
Mats wilde overdag ook bijna niet slapen. Ik nam de kinderwagen dan mee en ging wandelen tot hij sliep en als dat niet werkte dan gaf ik een extra fles en schommelde ik hem heen en weer in de maxicosi tot hij sliep. Op de arm werd hij alleen maar onrustiger door alle prikkels.
Vervelend dat de auto reis zo moeilijk ging.

Miez ook al z'n vervelende auto rit op de terug weg :7
Was het wel gezellig bij je zus?

Nazil :* heb je het vanaf nu wel wat rustiger?
Goed aan jezelf denken hoor

[ Bericht 2% gewijzigd door ikke_84 op 26-12-2016 21:58:36 ]
pi_167627510
Ikke mwah. Wo, do en za werken, morgen dus wel een vrije dag maar wil sowieso naar de huisarts. Hij heeft nu weer 39,5.
Ik moet sowieso beter op mijzelf letten want om 7 uur vanavond had ik nog niet meer op dan een plakje cake, een bonbon en een kerstkransje :@ zodra L niet lekker is, eet ik zelf ook niet meer.
pi_167631065
Mies, Emmy was ook slecht in overdag slapen. Dit is geleidelijk wat beter gegaan, maar nog steeds wisselend. Ik zie het wel, anders slaapt ze maar niet. Op schoot vindt ze bijna alles prima.

Madivi dat klinkt dubbelvermoeiend.

Nazil zeker ook voor jezelf zorgen. Denk aan een vliegtuig..
pi_167632785
Vliegtuig? :+ er ging net 100cc in *O* meneer had honger. Zetpil er in en hopen dat hij zich zo weer goed genoeg voelt om te slapen. Nu is het jammeren. :'(
  dinsdag 27 december 2016 @ 05:46:06 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167632950
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 16:00 schreef Burdie het volgende:
11 uur :o Kan ze even komen uitleggen aan Guppy hoe dat moet? :P
Vannacht sliep hij bijna 6 uur :o Alleen jammer dat kuiken tussendoor wel wakker werd :P.

Nazil, beterschap!

Ikke, waar gaan jullie naartoe op vakantie?

Mies, Gup gaat dan gewoon in de draagzak.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 07:16:20 #161
269689 crew  Viv
pi_167633084
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 03:18 schreef Nazil het volgende:
Vliegtuig? :+
De instructie dat je eerst je eigen zuurstofmasker op moet zetten voordat je je kind daarmee helpt. :*
pi_167633092
Nazil dat is niet goed hoor! goed voor jezelf zorgen anders crash je dadelijk en wie zorgt er dan voor jou en de kleine man als je man moet werken?
Hoe ging de nacht?

Burdie fijn dat je baby 6 uurtjes sliep. Jammer van kuiken :7
Zal je altijd zien dan.
We gaan naar zuid Frankrijk. We hebben al wat gevonden dus vandaag even bellen om te vragen welke stacaravans nog beschikbaar zijn

Mijn baby sliep vandaag voor de 2e keer het klokje rond nadat we de fles van 15 en 19 uur hebben opgehoogd naar 210/7
pi_167633224
Ja ik moet ook echt beter voor mijzelf zorgen, is ook zo. Maar makkelijker gezegd dan gedaan etc.
Tot 2 uur naast hem gelegen, toen een fles gegeven en zetpil, daarna kon ik niet meer slapen omdat er een regenpijp zat te lekken (tik, tik, tik, tiktik, tik, tiktik tiktik) en om 5 uur maar richting eigen bed gegaan waar ik weer niet kon slapen omdat ik niet alle geluidjes van L kon horen. Half 6 in slaap gevallen en 6 uur werd L wakker. Gelukkig deed man die maar je kan je voorstellen Hoe ik mij voel. Topnacht :')
pi_167633337
Ikke, wat fijn het klokje rond! En vooruitzichten op vakantie, leuk. Lijkt me zo gezellig met een kleintje op vakantie zijn.

Nazil wat een rotnacht, hopelijk gaat de rest van vandaag iets beter! En het is moeilijk, maar wel belangrijk om goed voor jezelf te (laten) zorgen!

Hier is de status tot nu toe sinds half 4: 6 poepluiers, véél gehuil en een verschoond bed (ongesteld X veel) :X . Maar ze zijn toch zo lief. Had ze net in de cosleeper gelegd en ze kropen beide onder mijn dekens tegen me aan en liggen nu te slapen. Wat een rijkdom. O+ O+
pi_167633762
Dat klinkt niet fijn Nazil ;( Ga je nog naar de HA vandaag? Hopelijk gaat het snel beter :*

Fijn van het doorslapen Ikke! Gaat het drinken nu ook beter? Hij dronk soms vrij weinig toch?

Het was wel gezellig bij mijn zus. Ze vond het erg leuk om M weer te zien. We hebben ook geskyped met mijn moeder die vervolgens bijna in tranen was :+

Jouw nachten klinken ook niet zo lekker op dit moment Madivi. Hoop dat je snel wat meer kunt slapen :*

Ik denk dat ik voorlopig niet aan een tweede moet denken :@ :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dé kerstoutfit van 2016:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167634336
Kom net van de ha en zodra we er binnen stapten was meneer weer beter en werd ik totaal niet serieus genomen }:|
pi_167635172
Ik heb het gisteren echt geweldig gehad bij m'n ouders. :@ Dus als je even geen zin hebt in een megatrotsubergezellig kerstverhaal niet verder lezen.
Hele familie was er en M. was de vrolijkheid zelve? :o Normaal gesproken 's avonds altijd chagrijnig, maar nu vond het alles prachtig :D

Tijdens het gourmetten zat M. naast me in de maxicosi. Nou twee keer wiebelen en meneer was vertrokken. Bij het toetje besloot hij om wakker te worden door geluidjes te maken die ik nog niet kende :') Daarna even gespeeld met de hele familie en bijzonder veel gelachen en toen hop! Boven in de reiswieg naar bed. Meneertje sliep na 10 minuten O+ Toen rond 23.00 meneertje overgepakt naar de maxicosi want we gingen weg en daarna heeft hij tot 8.00 lekker geslapen. :@

Wow. :@

En natuurlijk de eerste kerstboomfoto gemaakt van ons gezinnetje. Wow echt trots.

:* voor iedereen die het wel kan gebruiken. Zal straks even verder lezen.
:)
pi_167635241
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 20:35 schreef Mies_poes het volgende:
Ik bedoelde voornamelijk overdag slapen. M. heeft daar bij andere mensen moeite mee, ze wil niet op mij, niet in de kinderwagen en niet op bed slapen.
Thuis krijgt ze 's avonds een slaapzak aan, misschien dat dat voor overdag dan ook werkt als we op visite zijn.
Ik doe Flo inderdaad overdag ook een slaapzak aan, bewust zodat er ook overdag een slaapritueel is dat ook ergens anders of straks op het kdv herkenbaar is. Maar ergens anders slapen is vaak ook gewoon lastig.
pi_167635271
Mies, de slaapzak is ook echt een slaapritueeltje geworden hier. Slaap lekker voetjes, slaap lekker beentjes :@ En dan kusje geven enzo. :D Dus hij weet dan dat hij gaat slapen. En heb een slaapzak met stugge mouwen, dus dan kan hij niet zoveel wiebelen.

Nazil, stom :{
pi_167636341
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 04:27 schreef Madivi het volgende:
Hier is kerst niet echt een feestje. M'n ouders zijn een weekje op bezoek en normaal geeft mij dat een beetje ruimte, maar ik heb twee zwaan-kleef-aantjes die om alles huilen en alleen mama mag knuffelen, eten geven etc. Zo rot na (éindelijk) een bezoekje manueel therapeut horen dat kleinste het hele uur voluit ontroostbaar gekrijst heeft.

Kleinste heeft veel last van 5 tandjes die op doorkomen staan, de eerste is nu gelukkig door. Grootste is enorm aan het spoken snachts, ik slaap nu al aantal dagen maximaal 2 uur achter elkaar, kerstmoeheid heeft nieuwe dimensie. :')
Oej Madivi wat zwaar :{ Laten we hopen dat dit een fase is, pfff :* Hoop dat je ouders je nog een beetje kunnen helpen. Denk ook goed aan jezelf!
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 09:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Madivi, hopenlijk kun je toch nog een beetje uitrusten tussendoor.

Nazil, beterschap voor je kleine hummel.

James heeft t wel weer naar zn zin thuis, lacht heel veel en begint met kraaien O+ en hij dacht vanmorgen dat hij het omrollen wel kon oefenen.... 9 weken oud :')
James is in zijn sas begrijp ik :D
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 09:35 schreef Chanty het volgende:
Nazil beterschap voor je uk :*

Gm wat fijn dat hij alweer vrolijker is

Madivi wat klinkt dat zwaar. Ook sneu vijf tanden ;(

Hier is mevrouw ook wat uit haar hum dus er zal wel iets zijn. Denk eigenlijk dat het allemaal wat teveel is: naar Spanje en terug, paar dagen later kerst dus ook weer andere omgeving en dan hebben we over een week oud en nieuw. Ze doet het in principe fantastisch maar ze is momenteel wat humeuriger en slaapt slechter voor haar doen.

En hier was het een gebruikelijke kerst bij mijn ouders met de jaarlijkse jankbui van mijn moeder, geklaag over mijn vader waar ik dan als een soort relatietherapeut tussen zit, stress over het eten en oh ja... Het was ook best gezellig :+
De jaarlijkse jankbui van je moeder :D :@ Mag ik niet om lachen, maar gebeurde toch :@
Wat deed je in Spanje eigenlijk? :)

Wat doet iedereen met oud en nieuw eigenlijk? :)
  dinsdag 27 december 2016 @ 12:40:06 #171
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167637075
Bah Madivi ;( maar vijf tandjes zal niet meehelpen, hopelijk keert het tij snel.

Soof klinkt erg geslaagd!

Miezziej wat schattig O+

Soof ik maak ook grappen om de jaarlijkse jankbui ;) waar ik onderhand wel klaar mee ben is het gevit op mijn vader zonder dat ze iets doen om de relatie te verbeteren.

En we waren naar Spanje omdat mijn schoonouders daar wonen (die zijn daarheen geëmigreerd) en mijn schoonvader werd 70.

Oud en nieuw vieren we met vrienden met kinderen in dezelfde leeftijd als Lucas en Amélie.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167638358
nazil zal je altijd zien :{ kom je bij de ha en dan lijkt het allemaal mee te vallen.
Balen van je slechte nacht, vandaag maar niet te veel doen.

Madivi 4 uur is echt heul vroeg! en 6 poepluiers?? Komen er tandjes aan? Kleine poepfabriekjes heb je daar!
Maar idd wat een rijkdom is het he O+ Ja het is soms rete zwaar en soms denk ik wel eens 'laat me allemaal met rust, ik ben moeehoee' maar wat een geluk hebben we dat we ze hebben O+

miezz O+ je meisje O+
Fijn dat het zo gezellig was bij je zus. Dat zijn toch dingen die je gaat onthouden en die auto rit...tja dat vergeet je grotendeels wel weer.
Waar was je schoonzus dan? lijkt me helemaal niet leuk om kerst zonder mijn kinderen te vieren :{ (tenzij ze uit elkaar zijn, dan is het een ander verhaal natuurlijk) 2 kinderen is wel heel leuk hoor :+ heel soms word je een beetje gek, maar ach dat had ik ook toen we er nog maar 1 hadden.
Stijn drinkt nu super goed. 2 flessen van 180/6 en 2 van 210/7 en in de laatste gaat pap. Hij spuugt nu ook niet meer en dat is ook wel heel fijn.

Soof wat fijn dat jullie zn leuke kerst hadden. Genieten!!
Ik vier oud jaars avond op mijn werk ;) Mijn man weet nog niet wat hij gaat doen, maar dat zal niet veel bijzonders zijn.
Wat gaan jullie doen?
pi_167639458
Wat vervelend van de HA Nazil. Fijn dat hij weer beter is, maar de HA had je wel serieus mogen nemen, je gaat daar toch niet heen voor de lol ofzo }:|

Wat fijn dat je kerst zo leuk was Soof! Fijn ook dat hij zo goed heeft geslapen.

Ik gebruik eigenlijk geen slaapzak overdag. Soms slaapt ze alleen maar een halfuurtje ofzo, en dan heb ik geen zin om de slaapzak aan te doen. Misschien moet ik het een keer in de middag ook proberen, misschien slaapt ze dan net even iets langer.

Ikke, tja die autorit.. We hebben het overleefd, daar gaat het om toch? :+
Schoonzus was naar een concert in Duitsland. Ze zijn nog bij elkaar. Ik zou het ook niet zonder M willen vieren. Sowieso heb ik nog nooit een nacht zonder M. doorgebracht, vind het nog zo snel :@ Schoonmoeder zou het wel leuk vinden als M een keer blijft slapen, maar dat kan ik nog niet :@ Mijn kleine baby O+
Fijn dat Stijn goed drinkt!

Wij gaan denk ik niets doen met oud en nieuw. Gewoon gezellig thuis, mocht iemand willen komen is dat prima maar ik ga de deur niet uit :+ Moet nog bijkomen van al het kerstgeweld _O-
pi_167640495
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef Miezziej het volgende:
mocht iemand willen komen is dat prima
Is dit een uitnodiging? :D sorry ik moet al werken :P

Nou ja niet iedereen vindt kerst even leuk/belangrijk natuurlijk. Misschien hecht ze er geen waarde aan en is het als elk ander weekend voor je schoonzus.
Ik kan het me niet voorstellen maar gelukkig zijn we allemaal anders.

ik heb voor overdag trouwens een slaapzak zonder mouwen. Dan hoeft die trui niet steeds aan en uit. Alleen de broek gaat uit, slaapzak aan en klaar
pi_167645580
Hier is de maxi cosy aardig te klein aan het worden, en dus tijd voor een autostoeltje. We zoeken er een van 9 maand tot 4 jaar, en het liefst eentje die kan draaien.

Achterwaartse positie in de auto is niet nodig.

Welke hebben jullie en bevalt goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')