Riempje? Voor Otje hadden we tot ze drie was oid zo'n riempje van een paar euro erop zitten. (De babyset was te gevaarlijk ivm klimmen, maar het riempje voorkwam dat ze telkens van haar stoel stuiterde)quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:16 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde de babyset van peuter op de Trip Trapp van baby zetten, maar peuter dondert er nog uit als de beugel er niet op zit, dus nu moet ik een extra babyset kopen. Dúúr voor zo'n stuk plastic
Hiervoor ontlurk ik wel effkes hoor. Topnieuws dat James naar huis isquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dank jullie allemaalook bedankt voot alle lieve woorden en kaartjes ed.
Ik zal weer proberen aan te haken. Nu eerst weer even wennen aan thuis zijn .
Fijne kerst allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Was dat ook na zwangerschap? En ben je toen achter de oorzaak/trigger gekomen?quote:Op zondag 25 december 2016 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb het gehad en met een bezoek aan de HAP kreeg ik antihistamine waardoor de jeuk weer draaglijk werd. Dus wachten tot na kerst hoeft echt niet!
De mijne was niet zo gezellig (want ontevreden na haar fles), maar we waren bij mijn ouders en die vinden haar toch geweldig.quote:Op maandag 26 december 2016 08:43 schreef Mies_poes het volgende:
Hoe was jullie eerste kerstdag? Hebben de baby's zich voorbeeldig gedragen?![]()
Disclaimer: ze lag wel op haar buik.quote:Op maandag 26 december 2016 16:00 schreef Burdie het volgende:
11 uurKan ze even komen uitleggen aan Guppy hoe dat moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |