Zo denk ik er ook over. Alles op z'n tijd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:59 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hoe zielig ook voor de kleine, het streelt wel je ego hè?![]()
Soof, je ziet vanzelf wanneer je baby eraan toe is. S. wilde met 4 maanden echt het eten uit onze mond halen, dus ben ik begonnen. Maar anders had ik echt gewacht tot hij er zelf aan toe was.
Wij leenden de newborn, maar dat was toch wel heel ideaal! Gelukkig niet gekocht zelf, want met 5,5 maand zat meneer al in de baby-inzet.
En hoewel hij super duur is, ik vind de tripp Trapp geweldig. Beter dan de Ikea stoel, die hebben mijn ouders en we vallen altijd over die poten heen
Ik ben beel benieuwd wat ze er van vindt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:07 schreef Chanty het volgende:
Mooie poepverhalen weer
Hier gaat het morgen gebeuren:... Het eerste hapje! Heb de milestonecard al klaar liggenIk start met wortelstamp. Bij Lucas hebben we volledig rapley gedaan maar wil het nu combineren.
En ik ben nog nooit over de Ikea stoel gevallen![]()
Nou idd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:16 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde de babyset van peuter op de Trip Trapp van baby zetten, maar peuter dondert er nog uit als de beugel er niet op zit, dus nu moet ik een extra babyset kopen. Dúúr voor zo'n stuk plastic
Halfjaar mijlpaal. Time flies. Ik vind het zo leuk om te lezen wat de iets oudere baby's al kunnen. Ik denk elke keer: OMG gaat die van mij dat ook doen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat fijn dat James zo goed gaat. Mijn duimen draaien voor een heerlijke kerst met het hele gezin samen.![]()
Leuk om een beetje over eten te lezen ook. C krijgt sinds ze ongeveer 4 mnd is een paar keer per week gepureerd fruithapje. Niet heel consequent, meer om te kijken hoe het gaat. Ze vindt het heerlijk en geweldig, maar het heeft tot een week geleden geduurd voordat ze het ook echt daadwerkelijk door kon slikken. Nu ze het snapt, krijgt ze ook gepureerde groentehap. Volgens mij vindt ze dat nog lekkerder dan fruit. Omdat ze altijd op schoot zit aan tafel (als wij eten), krijgt ze ook meestal een boontje ofzo in haar handje, maar veel verder dan dat gaan onze Rapley-ervaringen nu nog niet ;-).
Ze rolt nu de hele tijd, en begint zichtzelf ook al op de knietjes te duwen. Echt zo leuk weer om al die stapjes te zien.
Bijna 6 mnd alweer!
James!quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De 1e hapjesik vond dat zo leuk. Al mag het nu echt nog wel even duren.
Wij hebben de ikea stoel, bevalt heel goed. Die poten zijn wel n dingetje ja![]()
Als James zn flessem allemaal leegdrinkt vandaag mogen we misschien vanavond al naar huis![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
Héél fijne kerstdagen gewenst met z'n vieren. Ben blij voor jullie!quote:
Nee alleen de HOEE HOEEE duivengeluid nog steeds.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:35 schreef Mies_poes het volgende:
Wat geweldig Gm!fijn kerst thuis vieren
'Grommen' jullie baby's ook een soort van?
Hahaha dat zou je denken. In werkelijkheid was het steeds maar een die leuk keekquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
Chanty wat een goede timing dat ze allebei zo leuk lachen op de foto!![]()
gm wat gaat James lekker joh, eerst dacht je minstens tot 1 januari in het ziekenhuis te zitten.
Riempje? Voor Otje hadden we tot ze drie was oid zo'n riempje van een paar euro erop zitten. (De babyset was te gevaarlijk ivm klimmen, maar het riempje voorkwam dat ze telkens van haar stoel stuiterde)quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:16 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde de babyset van peuter op de Trip Trapp van baby zetten, maar peuter dondert er nog uit als de beugel er niet op zit, dus nu moet ik een extra babyset kopen. Dúúr voor zo'n stuk plastic
Hiervoor ontlurk ik wel effkes hoor. Topnieuws dat James naar huis isquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dank jullie allemaalook bedankt voot alle lieve woorden en kaartjes ed.
Ik zal weer proberen aan te haken. Nu eerst weer even wennen aan thuis zijn .
Fijne kerst allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Was dat ook na zwangerschap? En ben je toen achter de oorzaak/trigger gekomen?quote:Op zondag 25 december 2016 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb het gehad en met een bezoek aan de HAP kreeg ik antihistamine waardoor de jeuk weer draaglijk werd. Dus wachten tot na kerst hoeft echt niet!
De mijne was niet zo gezellig (want ontevreden na haar fles), maar we waren bij mijn ouders en die vinden haar toch geweldig.quote:Op maandag 26 december 2016 08:43 schreef Mies_poes het volgende:
Hoe was jullie eerste kerstdag? Hebben de baby's zich voorbeeldig gedragen?![]()
Disclaimer: ze lag wel op haar buik.quote:Op maandag 26 december 2016 16:00 schreef Burdie het volgende:
11 uurKan ze even komen uitleggen aan Guppy hoe dat moet?
Vannacht sliep hij bijna 6 uurquote:Op maandag 26 december 2016 16:00 schreef Burdie het volgende:
11 uurKan ze even komen uitleggen aan Guppy hoe dat moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |