ben echt klaar met die kut ai, 2 potjes gespeeld, komt gezellig naast mijn capitol zitten en mij denouncen dat ik te dichtbij zit

die specialty districts zijn echt focking lame, je moet de perfecte stad hebben waar je +4 5 of zelfs 6 kunt hebben anders is het waardeloos. paardje erin, dan kapot maken en weer eruit. rinse and repeat. een tile wonders is niet te doen, tis leuk als een tile geen kut kan zoals zand duinen of marsh
more generals, met rome kon ik met 3 generalen die dichtij zitten 6 movement op legions met de attack power van een cavalry ja nee, what the fack. potje gewonnen op een large map zonder dat ook maar iemand naar medieval ging, prince difficulty.
als je capitol genucked is kan je beter alt f4 en eruit, hier kan je niet meer van herstellen.
great poeple zijn waardeloos, super specifiek
de UI lijkt wel gemaakt voor touch screen, zeker dat slepen van je ideology kaartjes
samen met je ally in een oorlog vermengen, waarna de ally die vraagde om hulp bij een oorlog, jou gaat denouncen als warmonger
ik kreeg ook een denounce van rome waarbij stond (they simply don't like you) graf dome cheatende kut ai
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman