Serieus?quote:
Haastig kopieer gedragquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Kreator het volgende:
Goeie quote weer.
Tijd voor zelfreflectie.
Wowquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Kreator het volgende:
Goeie quote weer.
Tijd voor zelfreflectie.
Uitgaande van de TT en de TS die van Moeraskat.quote:
naar is het!quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gesloten topics quoten op m'n telefoon.
Voor jouw decolleté doe ik veel. Jeweettoch?quote:
Whehe nvmquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Kreator het volgende:
Goeie quote weer.
Tijd voor zelfreflectie.
Merk ik anders tegenwoordig niets van.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jouw decolleté doe ik veel. Jeweettoch?
Groetjesquote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Kreator het volgende:
Ik ga Danny mailen. Dit kan zo niet langer.
Tot morgen.
Dan heb ik ws te weinig van je decolleté gezien de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:50 schreef Tegan het volgende:
Merk ik anders tegenwoordig niets van.
Je hoeft alleen deze [ ervoor te zetten.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gesloten topics quoten op m'n telefoon.
Dat. Of gewoon quoten.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon door het slotje heen posten.
Ben dol op beiden. Wat maakt dat van mij dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:53 schreef possetje het volgende:
Hoi ik ben een billenman, dus heb geen verstand van borsten!
Iemand die veeleisend is.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben dol op beiden. Wat maakt dat van mij dan?
Ga op de bank slapen.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben te lam om mezelf naar bed te slepen. Net een oud wijf.
Een waar je muntjes tussen kan gooienquote:
Als je nu die collega van vandaag was geweest, dan was daar nu verandering in gebracht. Maar helaasquote:Op woensdag 21 december 2016 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik ws te weinig van je decolleté gezien de laatste tijd.
Ik hou van jou.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een waar je muntjes tussen kan gooien
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Samzz het volgende:
Nou goed. Mijn bed is warm, ik ga nog een aflevering van the good wife kijken en dan slapen.
Gute Nacht, Freunden.
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:53 schreef possetje het volgende:
Hoi ik ben een billenman, dus heb geen verstand van borsten!
Je moet echt minder drinken opaquote:
Luiwammes!quote:Op woensdag 21 december 2016 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben te lam om mezelf naar bed te slepen. Net een oud wijf.
Vandaag heb ik wel eens hard gewerkt!quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luiwammes!Is je bank goed genoeg om op te blijven slapen?
Motorboaten.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Samzz het volgende:
Nou goed. Mijn bed is warm, ik ga nog een aflevering van the good wife kijken en dan slapen.
Gute Nacht, Freunden.
Jaja... Je weet 't mooi te vertellen. ---> HAquote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Tegan het volgende:
Als je nu die collega van vandaag was geweest, dan was daar nu verandering in gebracht. Maar helaas.
Meer dan. Nog geen druppel op.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet echt minder drinken opa
Ah. Jij bent er zo een.quote:
Ik heb nog een boel 013 muntjes hier liggen. Zin om te testen? Elke voltreffer is een rondje van mijquote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja dan zou ik lekker op de bank blijven liggenquote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vandaag heb ik wel eens hard gewerkt!
Ah, dan gaat het daar grondig misquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |