Ah toevallig dan, het kindje van een vriendin van mij is vanuit Gouda overgebracht naar het WKZ vorig weekend. Ik dacht dat je haar wellicht ook kendequote:Op woensdag 21 december 2016 21:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Een voorbeeld, werk zelf in het UMC op de Radiotherapie afdeling dus vandaar dat als voorbeeld
I see, nope was echt toevallig danquote:Op woensdag 21 december 2016 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah toevallig dan, het kindje van een vriendin van mij is vanuit Gouda overgebracht naar het WKZ vorig weekend. Ik dacht dat je haar wellicht ook kende
Zal ik doenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
I see, nope was echt toevallig danBeterschap aan het kindje en sterkte aan alle naasten
ik zie een pagina met de liveblogquote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/liveblog/detail/4498
doet ie t wel bij iemand anders?
neequote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/liveblog/detail/4498
doet ie t wel bij iemand anders?
Veiling TV mis ik niet, dat werd een act. Mark en Ramon zouden wel een grotere rol mogen krijgen van mij.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef Qunix het volgende:
Ik mis eigenlijk van alles
Klusjesmannen, Veiling TV, etc...
En meer gestamp met leuke livesets en zo.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veiling TV mis ik niet, dat werd een act. Mark en Ramon zouden wel een grotere rol mogen krijgen van mij.
Sapalarm zou wel terug mogen komen als je t mij vraagt.
dat was het hoogtepunt.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:52 schreef Qunix het volgende:
Oh ja en is er een lokale artiest al gespot? Vond Beppie Kraft van vorig jaar wel heel leuk.
ERG goede remix. Vooral in de lange versiequote:
Eensquote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dat was het hoogtepunt.
Rowwen Heze en W-dreej ook
dat zeg ik al sinds dag 1quote:Op woensdag 21 december 2016 21:52 schreef Kyran het volgende:
Ik mis wel een beetje stampmuziek ja. Te weinig jumping around
Nee nee met dit nummer wil ik het orgineelquote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ERG goede remix. Vooral in de lange versie
Allebei zijn goed op hun eigen manier.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee nee met dit nummer wil ik het orgineel
Ik vind deze stiekem beterquote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee nee met dit nummer wil ik het orgineel
Ik kijk dat Beppie filmpje nog wekelijks terug, vind het nog steeds vaag dat Giel haar niet meteen naar binnenhaalde toenquote:
aan de andere kant....op je eerste date blauwbekken tussen een paar duizend mensen ....quote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef miieejj het volgende:
Je zou een 1ste date hebben.. en je komt in een kiss cam vol in beeld..
Snollebollekes.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:52 schreef Qunix het volgende:
Oh ja en is er een lokale artiest al gespot?
Dat mag, maar ik mis dat lekkere pampampam en meebrullen met het refrein nuquote:Op woensdag 21 december 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze stiekem beter
Ideaal duwtje in de rug tochquote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef miieejj het volgende:
Je zou een 1ste date hebben.. en je komt in een kiss cam vol in beeld..
Post dan eens een tof filmpie van dit jaar wat niet Ward is?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
krijgen we nu allemaal filmpjes van 2015? Schop dan ff het topic van vorig jaar omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |