oh haha jullie hebben het niet gezien.. gelukkig hahah!!quote:
ik probeer dingen van de liveblog terug te kijken, maar sinds de powerdown doen ze het niet meerquote:Op woensdag 21 december 2016 21:39 schreef Qunix het volgende:
Zijn er nog highlights van vandaag? Ik volg het niet helemaal merk ik. Vind dit jaar het niet speciaal of zo.
Ben wel op de hoogte van de nagellakker en dat Ward mag zingen.
Powerdown? Stroomstoring? Was het eventjes donker daar?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
ik probeer dingen van de liveblog terug te kijken, maar sinds de powerdown doen ze het niet meer
Dat is op zich wel de samenvatting denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:39 schreef Qunix het volgende:
Zijn er nog highlights van vandaag? Ik volg het niet helemaal merk ik. Vind dit jaar het niet speciaal of zo.
Ben wel op de hoogte van de nagellakker en dat Ward mag zingen.
Ze hadden nog noodstroom voor de verlichting, verder was alles uit.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Powerdown? Stroomstoring? Was het eventjes donker daar?
Vet!quote:Op woensdag 21 december 2016 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hadden nog noodstroom voor de verlichting, verder was alles uit.
Een voorbeeld, werk zelf in het UMC op de Radiotherapie afdeling dus vandaar dat als voorbeeldquote:Op woensdag 21 december 2016 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dit voorbeeld toeval of ken je iemand die dit overkomen is (ik wel namelijk)
Ah toevallig dan, het kindje van een vriendin van mij is vanuit Gouda overgebracht naar het WKZ vorig weekend. Ik dacht dat je haar wellicht ook kendequote:Op woensdag 21 december 2016 21:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Een voorbeeld, werk zelf in het UMC op de Radiotherapie afdeling dus vandaar dat als voorbeeld
I see, nope was echt toevallig danquote:Op woensdag 21 december 2016 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah toevallig dan, het kindje van een vriendin van mij is vanuit Gouda overgebracht naar het WKZ vorig weekend. Ik dacht dat je haar wellicht ook kende
Zal ik doenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
I see, nope was echt toevallig danBeterschap aan het kindje en sterkte aan alle naasten
ik zie een pagina met de liveblogquote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/liveblog/detail/4498
doet ie t wel bij iemand anders?
neequote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/liveblog/detail/4498
doet ie t wel bij iemand anders?
Veiling TV mis ik niet, dat werd een act. Mark en Ramon zouden wel een grotere rol mogen krijgen van mij.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef Qunix het volgende:
Ik mis eigenlijk van alles
Klusjesmannen, Veiling TV, etc...
En meer gestamp met leuke livesets en zo.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veiling TV mis ik niet, dat werd een act. Mark en Ramon zouden wel een grotere rol mogen krijgen van mij.
Sapalarm zou wel terug mogen komen als je t mij vraagt.
dat was het hoogtepunt.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:52 schreef Qunix het volgende:
Oh ja en is er een lokale artiest al gespot? Vond Beppie Kraft van vorig jaar wel heel leuk.
ERG goede remix. Vooral in de lange versiequote:
Eensquote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dat was het hoogtepunt.
Rowwen Heze en W-dreej ook
dat zeg ik al sinds dag 1quote:Op woensdag 21 december 2016 21:52 schreef Kyran het volgende:
Ik mis wel een beetje stampmuziek ja. Te weinig jumping around
Nee nee met dit nummer wil ik het orgineelquote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ERG goede remix. Vooral in de lange versie
Allebei zijn goed op hun eigen manier.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee nee met dit nummer wil ik het orgineel
Ik vind deze stiekem beterquote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee nee met dit nummer wil ik het orgineel
Ik kijk dat Beppie filmpje nog wekelijks terug, vind het nog steeds vaag dat Giel haar niet meteen naar binnenhaalde toenquote:
aan de andere kant....op je eerste date blauwbekken tussen een paar duizend mensen ....quote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef miieejj het volgende:
Je zou een 1ste date hebben.. en je komt in een kiss cam vol in beeld..
Snollebollekes.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:52 schreef Qunix het volgende:
Oh ja en is er een lokale artiest al gespot?
Dat mag, maar ik mis dat lekkere pampampam en meebrullen met het refrein nuquote:Op woensdag 21 december 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze stiekem beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |