twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Foto's van het incident in de spoilerquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dader Anis Aquote:In de zoektocht naar de mogelijke dader zou een spoor naar Kleef voeren, net over de grens bij Nijmegen. Dat meldde de omroep WDR woensdag.![]()
Sowieso stoppen met het toelaten van migranten uit moslimlanden.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:05 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Hoe we het Islamatisch terrorisme uit Europa verbannen krijgen.
Stelletje grapjassen die het leuk vonden om een rode truck voor de oplegger te copy pasten.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dit dan?twitter:GrandeFormaggio twitterde op woensdag 21-12-2016 om 19:11:58Riddle me this, riddle me that: how can a truck that is black, before be red? #BerlinAttack #hoax #falseflag https://t.co/aqyMOscXmA reageer retweet
De echt lastige vraag is dat deze mensen zo weer de grens kunnen oversteken. Tot op heden heb ik zelfs Wilders nog niks zien zeggen of schrijven over een zeg maar definitieve oplossing daarvoor?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
In beginsel heeft hij wel een punt. Echter is er nieuw probleem ontstaan wat mijn inziens inderdaad kan worden beperkt door radicale aanhangers het land uit te zetten.
Fake news dus weer hè.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Stelletje grapjassen die het leuk vonden om een rode truck voor de oplegger te copy pasten.
Waar zie je hier mensen elkaar met regelmaat opblazen, overhoop schieten, of op andere wijze te lijf gaan vanwege hun godsdienst ? Afgezien dan van de moslims die zich hier ingedrongen hebben natuurlijk. Die hebben hun kwalijke gewoonten gewoon mee genomen.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alsof mensen in het westen in hun eigen land elkaar niet de hersens inslaan?
Of de trekker gebruikt om de oplegger weg te slepen...quote:Op woensdag 21 december 2016 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fake news dus weer hè.
Het is toch wel een plaag hoor.
Nou ik denk dat na 10 miljoen doden en 50 miljoen doden wij die kwalijke gevolgen wat zat zijn. En dat andere landen die ontwikkeling nog moeten meemaken?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waar zie je hier mensen elkaar met regelmaat opblazen, overhoop schieten, of op andere wijze te lijf gaan vanwege hun godsdienst ? Afgezien dan van de moslims die zich hier ingedrongen hebben natuurlijk. Die hebben hun kwalijke gewoonten gewoon mee genomen.
Strikte grenscontroles aan de Europese buitengrenzen invoeren. De middellandse zee is makkelijk te bewaken met marineschepen en aan de kant van de balkan route moeten hoge muren worden gebouwd. Het is allemaal niet zo ingewikkeld alleen ontbreekt de politieke wil ertoe.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
De echt lastige vraag is dat deze mensen zo weer de grens kunnen oversteken. Tot op heden heb ik zelfs Wilders nog niks zien zeggen of schrijven over een zeg maar definitieve oplossing daarvoor?
Hoe dan ook, mooi staaltje fake news in the making, terwijl je het volgt hè.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Of de trekker gebruikt om de oplegger weg te slepen...
Iedereen die een beetje rationeel kan nadenken snapt dat maar de EU wordt in een wurggreep gehouden door allerlei louche mensenrechtenorganisaties, regressief linkse politici/activisten en achterhaalde verdragen.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:15 schreef LelijKnap het volgende:
Als je een appelboom in je tuin hebt gezet, dan kan je niet anders dan verwachten dat er rotte appels uit komen vallen. Hoe groter de boom, hoe meer appels en dus ook meer rotte appels. Radicale moslims eruit gooien terwijl je onderwijl de deur open zet voor nog meer moslims betekend dat je alsmaar meer radicale moslims moet opspeuren en verwijderen. Om dat goed te kunnen, zal de regering, gelijkelijk met de groei van de boomgaard, vragen jou te accepteren hun in meer middelen te voorzien de rotte op te sporten - en te verwijderen.
Ik denk dat de 'EU' zelf helemaal niet vies is van meer regeltjes en inperkingen.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje rationeel kan nadenken snapt dat maar de EU wordt in een wurggreep gehouden door allerlei louche mensenrechtenorganisaties, regressief linkse politici en activisten.
Het is ook te gek voor woorden dat een illegaal een beroep kan doen op vrijwel alle mensenrechten. We zouden alles moeten afpakken behalve het recht op leven.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje rationeel kan nadenken snapt dat maar de EU wordt in een wurggreep gehouden door allerlei louche mensenrechtenorganisaties, regressief linkse politici/activisten en achterhaalde verdragen.
Europa is geen eiland. En toren hoge defensie budgetten als VS betalen daar is binnen de EU geen draagvlak voor. Wil je de grenzen minimaal sluiten een gemiddelde crimineel rijd daar zo met een brommer onder door.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Strikte grenscontroles aan de Europese buitengrenzen invoeren. De middellandse zee is makkelijk te bewaken met marineschepen en aan de kant van de balkan route moeten hoge muren worden gebouwd. Het is allemaal niet zo ingewikkeld maar de politieke wil ontbreekt gewoon.
Een van deze dagen zal er wel een gijzeling met een shoot-out volgen ben ik bang.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:15 schreef SeLang het volgende:
Ik had toch verwacht dat ze die Anus vandaag nog zouden pakken
Het is zelfs Macedonie gelukt.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Europa is geen eiland. En toren hoge defensie budgetten als VS betalen daar is binnen de EU geen draagvlak voor. Wil je de grenzen minimaal sluiten een gemiddelde crimineel rijd daar zo met een brommer onder door.
Ja, vet duur en onmogelijk. In Hongarije werkte het ook totaal niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:19 schreef Megumi het volgende:
Europa is geen eiland. En toren hoge defensie budgetten als VS betalen daar is binnen de EU geen draagvlak voor. Wil je de grenzen minimaal sluiten een gemiddelde crimineel rijd daar zo met een brommer onder door.
Als de bereidheid er zou zijn, dan zou de economische factor van geen belang zijn. De geraamde inschatting van kosten voor de opvang en integratie van de migranten van de laatste twee jaar voor de komende 5 jaar stond op 70 miljard...voor alleen Duitsland!quote:Op woensdag 21 december 2016 20:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Europa is geen eiland. En toren hoge defensie budgetten als VS betalen daar is binnen de EU geen draagvlak voor wil je de grenzen minimaal sluiten een gemiddelde crimineel rijd daar zo met een brommer onder door.
Precies dit soort opvattingen sluiten iedere oplossing bij voorbaat al uit. Ik kan daarom ook alleen maar concluderen dat je het liefst de migranten stroom in stand houdt.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Europa is geen eiland. En toren hoge defensie budgetten als VS betalen daar is binnen de EU geen draagvlak voor wil je de grenzen minimaal sluiten een gemiddelde crimineel rijd daar zo met een brommer onder door.
fixedquote:Op woensdag 21 december 2016 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alle islamitische asielzoekers meteen het land uitzetten? Ik ben voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |