wie is "ze" ?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De hamvraag is; waarom worden ze binnengelaten? Dat het gros van de bevolking dat niet begrijpt is een ding, maar de hoge heren zijn toch niet zo dom?
Alle asielzoekers meteen het land uitzetten? Ik ben voorquote:Op woensdag 21 december 2016 19:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je wat wil gaan veranderen moet je beginnen bij de oorzaak.
Nee helaas. Dat jij graag zou willen dat ik diegene ben, dat klopt wel.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wacht. Jij was toch die ene nazi die per se de blanke cultuur terug wilde hebben, maar geen idee had wat die dan zoal zou moeten inhouden? Ga juist jij hier dan doen alsof je ook maar iets beter weet dan wie dan ook hier?
Hé kijk, daar hebben we het islamitische dogma van de westerse bombardementen weer.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lijkt me nogal essentieel aangezien bij elke aanslag mensen weer roepen "waarom doen ze dat toch?". Heel veel mensen begrijpen blijkbaar niet dat als je jarenlang een bepaald gebied plat bombardeert mensen nog wel eens een beetje pissig kunnen worden.
Ja, is wel jammer inderdaad. Welke ben jij dan ook alweer? Wel nazi dus, maar ik ben vergeten welke.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee helaas. Dat jij graag zou willen dat ik diegene ben, dat klopt wel.
Wat wil je dan doen? Een muur bouwen?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De hamvraag is; waarom worden ze binnengelaten? Dat het gros van de bevolking dat niet begrijpt is een ding, maar de hoge heren zijn toch niet zo dom?
In beginsel heeft hij wel een punt. Echter is er nieuw probleem ontstaan wat mijn inziens inderdaad kan worden beperkt door radicale aanhangers het land uit te zetten.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alle asielzoekers meteen het land uitzetten? Ik ben voor
Hoe kom je er bij dat ik een nazi ben?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, is wel jammer inderdaad. Welke ben jij dan ook alweer? Wel nazi dus, maar ik ben vergeten welke.
Nou het is ook niet uit schuldgevoel dat we vluchtelingen opvangen maar uit menselijkheid. En omdat we het kunnen betalen. En zoals ik al zei 99% is geen terrorist.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:56 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt. Echter is hetgeen gebeurd is geen oplossing voor het probleem (letterlijk tweeledig: toen niet, en nu ook niet).
En uit schuldgevoel voor wat gebeurd is mensen binnenlaten lijkt me niet heel handig.
Dan krijg je zoiets als het ontstaan van Israël wat naar mijn mening ook het afkopen van het schuldgevoel is. Maar dat laatste mag je niet roepen zonder voor anti-semiet uitgemaakt te worden.
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alle asielzoekers meteen het land uitzetten? Ik ben voor
Ik ben het met je eens dat die vragen relevant zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Een muur bouwen?
Dat is trouwens niet de hamvraag. De hamvraag is waarom radicaliseren SOMMIGE Moslims. Je vergeet voor het gemak even dat 99% van die mensen geen terroristen zijn.
Dogma? Het is de hoofdreden dat er hier nu aanslagen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hé kijk, daar hebben we het islamitische dogma van de westerse bombardementen weer.
Nou, je wordt blij van filmpjes waarin neonazi's met white power vlaggen zwaaien, de Hitlergroet brengen en teksten als 'white pride' met zich meedragen terwijl ze met kaalgeschoren koppen, in het zwart marcheren. Ja, dan ben ik toch geneigd je te verdenken van enige nazisympathieën.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik een nazi ben?
Waarom slaan moslims - veel moslims - elkaar in hun eigen land de hersens in ? Dat is de oorzaak van de ellende. Maar dat zul jij wel nooit willen toegeven. Veel handiger om naar anderen behalve de echte schuldigen te wijzen. Dat zijn hun cultuur en de islam.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet de hamvraag. De hamvraag is waarom radicaliseren SOMMIGE Moslims. Je vergeet voor het gemak even dat 99% van die mensen geen terroristen zijn.
twitter:GrandeFormaggio twitterde op woensdag 21-12-2016 om 19:11:58Riddle me this, riddle me that: how can a truck that is black, before be red? #BerlinAttack #hoax #falseflag https://t.co/aqyMOscXmA reageer retweet
Welke vragen dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:02 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die vragen relevant zijn.
Die vragen worden alleen veel en veel te laat gesteld en er zijn nu vragen die veel urgenter zijn.
Ik ben niet diegene die zegt dat iedere vluchteling terrorist is. Maar op de manier waarop het NU gaat, en waaruit blijkt dat de controle gewoon bar slecht is, is het niet meer menselijk voor je eigen bevolking om ze binnen te laten.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou het is ook niet uit schuldgevoel dat we vluchtelingen opvangen maar uit menselijkheid. En omdat we het kunnen betalen. En zoals ik al zei 99% is geen terrorist.
quote:Op woensdag 21 december 2016 20:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom slaan moslims - veel moslims - elkaar in hun eigen land de hersens in ? Dat is de oorzaak van de ellende. Maar dat zul jij wel nooit willen toegeven. Veel handiger om naar anderen behalve de echte schuldigen te wijzen. Dat zijn hun cultuur en de islam.
Dat toestel dat boven Oekraine uit de lucht is geknald kwamen ook nog genoeg herkenbare dingen uit, dat zou bewijs genoeg moeten zijn.quote:
Bullshit. Warom werd vorige week bijvoorbeeld die Koptische kerk in Cairo gebombardeerd? Zijn de Kopten ergens aan het bombarderen? Of misschien zijn er andere redenen dat Islamitische terroristen niet-Moslims opblazen.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:02 schreef Japie77 het volgende:
Dogma? Het is de hoofdreden dat er hier nu aanslagen zijn.
Nee dat is wat moslims elkaar wijsmaken. De meeste aanslagen worden gepleegd door jongens die hier geboren en getogen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dogma? Het is de hoofdreden dat er hier nu aanslagen zijn.
Ik zou beginnen met het niet luiden van de hoorn van Gondor en vervolgens een pondservice over de Middellandse Zee te installeren.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |