is allemaal nep natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2016 17:13 schreef Japie77 het volgende:
Ik moest toch wel heel erg hard lachen toen ik las dat ze een ID bewijs in die vrachtwagen hadden gevonden van de "terrorist". Moest meteen denken aan 911 toen ze tussen al die brokstukken wat ID's van die "terroristen" hadden gevonden.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh kwartje valt nu pasquote:Op woensdag 21 december 2016 16:46 schreef Nintex het volgende:
twitter:MarQs__ twitterde op woensdag 21-12-2016 om 16:43:08#Germany could not deport Anis A. because (hold your breath) he had no papers!! This is a fucking joke! reageer retweet
O god... Het is zeker weer een nepaanslag? Toneelstukje om... Iets?quote:Op woensdag 21 december 2016 17:13 schreef Japie77 het volgende:
Ik moest toch wel heel erg hard lachen toen ik las dat ze een ID bewijs in die vrachtwagen hadden gevonden van de "terrorist". Moest meteen denken aan 911 toen ze tussen al die brokstukken wat ID's van die "terroristen" hadden gevonden.![]()
![]()
Ra ra vanillevla.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Oh kwartje valt nu pasHij had geen papieren maar ze vinden wel zijn paspoort in die vrachtwagen..
Het was toch niet zijn paspoort dat was gevonden?quote:Op woensdag 21 december 2016 17:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Oh kwartje valt nu pasHij had geen papieren maar ze vinden wel zijn paspoort in die vrachtwagen..
of was het een tijdelijk id-bewijs?![]()
Ja ja.. Maar was het geen ID dat hij pas na zijn aanvraag heeft gekregen? Zit niet alles meer mee te lezen en ben niet zo op de hoogte meer.quote:
nederland gaat je terug nemen als jij je paspoort niet hebt en niet wil vertellen hoe je heet en uit welk land je komt?quote:Op woensdag 21 december 2016 16:50 schreef Woelwater het volgende:
[..]![]()
Tunesië gaat me opnemen en levenslang een uitkering geven?
Jeetje, dat verwacht je toch niet. Een terrorist die joktquote:Op woensdag 21 december 2016 17:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar dan kunnen er toch veel meer vluchtelingen terrorist zijn?quote:Op woensdag 21 december 2016 17:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jeetje, dat verwacht je toch niet. Een terrorist die jokt
In Nederland en Duitsland controleren ze regelmatig.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:13 schreef Japie77 het volgende:
![]()
Jij denkt zeker dat lijken en bagage bij een vliegtuigcrash in rook opgaan ofzo. Misschien effe googlen hoe lijken er uit zien na een vliegtuigcrash, dan kan je begrijpen waarom er paspoorten gevonden worden, zoals bijv bij MH17.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:13 schreef Japie77 het volgende:
Moest meteen denken aan 911 toen ze tussen al die brokstukken wat ID's van die "terroristen" hadden gevonden.![]()
![]()
Jij googelt om lijken te zien na een vliegtuigcrash ?quote:Op woensdag 21 december 2016 17:29 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat lijken en bagage bij een vliegtuigcrash in rook opgaan ofzo. Misschien effe googlen hoe lijken er uit zien na een vliegtuigcrash, dan kan je begrijpen waarom er paspoorten gevonden worden, zoals bijv bij MH17.
Ff Jabba vragen of ie meer weet.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:30 schreef Hathor het volgende:
Hij komt van Tatooine, dan krijgen ze hem dus nooit te pakken want dan heeft ie de Jedi academy doorlopen.
Er werd genoeg gepost tijdens die vluigtuigcrash in het Fok topic. Inclusief Oekrainers met een stapel Nederlandse paspoorten trouwens.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:31 schreef Pedroso het volgende:
Jij googelt om lijken te zien na een vliegtuigcrash ?
Dat dus.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Nederland en Duitsland controleren ze regelmatig.
Zo stom is het dus niet om geen vals ID te bezitten. Als ze m vooraf hadden gecontroleerd had hij nog gewoon zn ding kunnen doen. Met een vals document was m dat niet gelukt.
De aanslagpleger vond het waarschijnlijk belangrijker dat de actie slaagde. Dat ze z'n Id vaststellen is bijzaak. Mission accomplished.
quote:Op woensdag 21 december 2016 17:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
is allemaal nep natuurlijk
moslims zijn eigenlijk heel vreedzame mensen
het is juist de overheid die ons voor de gek houdtMoslims zijn inderdaad voor de overgrote meerderheid hele vreedzame mensen die in vrede willen leven net als christenen, hindoes, hippies en kapitalisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je zien hoe je al gebrainwashed bent dat je durft te beweren dat het niet zo is.Feyenoord!
Jij vindt het niet een heel klein beetje toevallig dat de terrorist zijn ID in de vrachtwagen heeft laten liggen dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 17:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O god... Het is zeker weer een nepaanslag? Toneelstukje om... Iets?
Och jee. Behoor ik ook tot de "sheeple"?quote:Op woensdag 21 december 2016 17:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Moslims zijn inderdaad voor de overgrote meerderheid hele vreedzame mensen die in vrede willen leven net als christenen, hindoes, hippies en kapitalisten.
Kan je zien hoe je al gebrainwashed bent dat je durft te beweren dat het niet zo is.
Definieer "terrorist".quote:Op woensdag 21 december 2016 17:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jeetje, dat verwacht je toch niet. Een terrorist die jokt
Sure.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Nederland en Duitsland controleren ze regelmatig.
Zo stom is het dus niet om geen vals ID te bezitten. Als ze m vooraf hadden gecontroleerd had hij nog gewoon zn ding kunnen doen. Met een vals document was m dat niet gelukt.
De aanslagpleger vond het waarschijnlijk belangrijker dat de actie slaagde. Dat ze z'n Id vaststellen is bijzaak. Mission accomplished.
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij vindt het niet een heel klein beetje toevallig dat de terrorist zijn ID in de vrachtwagen heeft laten liggen dan?
Wie zegt dat het toevallig is? Dat soort gasten laat vaak zelfs videos achter waarin ze hun daad opeisen. De kerel verwachtte waarschijnlijk dat ie doodgeschoten zou worden, net als in Nice.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij vindt het niet een heel klein beetje toevallig dat de terrorist zijn ID in de vrachtwagen heeft laten liggen dan?
Ze hebben ook paspoorten gevonden bij de WTC towers en het Pentagon. Wel eens beelden gezien van de ravage daar? Iedereen die dat soort dingen serieus gelooft is imo wel heel erg naief.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:29 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat lijken en bagage bij een vliegtuigcrash in rook opgaan ofzo. Misschien effe googlen hoe lijken er uit zien na een vliegtuigcrash, dan kan je begrijpen waarom er paspoorten gevonden worden, zoals bijv bij MH17.
Lijkt me geen toeval.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij bent iemand die ALLE Moslims neer zet als geweldadige terroristen. Dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
Och jee. Behoor ik ook tot de "sheeple"?
Wazige BNW'ers die altijd in dit soort topics opduiken.
Nee hoor maar als ik dit soort dingen lees dan begin ik wel enigzins te twijfelen aan de informatie die naar buiten komt. Ik ben een kritische burger. Iedereen die als zoete koek dit soort dingen gelooft is heel erg naief.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij bent dus al zover dat er sprake is van een complot?
Als dat zo zou zijn zou hij wel een eind aan zijn eigen leven hebben gemaakt en niet gevlucht zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wie zegt dat het toevallig is? Dat soort gasten laat vaak zelfs videos achter waarin ze hun daad opeisen. De kerel verwachtte waarschijnlijk dat ie doodgeschoten zou worden, net als in Nice.
"Open je ogen mensen!"quote:Op woensdag 21 december 2016 17:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze hebben ook paspoorten gevonden bij de WTC towers en het Pentagon. Wel eens beelden gezien van de ravage daar? Iedereen die dat soort dingen serieus gelooft is imo wel heel erg naief.
Weet je wat helemaal gek is. #teamIS claimt de aanslag.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee hoor maar als ik dit soort dingen lees dan begin ik wel enigzins te twijfelen aan de informatie die naar buiten komt. Ik ben een kritische burger. Iedereen die als zoete koek dit soort dingen gelooft is heel erg naief.
De terrorist liet zijn ID in de vrachtwagen liggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veeg me op!
Ja, zoveel ravage, dat kan een paspoort nooit overleven. Een crash van 10 kilometer hoogte van MH17 gaat nog wel, maar het in een gebouw vliegen is echt een stap te ver hoor. En dat weten wij want... logica.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:49 schreef Japie77 het volgende:
Ze hebben ook paspoorten gevonden bij de WTC towers en het Pentagon. Wel eens beelden gezien van de ravage daar? Iedereen die dat soort dingen serieus gelooft is imo wel heel erg naief.
wut?!quote:Op woensdag 21 december 2016 17:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zou hij wel een eind aan zijn eigen leven hebben gemaakt en niet gevlucht zijn.
"Uitzetting mislukte, doordat Tunesië niet wilde meewerken"quote:Verdachte Tunesiër was al in beeld
Duitsland wilde deze zomer Tunesiër
Anis A. uitzetten,zegt minister Jäger
uit Noordrijn-Westfalen.Uitzetting
mislukte,doordat Tunesië niet wilde
meewerken.De man wordt verdacht van de
aanslag van maandagavond in Berlijn.
Anis A. was sinds juli vorig jaar in
Duitsland.Zijn asielverzoek werd deze
zomer definitef afgewezen.Pas vandaag
kwam Tunesië met de documenten die
nodig zijn om A. uit te zetten,zei de
minister.In Duitsland is een klopjacht
naar hem aan de gang.
Nee dat is logisch. IS voert oorlog tegen het westen en door dit te claimen kunnen ze laten zien aan de extremistische moslims dat ze ook overwinningen halen.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet je wat helemaal gek is. #teamIS claimt de aanslag.
Dus dan krijgen zij de schuld. Dan weten de inlichtingendiensten wie ze de schuld moeten geven![]()
![]()
![]()
![]()
dat is echt DOM!
Maar laat wel even expres zijn ID achter zodat ze een klopjacht op hem gaan openen waarna hij alsnog een eind aan zijn leven maakt.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
wut?!![]()
Nee, dan denkt ie, "geluk gehad", en loopt ie weg.
Verwachten te sterven is niet hetzelfde als willen sterven.
Helemaal mee eens. Zouden al die kutlandjes grote schoonmaak in hun gevangenissen hebben gehouden en al het tuig naar Europa hebben gestuurdquote:Op woensdag 21 december 2016 18:04 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Uitzetting mislukte, doordat Tunesië niet wilde meewerken"
Als er nou iets is waar de EU nuttig voor kan zijn dan is het dit: kutlandjes als Tunesië met het mes op de keel dwingen om mensen terug te nemen. Een economische grootmacht als de EU heeft genoeg leverage om dat te doen. Waarom gebeurt dat dan niet?
De EU bestaat over een paar jaar waarschijnlijk niet meer, juist hierdoor. Kroonstuk van de EU is open interne grenzen, maar dan moet je dus wel controle hebben over je buitengrenzen en dat is dus niet het geval. Dat er hier en daar mensen binnen sluipen is één ding, maar dat je ongewenste vreemdelingen niet buiten kunt trappen is bizar.
Lol, die ironie viel me ook al op idd...quote:Op woensdag 21 december 2016 17:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een vliegtuig wat zo hard een gebouw in vliegt dat de jet fuel de stalen balken smelt. Argument wat erg vaak gebruikt wordt rondom de 911 discussie maar wel paspoorten ongeschonden eruit laat komen. Je kunt niet beide hebben als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:57 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, zoveel ravage, dat kan een paspoort nooit overleven. Een crash van 10 kilometer hoogte van MH17 gaat nog wel, maar het in een gebouw vliegen is echt een stap te ver hoor. En dat weten wij want... logica.
Dit is trouwens mijn laatste reply naar je conspiracy bullcrap omdat het compleet offtopic is. Als je 9/11 wil discussieren open je een topic daar over.
Hij behoort tot the dark force hoor.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:30 schreef Hathor het volgende:
Hij komt van Tatooine, dan krijgen ze hem dus nooit te pakken want dan heeft ie de Jedi academy doorlopen.
Zijn heel veel spullen intact of redelijk intact teruggevonden bij de WTC. Niets vreemds aan, spullen kunnen in een explosie weggeblazen worden.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Bewijs?quote:Op woensdag 21 december 2016 18:13 schreef grimselman het volgende:
[..]
Zijn heel veel spullen intact of redelijk intact teruggevonden bij de WTC. Niets vreemds aan, spullen kunnen in een explosie weggeblazen worden.
Hoi maatschappelijk teleurgestelde, boze burger.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:15 schreef asco het volgende:
Wat is er toch een onvoorstelbare puinhoop van gemaakt.
Niet te geloven gewoon. Voor jonkies is dit misschien allemaal al normaal maar ik kom nog uit een tijd dat "islam" en "moslim" vreemde woorden waren.
En dat allemaal omdat een bende mensen iedereen maar zielig vindt en daar alles voor moet wijken blijkbaar.
Eens kijken wie jullie over pakweg 20 jaar zielig gaat vinden.
Kun je rekenen? Nou, reken er maar niet op!
Wat ben ik blij al wat ouder te zijn en bewust kinderloos te zijn.
Succes ermee en op naar de volgende aanslag. Wel weer allemaal geschokt wezen hè!
Je valt echt een beetje in herhaling.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:13 schreef Japie77 het volgende:
Ah, weer een mysterie. Had geen papieren maar wel een ID bewijs.
Ze komen je halen Fylaxquote:Op woensdag 21 december 2016 18:19 schreef Fylax het volgende:
Ik hoor hier politiesirenes, ben bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |