abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194453989
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:43 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor rotopmerking }:|
Niets rottigs aan hoor ;) Ik dacht dat ik alleen in discussie was met Kree. Toen je zei dat je nog helemaal niets had gezien van de docu viel het kwartje bij me pas dat ik verkeerd op jouw eerste post heb gereageerd. Mijn fout.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 07:47:16 #188
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194453998
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:45 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Niets rottigs aan hoor ;) Ik dacht dat ik alleen in discussie was met Kree. Toen je zei dat je nog helemaal niets had gezien van de docu viel het kwartje bij me pas dat ik verkeerd op jouw eerste post heb gereageerd. Mijn fout.
Nou vooruit...alsof ik zo bezopen schrijf...

Succes verder met je kruistocht tegen de onwetendheid!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194454003
Ik heb het allemaal gelezen en hoe ik het verwoorde kan me weinig uitmaken.
Hét gaat maar om 1 ding kun je als ouders verantwoordelijk. Ervan gaan zijn dat je jongen of dochter op leeftijd 5 een verandering in zet op basis van een kindje zijn gedachten..... mss soms zal het ook werken. Is het ok als ouders enzo. Nah niet zo wmb maar is mijn mening hoor. Het is een jongen of meisje. En er tussen in dat is een probleem natuurlijk maar het is heel uitzonderlijk. En daar heb ik geen mening over hoe en wat.
Do what you love, love what you do!
pi_194454022
Zijn jullie ouders btw? Ik niet nl.

Maar wat zouden jullie zeggen als je zoon of dochter zou zeggen up wil een jongen zijn of andersom meisje etc? Op leeftijd 4-6. Ga je dan naar een dokter voor hormonen? Typisch dit usa. Tuurlijk doe je dat niet althans ik zou het nooit doen niet op die leeftijd iig.

Over mijn lijk hoor als ik ooit kinderen krijg. Medische noodzaak ander verhaal.
Maar dit. Euhm nee niet op die leeftijd al.
pi_194454039
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:50 schreef kree het volgende:
Zijn jullie ouders btw? Ik niet nl.

Maar wat zouden jullie zeggen als je zoon of dochter zou zeggen up wil een jongen zijn of andersom meisje etc? Op leeftijd 4-6. Ga je dan naar een dokter voor hormonen? Typisch dit usa. Tuurlijk doe je dat niet althans ik zou het nooit doen niet op die leeftijd iig.
Die kinderen krijgen pas hormonen na hun 12e.. eerder heeft geen zin. Het enige wat tussen kleuterleeftijd en pubertijd gebeurd is dat het kind kan leven zoals het is of leven zoals er van hem of haar verwacht word.

Heeft niets met Amerika te maken, gaat in Nederland net zo en helaas is de transgenderzorg in Nederland al evne geleden door de Amerikaanse transgenderzorg in met name California ingehaald. We lopen hopeloos achter daarin. Ook met name door bezuinigingen en budgetten binnen de GGZ.
pi_194454230
Ja lees ik heb een vraag gesteld of meerdere en er geen antwoord op gekregen hoor?

Zal ik ze nog een keertje opsommen dan voor eht gemak?
pi_194454357
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 08:29 schreef kree het volgende:
Ja lees ik heb een vraag gesteld of meerdere en er geen antwoord op gekregen hoor?

Zal ik ze nog een keertje opsommen dan voor eht gemak?
Ik had er al antwoord op gegeven voordat je de vraag stelde.. Hoe komt dat dan weer? Oh ja.. want je leest niet..
pi_194454386
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 08:46 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik had er al antwoord op gegeven voordat je de vraag stelde.. Hoe komt dat dan weer? Oh ja.. want je leest niet..
Nou ik denk dat mijn mening erover wel duidelijk is toch? En is niet eens heel ingewikkeld en ook niet voor iedereen een fout.
Maar ok jullie lezen gelukkig wel. Dus herhaal eens hoe ik nu denk hierover off wat jullie denken hoe ik denk? Dan hallen we erna de rest er wel uit wat jullie weer eens verkeerd begrepen al dan niet door mijn onhandige uitleg ?

Best lastig wss? Of niet? Naja ik ben hier niet om tegen alles aan te trappen en ok meningen zullen altijd verschillen, maar dat is nu eenmaal die van mij? En kun je er van alles bijhalen om mij soort de grond in te trappen weer van niet geloofwaardig enzo. Maar je hebt het wel over 1 ding een incident war jullie me eeuwig nog mee kunnen pesten. Om je eigen gelijk te halen dus. Nou doe het mar op feiten dan en niet over mij. Einde verhaal zo voor mij. Good luck
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:59:45 #195
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_194455656
Beetje geveegd hiero en vanaf nu graag weer on topic. }:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_194455784
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 08:49 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik denk dat mijn mening erover wel duidelijk is toch? En is niet eens heel ingewikkeld en ook niet voor iedereen een fout.
Maar ok jullie lezen gelukkig wel. Dus herhaal eens hoe ik nu denk hierover off wat jullie denken hoe ik denk? Dan hallen we erna de rest er wel uit wat jullie weer eens verkeerd begrepen al dan niet door mijn onhandige uitleg ?

Best lastig wss? Of niet? Naja ik ben hier niet om tegen alles aan te trappen en ok meningen zullen altijd verschillen, maar dat is nu eenmaal die van mij? En kun je er van alles bijhalen om mij soort de grond in te trappen weer van niet geloofwaardig enzo. Maar je hebt het wel over 1 ding een incident war jullie me eeuwig nog mee kunnen pesten. Om je eigen gelijk te halen dus. Nou doe het mar op feiten dan en niet over mij. Einde verhaal zo voor mij. Good luck
Het is gewoon lastig om iemand te overtuigen van zijn ongelijk of dat ik het niet eens ben met zijn of haar stelling als die persoon niets lijkt aan te nemen, te lezen of zijn eerste mening/beoordeling maar enigzins wil bijspijkeren.

Heb volgens mij in meerdere posts aangegeven dat het hier om kinderen gaat die niet meisje of jongen willen zijn, maar het gewoon zijn + dat het schadelijker is voor het kind om hem of haar zijn geluk te onthouden. Nogmaals, het kind weet of bedenkt het niet op 5 jarige leeftijd liever een meisje te zijn, zoals Camille in de uitzending, ze is zo. Punt. Het heeft er alle schijn van dat ze transgender is en dat zij de ruimte krijgt van haar ouders om Camille te ZIJN. De medicatie en hormonen komen pas in de tienerjaren, deze kinderjaren zijn essentieel voor een transgenderkind om zichzelf te ontdekken. Ja daar zitten ook kinderen bij die een fase doorgaan, ook dat is met ouders van Camille besproken, dat ze daarin vrij is om weer Sebastián te zijn als zij dat zo voelt en die fase voorbij is. Veelal zijn het kinderen met echt de wens van het gewenste geslacht te kunnen zijn, die weten dan nog niets wat voor een hectisch leven ze te wachten staat, dat staat op dat moment, tot de puberteitsremmers nog los van hun zijn en hoeveel vrijheid zij van hun ouders krijgen.

Heeft niets met weten, bedenken, forceren of indoctrinatie te maken, behalve als je het kind tegenhoudt in zijn of haar geluk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Meike26 op 08-08-2020 11:15:42 ]
pi_194455854
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 11:10 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Het is gewoon lastig om iemand te overtuigen van zijn ongelijk of dat ik het niet eens ben met zijn of haar stelling als die persoon niets lijkt aan te nemen, te lezen of zijn eerste mening/beoordeling maar enigzins wil bijspijkeren.

Heb volgens mij in meerdere posts aangegeven dat het hier om kinderen gaat die niet meisje of jongen Willen zijn, maar het gewoon zijn + dat het schadelijker is voor het kind om hem of haar zijn geluk te weerhouden. Nogmaals, het kind weet of bedenkt het niet op 5 jarige leeftijd liever een meisje te zijn, zoals Camille in de uitzending, het heeft er alle schijn van dat ze transgender is en dat zij de ruimte krijgt van haar ouders om Camille te ZIJN. De medicatie en hormonen komen pas in de tienerjaren, deze kinderjaren zijn essentieel voor een transgenderkind om zichzelf te ontdekken. Ja daar zitten ook kinderen bij die een fase doorgaan, veelal zijn het kinderen met echt de wens van het gewenste geslacht te kunnen zijn.

Heeft niets met weten, bedenken, forceren of indoctrinatie te maken, behalve als je het kind tegenhoudt in zijn of haar geluk.
Nou dat ben ik toch met je eens. En zolang kinderen het zelf ontdekken dan is er wat mij betreft ook geen probleem mee. Maar ik vindt het te jong wat ze in die docu neer zetten toch eigenlijk. Ik zie een kindje die het gewoon niet weet nog en luisterd naar pop muziek etc en mss meer vriendinnetjes heeft als jongens. En een hele hoop hangt af van hoe voed je een kindje op. En ik ben er niet tegen. Maar vindt dat te vroeg om er gewon aan mee de haal te gaan met een kind die eigenlijk nog alles alle kanten op kan later
pi_194455972
Je bent het met mij eens en vervolgens duw je alles weer van tafel af want je blijft er bij dat het kind te jong is, nog niet kan weten, etc etc.

Ben er wel klaar mee nu, de groeten. |:(
pi_194456578
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:59 schreef Cynix ® het volgende:
Beetje geveegd hiero en vanaf nu graag weer on topic. }:|
pi_194456656
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 11:27 schreef Meike26 het volgende:
Je bent het met mij eens en vervolgens duw je alles weer van tafel af want je blijft er bij dat het kind te jong is, nog niet kan weten, etc etc.

Deels niet allemaal
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:33:43 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_194456668
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 11:27 schreef Meike26 het volgende:

Hulde voor je geduld!! En respect voor je uitleg.

Ik had op school een kind in de parallel groep 3 die al bij de genderpoli kwam. Nu in groep 6 is ze een meisje geworden. Kinderen accepteren dat gewoon, immers, als kind (het 'zijn') is ze niet veranderd.

En dat meisje is écht niet 'die kant op gestuurd ' wat betreft opvoeding Kree.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_194456697
Ik ben het er gewoon niet mee eens, En hou een kindje geboren met niet man of vrouw er even buiten want is een ander verhaal

In hoeverre kan een klein kindje zelf wel beslissen dan? Met 5 jaar? No way het is door ouder ingegeven dan en ze zeggen wat ze willen horen. Ik ben het er gewoon niet mee eens, En gevoel of niet had dat ook wel eens vroeger dat ik meisje wilde zijn. Blabla etc.

Ik ben het niet eens ermee gewoon en kom met tegenargumenten alles prima. Maar op latere leeftijd ok als ze er nog zo over denken. Maar ik vindt het persoonlijk te ver gaan zo jong enzo
pi_194457186
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 12:22 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Betrap mij ergens waar ik off-topic ben gegaan. Start de tijd ;)
pi_194457219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 12:38 schreef kree het volgende:
Ik ben het er gewoon niet mee eens, En hou een kindje geboren met niet man of vrouw er even buiten want is een ander verhaal

In hoeverre kan een klein kindje zelf wel beslissen dan? Met 5 jaar? No way het is door ouder ingegeven dan en ze zeggen wat ze willen horen. Ik ben het er gewoon niet mee eens, En gevoel of niet had dat ook wel eens vroeger dat ik meisje wilde zijn. Blabla etc.

Ik ben het niet eens ermee gewoon en kom met tegenargumenten alles prima. Maar op latere leeftijd ok als ze er nog zo over denken. Maar ik vindt het persoonlijk te ver gaan zo jong enzo
Lees mijn eerste post in dit topic, en dan graag ook met de functie begrijpend lezen aangevinkt.

Mijn ouders hebben altijd geweten dat ik wel anders was dan de andere jongens van mijn leeftijd, maar nooit geweten dat ik mogelijk transgender zou kunnen zijn. Ik had mijn coming out naar ouders op mijn 18e. Nooit gestuurd dus. Hoe kan ik met mijn herinneringen van vroeger dan toch al die jaloezie en onvrede gevoeld hebben bij 4 jaar oud ish?
pi_194457406
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:22 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Betrap mij ergens waar ik off-topic ben gegaan. Start de tijd ;)
Het gaat niet inhoudelijk over de aflevering maar over je eigen ervaring. Open een topic nav deze aflevering in een ander forum.

Een beetje is niet erg maar het wordt nu teveel.
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:27:39 #206
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_194457838
We zien hier duidelijk 2 uiteenlopende meningen. Dat mag, maar laten we deze dan niet steeds weer herhalen, al dan niet met andere bewoordingen. We komen er her niet uit en dit gaat de opzet van deze reeks allang te boven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_194458927
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:27 schreef Cynix ® het volgende:
We zien hier duidelijk 2 uiteenlopende meningen. Dat mag, maar laten we deze dan niet steeds weer herhalen, al dan niet met andere bewoordingen. We komen er her niet uit en dit gaat de opzet van deze reeks allang te boven.
Deal, ik had inderdaad ook het idee dat het eindeloos door kon gaan zo. Mijn eigen ervaring vergeleken met die uit de uitzending in meerdere posts. Is het topic ook weer niet voor bedoeld. Excuus en discussie gesloten.. Op naar volgende aflevering. ^O^
pi_194474943
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:27 schreef Cynix ® het volgende:
Eens, hoewel een beetje off-topic ik niet zo erg vind. Maar denk dat er genoeg over gezegd is ook ;)
pi_194561298
In de bajes.
pi_194596974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:45 schreef cobain1994 het volgende:
In de bajes.
Wat gekken in die gevangenis. Je zult er maar zitten.
pi_194597034
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 00:43 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Wat gekken in die gevangenis. Je zult er maar zitten.
Als je het niet bent wordt je het wel..
pi_194597071
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 01:15 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Als je het niet bent wordt je het wel..
Ik kan mij voorstellen dat je er gek en getraumatiseerd uitkomt. In elkaar geslagen worden door je celmates omdat je nieuw op cel bent, en als je erover snitcht bij de leiding word je opnieuw in elkaar geslagen. :') :{
Wat een achterlijkheid.
pi_194597112
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 01:27 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat je er gek en getraumatiseerd uitkomt. In elkaar geslagen worden door je celmates omdat je nieuw op cel bent, en als je erover snitcht bij de leiding word je opnieuw in elkaar geslagen. :') :{
Wat een achterlijkheid.

Dat zal ze leren..

[ Bericht 15% gewijzigd door cobain1994 op 17-08-2020 01:48:18 ]
pi_194669698
Kijk npo3
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:10:55 #215
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_195394171
Je krijgt maar mooi overal de schuld van als agent daar terwijl ze elkaar overhoop knallen voor wat crack en ruzie op social media. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:12:04 #216
459912 FlippingCoin
pi_195394197
3rd world country
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:48:21 #217
459912 FlippingCoin
pi_195394997
Geen van allen een vader in hun leven damn... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')