Niets rottigs aan hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:43 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rotopmerking
Nou vooruit...alsof ik zo bezopen schrijf...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niets rottigs aan hoorIk dacht dat ik alleen in discussie was met Kree. Toen je zei dat je nog helemaal niets had gezien van de docu viel het kwartje bij me pas dat ik verkeerd op jouw eerste post heb gereageerd. Mijn fout.
Die kinderen krijgen pas hormonen na hun 12e.. eerder heeft geen zin. Het enige wat tussen kleuterleeftijd en pubertijd gebeurd is dat het kind kan leven zoals het is of leven zoals er van hem of haar verwacht word.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:50 schreef kree het volgende:
Zijn jullie ouders btw? Ik niet nl.
Maar wat zouden jullie zeggen als je zoon of dochter zou zeggen up wil een jongen zijn of andersom meisje etc? Op leeftijd 4-6. Ga je dan naar een dokter voor hormonen? Typisch dit usa. Tuurlijk doe je dat niet althans ik zou het nooit doen niet op die leeftijd iig.
Ik had er al antwoord op gegeven voordat je de vraag stelde.. Hoe komt dat dan weer? Oh ja.. want je leest niet..quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:29 schreef kree het volgende:
Ja lees ik heb een vraag gesteld of meerdere en er geen antwoord op gekregen hoor?
Zal ik ze nog een keertje opsommen dan voor eht gemak?
Nou ik denk dat mijn mening erover wel duidelijk is toch? En is niet eens heel ingewikkeld en ook niet voor iedereen een fout.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik had er al antwoord op gegeven voordat je de vraag stelde.. Hoe komt dat dan weer? Oh ja.. want je leest niet..
Het is gewoon lastig om iemand te overtuigen van zijn ongelijk of dat ik het niet eens ben met zijn of haar stelling als die persoon niets lijkt aan te nemen, te lezen of zijn eerste mening/beoordeling maar enigzins wil bijspijkeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mijn mening erover wel duidelijk is toch? En is niet eens heel ingewikkeld en ook niet voor iedereen een fout.
Maar ok jullie lezen gelukkig wel. Dus herhaal eens hoe ik nu denk hierover off wat jullie denken hoe ik denk? Dan hallen we erna de rest er wel uit wat jullie weer eens verkeerd begrepen al dan niet door mijn onhandige uitleg ?
Best lastig wss? Of niet? Naja ik ben hier niet om tegen alles aan te trappen en ok meningen zullen altijd verschillen, maar dat is nu eenmaal die van mij? En kun je er van alles bijhalen om mij soort de grond in te trappen weer van niet geloofwaardig enzo. Maar je hebt het wel over 1 ding een incident war jullie me eeuwig nog mee kunnen pesten. Om je eigen gelijk te halen dus. Nou doe het mar op feiten dan en niet over mij. Einde verhaal zo voor mij. Good luck
Nou dat ben ik toch met je eens. En zolang kinderen het zelf ontdekken dan is er wat mij betreft ook geen probleem mee. Maar ik vindt het te jong wat ze in die docu neer zetten toch eigenlijk. Ik zie een kindje die het gewoon niet weet nog en luisterd naar pop muziek etc en mss meer vriendinnetjes heeft als jongens. En een hele hoop hangt af van hoe voed je een kindje op. En ik ben er niet tegen. Maar vindt dat te vroeg om er gewon aan mee de haal te gaan met een kind die eigenlijk nog alles alle kanten op kan laterquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:10 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het is gewoon lastig om iemand te overtuigen van zijn ongelijk of dat ik het niet eens ben met zijn of haar stelling als die persoon niets lijkt aan te nemen, te lezen of zijn eerste mening/beoordeling maar enigzins wil bijspijkeren.
Heb volgens mij in meerdere posts aangegeven dat het hier om kinderen gaat die niet meisje of jongen Willen zijn, maar het gewoon zijn + dat het schadelijker is voor het kind om hem of haar zijn geluk te weerhouden. Nogmaals, het kind weet of bedenkt het niet op 5 jarige leeftijd liever een meisje te zijn, zoals Camille in de uitzending, het heeft er alle schijn van dat ze transgender is en dat zij de ruimte krijgt van haar ouders om Camille te ZIJN. De medicatie en hormonen komen pas in de tienerjaren, deze kinderjaren zijn essentieel voor een transgenderkind om zichzelf te ontdekken. Ja daar zitten ook kinderen bij die een fase doorgaan, veelal zijn het kinderen met echt de wens van het gewenste geslacht te kunnen zijn.
Heeft niets met weten, bedenken, forceren of indoctrinatie te maken, behalve als je het kind tegenhoudt in zijn of haar geluk.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:59 schreef Cynix ® het volgende:
Beetje geveegd hiero en vanaf nu graag weer on topic.
Deels niet allemaalquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:27 schreef Meike26 het volgende:
Je bent het met mij eens en vervolgens duw je alles weer van tafel af want je blijft er bij dat het kind te jong is, nog niet kan weten, etc etc.
Ben er wel klaar mee nu, de groeten.
Hulde voor je geduld!! En respect voor je uitleg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:27 schreef Meike26 het volgende:
Je bent het met mij eens en vervolgens duw je alles weer van tafel af want je blijft er bij dat het kind te jong is, nog niet kan weten, etc etc.
Ben er wel klaar mee nu, de groeten.
Lees mijn eerste post in dit topic, en dan graag ook met de functie begrijpend lezen aangevinkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:38 schreef kree het volgende:
Ik ben het er gewoon niet mee eens, En hou een kindje geboren met niet man of vrouw er even buiten want is een ander verhaal
In hoeverre kan een klein kindje zelf wel beslissen dan? Met 5 jaar? No way het is door ouder ingegeven dan en ze zeggen wat ze willen horen. Ik ben het er gewoon niet mee eens, En gevoel of niet had dat ook wel eens vroeger dat ik meisje wilde zijn. Blabla etc.
Ik ben het niet eens ermee gewoon en kom met tegenargumenten alles prima. Maar op latere leeftijd ok als ze er nog zo over denken. Maar ik vindt het persoonlijk te ver gaan zo jong enzo
Het gaat niet inhoudelijk over de aflevering maar over je eigen ervaring. Open een topic nav deze aflevering in een ander forum.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Betrap mij ergens waar ik off-topic ben gegaan. Start de tijd
Deal, ik had inderdaad ook het idee dat het eindeloos door kon gaan zo. Mijn eigen ervaring vergeleken met die uit de uitzending in meerdere posts. Is het topic ook weer niet voor bedoeld. Excuus en discussie gesloten.. Op naar volgende aflevering.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:27 schreef Cynix ® het volgende:
We zien hier duidelijk 2 uiteenlopende meningen. Dat mag, maar laten we deze dan niet steeds weer herhalen, al dan niet met andere bewoordingen. We komen er her niet uit en dit gaat de opzet van deze reeks allang te boven.
Eens, hoewel een beetje off-topic ik niet zo erg vind. Maar denk dat er genoeg over gezegd is ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:27 schreef Cynix ® het volgende:
We zien hier duidelijk 2 uiteenlopende meningen. Dat mag, maar laten we deze dan niet steeds weer herhalen, al dan niet met andere bewoordingen. We komen er her niet uit en dit gaat de opzet van deze reeks allang te boven.
Als je het niet bent wordt je het wel..quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:43 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Wat gekken in die gevangenis. Je zult er maar zitten.
Ik kan mij voorstellen dat je er gek en getraumatiseerd uitkomt. In elkaar geslagen worden door je celmates omdat je nieuw op cel bent, en als je erover snitcht bij de leiding word je opnieuw in elkaar geslagen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 01:15 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als je het niet bent wordt je het wel..
quote:Op maandag 17 augustus 2020 01:27 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat je er gek en getraumatiseerd uitkomt. In elkaar geslagen worden door je celmates omdat je nieuw op cel bent, en als je erover snitcht bij de leiding word je opnieuw in elkaar geslagen.![]()
![]()
Wat een achterlijkheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |