SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, mijn stream begint heel de tijd weer daar. In elke browser, ook als ik refresh zonder cache.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:04 schreef richolio het volgende:
Gewoon even de 360, dj, brievenbus of plein stream pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, mijn stream begint heel de tijd weer daar. In elke browser, ook als ik refresh zonder cache.
mijne ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, mijn stream begint heel de tijd weer daar. In elke browser, ook als ik refresh zonder cache.
Dit was nog van voor die snollebolleke binnekwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, mijn stream begint heel de tijd weer daar. In elke browser, ook als ik refresh zonder cache.
Ja, de bel ging inderdaad vrijwel meteen daarna.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit was nog van voor die snollebolleke binnekwam.
Uh, neequote:Op dinsdag 20 december 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Ah, hij doet het weer denk ik. Dua Lipa wordt nu gedraaid toch?
Van gisteren vast wel, alleen vandaag mocht Frank een uurtje langer doorslapen en kwam vanzelf zijn bed uit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:07 schreef miieejj het volgende:
Zijn er filmpjes van dat domien frank wakker maakt ?!
Ja, nu inderdaad niet meer nee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Uh, nee, er wordt niks gedraaid nu
quote:
neequote:Op dinsdag 20 december 2016 19:07 schreef miieejj het volgende:
Zijn er filmpjes van dat domien frank wakker maakt ?!
omdat ik daar niet vandaan komquote:
Doquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:12 schreef miieejj het volgende:
Die Maan he(the voice..). dat is de nieuwe Do allebei super irritant en ze vragen hun eigen liedje aan..
Bevalt prima hoor.quote:
quote:
Dan vind ik ''alle nonnen zogen jou'' bij Nirvana toch beter.quote:
Ik ben er wekelijks, kom er alleen niet vandaan.quote:
Is daar een filmpje van? Ik zie dat gifje al zes jaar voorbij komen alleen ik heb de beelden nooit gezien.quote:
Zijn tranformatie van radiohoofd naar tv-hoofd.quote:
aan t eind van de week een stuk minderquote:
En moest hij het concept kapper nog ontdekken.quote:
nu heeft hij haarimplantatenquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En moest hij het concept kapper nog ontdekken.
Ik ook niet, moet nog pizza bestellen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
HOU EENS OP OVER ETEN IK KAN ER NIET MEER TEGEN
Nou inderdaad, heb net een beetje teveel gegeten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
HOU EENS OP OVER ETEN IK KAN ER NIET MEER TEGEN
Ik vroeg me net ook al af waar we het genoegen van geen Giel aan verdiend hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:20 schreef Cee het volgende:
Zetten ze Roos nog ergens voor in of is daar dit jaar geen ruimte voor? Pun might be intended.
Wat hij zo graag verborgen wou houden maar de kliniek doodleuk op de site zette.quote:
Die heeft zelf al genoeg verdiend dit jaar dus elke minuut dat ie met deze actie in beeld is zal ergernis opwekken bij veel mensen en dat scheelt weer Euro's.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me net ook al af waar we het genoegen van geen Giel aan verdiend hebben.
Omdat 3FM jaren na de rest van het land klaar is met Giel Beelen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me net ook al af waar we het genoegen van geen Giel aan verdiend hebben.
En Eva? die zou toch de stand in zijn? Helemaal nog niet gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag nog een of ander interview met Frans Bauer doen
Onlangs hadden ze het over cosmetische chirurgie en Pietertje vroeg aan hem 'heb jij ooit iets aan je laten verbouwen?' Hij antwoordde nee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat hij zo graag verborgen wou houden maar de kliniek doodleuk op de site zette.
Hij is nog steeds in dienst....quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat 3FM jaren na de rest van het land klaar is met Giel Beelen.
Ja, alleen werkt ie nu niet eens voor dat geld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heeft zelf al genoeg verdiend dit jaar dus elke minuut dat ie met deze actie in beeld is zal ergernis opwekken bij veel mensen en dat scheelt weer Euro's.
Die is regelmatig in het huis geweest voor wat eventsquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En Eva? die zou toch de stand in zijn? Helemaal nog niet gezien volgens mij.
liep vanmiddag een uur mee in het huisquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En Eva? die zou toch de stand in zijn? Helemaal nog niet gezien volgens mij.
Ja, maar dacht dat die ook echt wel eens een shift zou overnemen. Misschien later op de week.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is regelmatig in het huis geweest voor wat events
fijn! Geen giel dit jaar..quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heeft zelf al genoeg verdiend dit jaar dus elke minuut dat ie met deze actie in beeld is zal ergernis opwekken bij veel mensen en dat scheelt weer Euro's.
Dat wel maar Giel wou echt niet weg uit de ochtend.quote:
Daar wachten ze dan waarschijnlijk mee tot Frank de hele dag in bed ligtquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat die ook echt wel eens een shift zou overnemen. Misschien later op de week.
hij ging dit jaar helemaal niks doen dit jaar, had ie zelf nog gezegd!quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is nog geen 24 december, hou je mond nou
#lekkerzittenquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er eens een hele avond voor zitten
Ik snap oprecht dat gedoe van hem niet. Hij zag er jaren uit als een opgezwolle zwabber, zag er daarna goed uit en wou niet kaal worden. Heel begrijpelijk, als je het geld hebt waarom ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Onlangs hadden ze het over cosmetische chirurgie en Pietertje vroeg aan hem 'heb jij ooit iets aan je laten verbouwen?' Hij antwoordde nee.
hebben ze die vrouwkesbaggeer nog gedaan?quote:
die komt nogquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben ze die vrouwkesbaggeer nog gedaan?elke keer als je uitgaat die pauperzooi
Dit klinkt precies hetzelfde...goed moment om naar NPO3 te gaan.quote:
Het is echt bizar hoe populair die band is, ja ze worden gehyped tot en met, maar dat heeft eigenlijk alleen maar effect als je ook echt heel erg aanspreekt... ik vind het nog steeds te brave formulepoprock, al is Sorry veruit het beste wat ze tot nu toe hebben gemaaktquote:
Zo te zien is dat al eens gebeurd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme zou die kerel aan de ontbijttafel ook zo praten, dan zou je 'm toch spontaan tussen het tosti-ijzer leggen
Trots.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:34 schreef Evertjan het volgende:
dit is cultuur van onder de rivieren mensen
quote:
van Brabant bedoel je, wij hebben Beppiequote:Op dinsdag 20 december 2016 19:34 schreef Evertjan het volgende:
dit is cultuur van onder de rivieren mensen
Lig jij ook jankend in de vangrail?quote:
Ik ga zo even de tekst wauw wauw wauw kippenvel appen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lig jij ook jankend in de vangrail?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Pleurt op met die carnaval kneus
je ziet ze linksquote:
je ziet ze rechtsquote:
barbaarquote:
maar dat hoeft niet per séquote:
alsof je perse moet zuipen bij carnavalquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
CarnavalEen reden nodig hebben om te zuipen
Mwah, het wordt toch al wel snel vervelend als je er broodnuchter tussen staatquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof je perse moet zuipen bij carnaval
Ik deel deze mening.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
CarnavalEen reden nodig hebben om te zuipen
IDD, ik zuip heel het jaar en heb weinig met carnavalquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof je perse moet zuipen bij carnaval
Helaas hoor je vrouwkes op elke willekeurige uitgaansavond in Tilburg of Eindhovenquote:
Wat is het toch fijn om boven de rivieren te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas hoor je vrouwkes op elke willekeurige uitgaansavond in Tilburg of Eindhoven
Ah joh, beetje jennen. Mensen moeten lekker doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:40 schreef rubbereend het volgende:
altijd dat zuur afgeven op carnaval als je er niks mee hebt
Kernafval xdquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:40 schreef rubbereend het volgende:
altijd dat zuur afgeven op carnaval als je er niks mee hebt
Apply Some Pressure hoorde U vanmiddag al.quote:
Al hebben ze hier in het meest Noordwestelijke vasteland ook gewoon iedereen jaar carnaval.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn om boven de rivieren te zijn.
Live gezien deze zomer, ik bibber nog na.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas hoor je vrouwkes op elke willekeurige uitgaansavond in Tilburg of Eindhoven
Mijn liefdesnectar tierde weer welig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net op de site dat ik Maan gelukkig gemist heb, wat een over het paard getilde hysterische huppelkut is dat
Zag je ze links en rechts?quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Live gezien deze zomer, ik bibber nog na.
Eens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Jacques Lu Cont's Thin White Duke remix volledig
Genot.
Heeft d'r vader een ritje richting Breda geregeld? Wat lief van hem weer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net op de site dat ik Maan gelukkig gemist heb, wat een over het paard getilde hysterische huppelkut is dat
Ik zou hopen dat ie d'r een keer een ritje naar de Noordkaap zonder navigatiesysteem aanbiedtquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft d'r vader een ritje richting Breda geregeld? Wat lief van hem weer.
Ik vond Voicst en Dazzled Kid meer dan prima, maar dit is inderdaad niet het beste project van Tjeerdquote:
Ze mag wel een enkeltje naar mijn pener.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hopen dat ie d'r een keer een ritje naar de Noordkaap zonder navigatiesysteem aanbiedt
Ik vind Sticks ook nog eens tof, maar de mix is niet ideaal nee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Voicst en Dazzled Kid meer dan prima, maar dit is inderdaad niet het beste project van Tjeerd
Hij doet het best leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:48 schreef Cee het volgende:
Ik begin potverdorie aan Frank te wennen.
Ik ben nooit wakker om 7 uur dus voor mij is dat ook nacht.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was er live bijMaareh, het was vanochtend rond 7 uur, niet echt vannacht.
Frank is behalve zijn bescheten stem dan ook gewoon best oke.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:48 schreef Cee het volgende:
Ik ook, ik hoop alleen dat ze het energielevel op peil weten te houden de komende dagenquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:48 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:48 schreef richolio het volgende:
Robbie WilliamsDagoduck is het hier niet mee eens
Ik was juist net wakker.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nooit wakker om 7 uur dus voor mij is dat ook nacht.
Pilletje hier, pilletje daar, overal een adelaar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop alleen dat ze het energielevel op peil weten te houden de komende dagen
Ik vind die man zelf gewoon wel een baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hij is minder vervelend dan ik had verwacht inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:48 schreef Cee het volgende:
Het is wel echt een top-entertainer!quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind die man zelf gewoon wel een baas
En hij heeft leuke liederen gemaakt.
Het is ook gewoon best een aardige kerel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:48 schreef Cee het volgende:
Ik denk iedere keer dat ik michiel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook gewoon best een aardige kerel.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind die man zelf gewoon wel een baas
En hij heeft leuke liederen gemaakt.
heb ik ook altijd wel een leuke gozer gevonden. Ze missen allebei wel het charisma van Gekdom natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Domien is ook wel definitief het nieuwe uithangbord van 3FM
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef TheVulture het volgende:
CEE!!!quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik ben volgend jaar al 25 jaar fan.![]()
Holy shit godver.
Dit, zijn optreden op Pinkpop twee jaar geleden was echtquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is wel echt een top-entertainer!
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik ben volgend jaar al 25 jaar fan.![]()
Holy shit godver.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is wel echt een top-entertainer!
En een paar jaar geleden hier iedereen maar roepen dat het niks was en die jongen zo snel mogelijk naar 538 moest.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Ekdom bij de Top 2000 draait op tijden waarop ik slaap.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb ik ook altijd wel een leuke gozer gevonden. Ze missen allebei wel het charisma van Gekdom natuurlijk
EEE!!!quote:
Voor hem is het wel goed geweest om los te komen van Veenstra en Ekdom, hij heeft veel meer zijn eigen stijl nuquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
En een paar jaar geleden hier iedereen maar roepen dat het niks was en die jongen zo snel mogelijk naar 538 moest.
ik draai dagen van 8-1 dus pak m een uur meequote:Op dinsdag 20 december 2016 19:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Jammer dat Ekdom bij de Top 2000 draait op tijden waarop ik slaap.
Ben eigenlijk wel klaar met Gekdom.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb ik ook altijd wel een leuke gozer gevonden. Ze missen allebei wel het charisma van Gekdom natuurlijk
ligt meer aan pietertje dan aan hemquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel klaar met Gekdom.
Hij kan wel slecht tegen kritiek, en er zijn van die momenten dat ie zich iets te popie jopie voelt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor hem is het wel goed geweest om los te komen van Veenstra en Ekdom, hij heeft veel meer zijn eigen stijl nu
Wat voor tijden zijn dat?quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Jammer dat Ekdom bij de Top 2000 draait op tijden waarop ik slaap.
Ook, maar het riedeltje qua woordgrappen, jingles etc komt me aardig de strot uit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ligt meer aan pietertje dan aan hem
En nu luister ik 538 en zit hij nog steeds bij 3fmquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
En een paar jaar geleden hier iedereen maar roepen dat het niks was en die jongen zo snel mogelijk naar 538 moest.
Weet ik niet meer. Was iets van 6 uur 's ochtends tot 9 uur 's ochtends ofzoquote:
Ik had hetzelfde maar dat is wel gewoon wat de meeste mensen willen horen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ook, maar het riedeltje qua woordgrappen, jingles etc komt me aardig de strot uit.
Weinig spontaans meer aan.
Ik blijf fan... concert in de Ziggo Dome was erg sterkquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor wel echt te veel Bastille deze week..
Doeiquote:
quote:
Ninja editquote:
jaquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:18 schreef DaMook het volgende:
Was die gisteren niet zo'n 1 miljoen ?
3 ton.quote:
3 ton. Alleen nog steeds best karig ja.quote:
jaquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:19 schreef Bronson het volgende:
Noemden ze het gisteren ook al gelijk hoeveel gezinnen ze hiermee konden helpen?
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:19 schreef Bronson het volgende:
Noemden ze het gisteren ook al gelijk hoeveel gezinnen ze hiermee konden helpen?
Ze zetten 'm nu op poleposition in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:21 schreef Sirolf het volgende:
Don Diablo - Cutting Shapes. Ik zie hier eigenlijk wel het anthem in voor dit jaar...
laatste 5 jaar wel jaquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:21 schreef Type-R het volgende:
uh... 1.3 miljoen.. Deden ze vroeger niet 1 miljoen per dag?
Ja nu tenminste weer door de DJ's zelf ipv een wandelende speklap. Toch een vooruitgang.quote:
Kan ook komen doordat mensen nog aan het werk zijn ipv kerstvakantie vieren, en als het inderdaad flink lager blijft dan vorig jaar is het nu nog steeds 1,3 miljoen die zonder 3FM Serious Request niet opgehaald zou zijn. Zie het positief in!quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:21 schreef Type-R het volgende:
uh... 1.3 miljoen.. Deden ze vroeger niet 1 miljoen per dag?
Ditquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan ook komen doordat mensen nog aan het werk zijn ipv kerstvakantie vieren, en als het inderdaad flink lager blijft dan vorig jaar is het nu nog steeds 1,3 miljoen die zonder 3FM Serious Request niet opgehaald zou zijn. Zie het positief in!
Mee eens, ik denk dat we de afgelopen 4 jaar ook gewoon uit ons hoofd moeten zetten en moeten vergelijken met 2010/2011, dan loopt het nog steeds flink voor.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan ook komen doordat mensen nog aan het werk zijn ipv kerstvakantie vieren, en als het inderdaad flink lager blijft dan vorig jaar is het nu nog steeds 1,3 miljoen die zonder 3FM Serious Request niet opgehaald zou zijn. Zie het positief in!
Vorig jaar begonnen ze op vrijdag en liepen er in het weekend dus gelijk een hoop acties af (o.a. van scholen waar de kerstvakantie begon en de ouders van die kinderen die vrij nemen). Is dus sowieso moeilijk te vergelijken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
4* overigens natuurlijk. Ik denk dat ze de richtlijn wat hebben aangepast zodat het toch nog wat lijkt. Vorig jaar hadden ze waarschijnlijk op meer gehoopt, dus dan leek het beter als het wat 'geleidelijk' zou gaan.
jij hebt echt een hekel aan die man he? fomdeck vond ik wel een goeie eigenlijk van hem, hoewel we het nu gewoon eigenlijk niet meer mogen horenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:28 schreef Zwansen het volgende:
Een paar jaar geleden hadden we tijdens SR een beetje hetzelfde gevoel als tijdens een succesvolle OS of WK. Heerlijk was dat. Dat is nu wel helemaal weg.
Het Nederlands elftal kan er idd weinig meer vanquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:28 schreef Zwansen het volgende:
Een paar jaar geleden hadden we tijdens SR een beetje hetzelfde gevoel als tijdens een succesvolle OS of WK. Heerlijk was dat. Dat is nu wel helemaal weg.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Ik waardeer zijn muzieksmaak en kennis echt enorm, maar hijzelf is de laatste jaren gewoon een grote act geworden. En dat vind ik zonde. Tijdens zijn Arbeidsvitaminen-periode was hij gewoon geweldig. Daarna kwam Pietertje in beeld, hem houd ik dan ook verantwoordelijk voor de teloorgang van Gekdom.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij hebt echt een hekel aan die man he? fomdeck vond ik wel een goeie eigenlijk van hem, hoewel we het nu gewoon eigenlijk niet meer mogen horen
klaagt 'm aanquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik waardeer zijn muzieksmaak en kennis echt enorm, maar hijzelf is de laatste jaren gewoon een grote act geworden. En dat vind ik zonde. Tijdens zijn Arbeidsvitaminen-periode was hij gewoon geweldig. Daarna kwam Pietertje in beeld, hem houd ik dan ook verantwoordelijk voor de teloorgang van Gekdom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |