Ik vroeg me net ook al af waar we het genoegen van geen Giel aan verdiend hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:20 schreef Cee het volgende:
Zetten ze Roos nog ergens voor in of is daar dit jaar geen ruimte voor? Pun might be intended.
Wat hij zo graag verborgen wou houden maar de kliniek doodleuk op de site zette.quote:
Die heeft zelf al genoeg verdiend dit jaar dus elke minuut dat ie met deze actie in beeld is zal ergernis opwekken bij veel mensen en dat scheelt weer Euro's.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me net ook al af waar we het genoegen van geen Giel aan verdiend hebben.
Omdat 3FM jaren na de rest van het land klaar is met Giel Beelen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me net ook al af waar we het genoegen van geen Giel aan verdiend hebben.
En Eva? die zou toch de stand in zijn? Helemaal nog niet gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag nog een of ander interview met Frans Bauer doen
Onlangs hadden ze het over cosmetische chirurgie en Pietertje vroeg aan hem 'heb jij ooit iets aan je laten verbouwen?' Hij antwoordde nee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat hij zo graag verborgen wou houden maar de kliniek doodleuk op de site zette.
Hij is nog steeds in dienst....quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat 3FM jaren na de rest van het land klaar is met Giel Beelen.
Ja, alleen werkt ie nu niet eens voor dat geld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heeft zelf al genoeg verdiend dit jaar dus elke minuut dat ie met deze actie in beeld is zal ergernis opwekken bij veel mensen en dat scheelt weer Euro's.
Die is regelmatig in het huis geweest voor wat eventsquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En Eva? die zou toch de stand in zijn? Helemaal nog niet gezien volgens mij.
liep vanmiddag een uur mee in het huisquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En Eva? die zou toch de stand in zijn? Helemaal nog niet gezien volgens mij.
Ja, maar dacht dat die ook echt wel eens een shift zou overnemen. Misschien later op de week.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is regelmatig in het huis geweest voor wat events
fijn! Geen giel dit jaar..quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heeft zelf al genoeg verdiend dit jaar dus elke minuut dat ie met deze actie in beeld is zal ergernis opwekken bij veel mensen en dat scheelt weer Euro's.
Dat wel maar Giel wou echt niet weg uit de ochtend.quote:
Daar wachten ze dan waarschijnlijk mee tot Frank de hele dag in bed ligtquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat die ook echt wel eens een shift zou overnemen. Misschien later op de week.
hij ging dit jaar helemaal niks doen dit jaar, had ie zelf nog gezegd!quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is nog geen 24 december, hou je mond nou
#lekkerzittenquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er eens een hele avond voor zitten
Ik snap oprecht dat gedoe van hem niet. Hij zag er jaren uit als een opgezwolle zwabber, zag er daarna goed uit en wou niet kaal worden. Heel begrijpelijk, als je het geld hebt waarom ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Onlangs hadden ze het over cosmetische chirurgie en Pietertje vroeg aan hem 'heb jij ooit iets aan je laten verbouwen?' Hij antwoordde nee.
hebben ze die vrouwkesbaggeer nog gedaan?quote:
die komt nogquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben ze die vrouwkesbaggeer nog gedaan?elke keer als je uitgaat die pauperzooi
Dit klinkt precies hetzelfde...goed moment om naar NPO3 te gaan.quote:
Het is echt bizar hoe populair die band is, ja ze worden gehyped tot en met, maar dat heeft eigenlijk alleen maar effect als je ook echt heel erg aanspreekt... ik vind het nog steeds te brave formulepoprock, al is Sorry veruit het beste wat ze tot nu toe hebben gemaaktquote:
Zo te zien is dat al eens gebeurd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme zou die kerel aan de ontbijttafel ook zo praten, dan zou je 'm toch spontaan tussen het tosti-ijzer leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |