MF DOOM to rule them allquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nadeel van Biggie is toch dat je er af en toe een kreunende Puff Daddy tussen door hoort
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]gewoon een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier, wat Jeru The Damaja voor je.. Mocht je ze nog een keer live willen zien, ze touren ongeveer een maand per jaar door Polen, daar kun je je lol op wat Jeru betreftquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2016 09:48:15 ]
quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hier, wat Jeru The Damaja voor je.. Mocht je ze nog een keer live willen zien, ze touren ongeveer een maand per jaar door Polen, daar kun je je lol op wat Jeru betreft..
waarom naar polen de beste man is heel vaak in bitterzoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat Bitterzoet al jaren voor wat het is, doe mij maar gewoon een biertje..quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom naar polen de beste man is heel vaak in bitterzoet
quote:
Deze gozer is niet wijs..quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:18 schreef kzomba het volgende:
leuk topic!!!
Voor 14 jarige zwakbegaafde jongetjes of voor mannen tegen de 40 die een ontwikkelingsachterstand hebben opgelopen.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:40 schreef Spanky78 het volgende:
Deze discussie speelt alleen in de laagsociale klasse volgens mij
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Omdat het domme muziek is voor wannabe criminelen en andere zogenaamde gangsters. Terecht dat ze zijn neergeschoten, stelletje mongolen.
De gedachtenkronkels van een mongool.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:55 schreef BeamofLight het volgende:
If I got to choose a coast I got to choose the East
I live out there, so don't go there
But that don't mean a nigga can't rest in the West
See some nice breast in the West
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |