quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:09 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Je zal wel weer een kuttopic openen zo direct. En ja hoor.. blabla..
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:21 schreef Fushia2 het volgende:
Biggie![]()
Tupac
IK TR JE NOG STEEDS DE MOEDER TS. KOM HATEN DAN
Oké Hans, bedankt..quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:52 schreef naoomx het volgende:
Ik vind het altijd wel lachwekkend hoe sommige mensen denken dat (gangster)rap begon bij Tupac of de 90's. Ik luister nauwelijks naar rap en zelfs ik weet beter.
Nee, dat is een criterium.. Platen verkopen om de beste te zijnquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:20 schreef BoneThugss het volgende:
Je kunt ze niet vergelijken idioot, Biggie was een echte freestyler en 2Pac is gewoon een betere rapper simpel. Heeft nog altijd de meeste platen verkocht.
O ja, bedankt.. Moet ik nog een keer checken..quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef LLgetikt het volgende:
Wie heeft deze al gezien?
Murder Rap: Inside the Biggie and Tupac Murders (2015) - IMDb
iig over de opdie strijd met elkaar en dood heeft ze beide verheven tot een cultstatus.
Maar zo zonde.
Omdat?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:40 schreef Spanky78 het volgende:
Deze discussie speelt alleen in de laagsociale klasse volgens mij
Moet je doenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
O ja, bedankt.. Moet ik nog een keer checken..
Omdat het domme muziek is voor wannabe criminelen en andere zogenaamde gangsters. Terecht dat ze zijn neergeschoten, stelletje mongolen.quote:
Beetje kortzichtig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Omdat het domme muziek is voor wannabe criminelen en andere zogenaamde gangsters. Terecht dat ze zijn neergeschoten, stelletje mongolen.
Jij bent niet goed bij je porem, man..quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Omdat het domme muziek is voor wannabe criminelen en andere zogenaamde gangsters. Terecht dat ze zijn neergeschoten, stelletje mongolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 15:00:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |