Ja, wat een leipkees..quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Met Fresku en Eminem aankomen
Deze discussie ga ik niet eens aan beginnen.
Succes verder!
Had ik al gezegd dat ik verder een tyfushekel heb aan rap? En aan rappers?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Met Fresku en Eminem aankomen
Deze discussie ga ik niet eens aan beginnen.
Succes verder!
Kijk wat ik ook ga posten zal je toch als kut en minder ervaren maar dit man, probeer er gewoon even van te genieten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik verder een tyfushekel heb aan rap? En aan rappers?
Jij bent dus ook Wo-Tang opgeleid?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zelf verwacht ik dat je ook niet hoog zult scoren. Want mensen die echt intelligent zijn begrijpen natuurlijk dat gemiddelden niet opgaan voor individuele gevallen.
Ik heb trouwens een voorkeur voor rap.
Gr gr
Ir. Scheurbuik M.sc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had je gezegd. Maar hoe denk je zelf over te komen? Beginnen over niveau en intelligentie, zeggen dat Tupac en biggie simpele raps maken en dan met Fresku en Eminem aankomen... Fresku kan niet eens rappen, Eminem heb ik nog nooit op een intelligente tekst kunnen betrappen. En dat zou dan beter zijn dan de raps van tupac en de flow van biggie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik verder een tyfushekel heb aan rap? En aan rappers?
Deze nigger weet.. Samen met Viervoeters van Extince kan ik dat nummer van achter naar voor zo opdreunen..quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Biggie is oneindig veel beter dan Tupac. Dat agressieve geschreeuw van Pac is leuk als je een boze puber van 12 bent, maar daarna dringt al snel het besef door dat de lyrics van Biggie op eenzame hoogte staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geschreeuw van pacquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Biggie is oneindig veel beter dan Tupac. Dat agressieve geschreeuw van Pac is leuk als je een boze puber van 12 bent, maar daarna dringt al snel het besef door dat de lyrics van Biggie op eenzame hoogte staan.
ja idd zo jammer die afgunstquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:30 schreef Befbekje het volgende:
Tupac en Pearl Jam in Hall of Fame
Om te janken, dit..
goede rap ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het zal me jeuken.. 't Is ook nooit mijn ambitie geweest..
Ja, is ook..quote:Op woensdag 21 december 2016 13:07 schreef kzomba het volgende:
Echt weer een triest waardeloos kuttopic zonder enige inspiratie.
Nadat TS een tiental kuttopics geopend heeft die vervolgens weer door de mods zijn gesloten ging hij even heel hard nadenken wat voor "normaal" topic hij zou kunnen openen..
Waar komt die sjap mee? idd!! de eeuwige tupac en biggy disucssie! doordrongen van clichés en een toonbeeld van iemand die zijn inspiratie in zijn reet heeft zitten.
Kerel, als je je verveeld op FOK, ga dan geen kk topics openen maar ga gewoon lekker buiten een wandelingetje maken.
autistische wajongtrekker. Of ga junk worden of zo, maar doe iets! dit kan zo niet langer.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:17 schreef Befbekje het volgende:
Biggie-adepten, zoals ondergetekende, worden hier helemaal para van, want Biggie is beter en dat weet iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |