Geen migranten meer opnemen uit moslimlanden voorkomt al een hoop potentiële aanslagen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Straks al IS in het midden-oosten verslagen is komen veel van de strijders via Griekenland, Turkije enz terug en gaat het alleen maar erger worden. Daar gaat een demonstratie echt niets aan doen.
Nou nee, maar serieus met dit soort gepeupel discussies houden werkt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:25 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je steunt de idioterie wel en schuift de schuld af, dat is al erg genoeg.
Dat gebeurt in Nederland met elke religie. Gelukkig maar, want anders was dit net zo'n kutland geweest als, zeg, Pakistan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom eens met werkbare shit. Dit gaat nooit gebeuren.
Juist ja. "Moslims moeten stoppen met moslim zijn, dan stopt het terrorisme ook!"quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat er moet gebeuren is dat moslims eens moeten stoppen met religie zo belangrijk te maken in hun leven. Dan vervalt het hele draagvlak voor deze en andere ellende.
Ik heb ze blijkbaar ook gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zijn vorig jaar demonstraties gehouden. Dat jij het niet wil zien is anders.
Natuurlijk kun je het ook goed blijven praten. Het wangedrag van moslims zoveel mogelijk blijven verbergen, of het anders met de mantel der liefde blijven bedekken. Moslims stelselmatig meer kansen blijven geven dan niet-moslims. En natuurlijk alle lieden die het daar niet mee eens zijn blijven wegzetten als 'racistische tokkies'. Geheel volgens het recept zoals dat de afgelopen decennia is toegepast door de elite.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
En precies wat de IS terroristen willen. Een versplinterde maatschappij met groepen die een hekel aan elkaar hebben.
Waarom sla je mensen neer die hun hart in eerste instantie op de juiste plek hebben?quote:
Google is your friend. Dat de media dit niet in beeld brengt verbaast je vast niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ze blijkbaar ook gemist.
Onzin, er zijn genoeg demonstraties geweest. Maar dit bewijst dat dat allemaal niet zo heel zinnig is, mensen vergeten of het is alsnog niet goed want die verdomde moslims gaan nog naar de moskee en daarmee faciliteren ze terrorisme. Ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zal maar je hoort ze er amper over. Geen protesten tegen IS of tegen aanslagen op westerse bodem. Waar men wel massaal voor op de been gaat is een spotprentje over de profeet of een belediging aan het adres van de islam. Er zijn mi. nogal wat moslims die dit soort aanslagen vergoelijken.
In principe kan dat pas als het te laat is. Want zo werkt het met mutaties.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gaat wel meevallen denk ik. Want dan is het rendabel om een geneesmiddel te gaan ontwikkelen.
Je was er gisteravond nog zelf mee bezig. Het afdoen as gepeupel discussies typeert je alleen maar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou nee, maar serieus met dit soort gepeupel discussies houden werkt niet.
Ja, ik kan me wel een paar keer herinneren dat ik samen met een paar honderdduizend anderen in Amsterdam demonstreerde tegen een oorlog in Irak, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:26 schreef opgebaarde het volgende:
Uiteraard vinden wij, slachtoffers, dat de Moslims nu massaal moeten demonstreren omdat ons iets aangedaan is.
Maar doen wij niet-Moslims dat zelf ook wel eens?
Nu begrijp ik dat er geen aanslagen worden gepleegd uit naam van "blankzijn" of "omdat-het-kan"
Dan gaan ze het met een shovel en dergelijke proberen. Of wellicht zelfs wel met een gestolen tank.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vraag me trouwens af.
Richting praktische oplossing.
Volgens mij gaat het om een lange winkelstraat.
Waarom niet een aantal betonblokken aan beide kanten. Voor mijn part versierd met Kerstmeuk. Zo'n vrachtauto kan nooit door die smalle zijstraatjes.
LEZEN!quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Juist ja. "Moslims moeten stoppen met moslim zijn, dan stopt het terrorisme ook!"
Alsof de gemiddelde moslim daar wat mee te maken heeft.
Mooie laatste zinquote:Op dinsdag 20 december 2016 08:27 schreef einzeinz het volgende:
In Berlijn panikeren ze nu alweer over 'de derde Wereldoorlog is uitgebroken'.
Man man, de aanslagen in Parijs en Brussel waren 6x erger. Een vrachtwagen op een kerstmarkt is geen reden voor WOIII. Of zou Merkel nu de nieuwe Hitler worden en de Duitse strafkampen inrichten tot folterzones voor vluchtelingen?
Ach, als ik er van op de hoogte was geweest dan was ik er ook niet veel wijzer van geworden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Google is your friend. Dat de media dit niet in beeld brengt verbaast je vast niet.
Maar we weten allemaal dat er toch niet één daadwerkelijk terug gaat (nee, niet één), dus dat laatste zinnetje is totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom sla je mensen neer die hun hart in eerste instantie op de juiste plek hebben?
Deze was trouwens een Afghaan en moest waarschijnlijk terug.
Ja met jullie belachelijk maken en jullie voer geven om te checken of jullie het als waar nemen. En dat doen jullie ookquote:Op dinsdag 20 december 2016 08:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je was er gisteravond nog zelf mee bezig. Het afdoen as gepeupel discussies typeert je alleen maar.
Dat is prima geschaft, daar doet het feit dat er een paar mafklappers tussen die vluchtelingen zitten niets aan af. 99% heeft totaal geen kwaad in de zin.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan intussen toch wel zeggen dat Apeldoorn de uitzondering is die de regel bevestigt.
---
En "wir schaffen das" kan nu natuurlijk bij het grofvuil. "Das" is hiermee definitief niet "geschafft".
Daar gaan een heleboel jaren overheen, dat kan je niet verwachten. Religie is een belangrijk deel van hun identiteit, zeker in een land waar ze verder weinig binding mee voelen en wat door dit soort gebeurtenissen en discriminatie ook zeker niet beter wordt. Ik zie geen andere oplossing dan zoveel mogelijk proberen de lieve vrede hier te bewaren en de extremisten uitzetten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat er moet gebeuren is dat moslims eens moeten stoppen met religie zo belangrijk te maken in hun leven. Dan vervalt het hele draagvlak voor deze en andere ellende.
Nou ja, de kranten staan er vol mee, met duizenden komen ze samen op Malieveld en Dam, ze overspoelen de media met hun vurige verklaringen, bij elke aanslag halen ze opnieuw het acht-uur journaal. Moslim-politici kaarten het steeds weer aan in de kamer en lopen voorop in de protesten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is al genoeg gedemonstreerd door moslims tegen terrorisme. Misschien is het zinniger als je eens ophoudt met moslims te zien als een homogene entiteit.
Of tegen de pedoseksuelen die niet van kinderen af kunnen blijven. Wie was er niet bij?quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik kan me wel een paar keer herinneren dat ik samen met een paar honderdduizend anderen in Amsterdam demonstreerde tegen een oorlog in Irak, bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |