abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167466295
pi_167466297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Straks al IS in het midden-oosten verslagen is komen veel van de strijders via Griekenland, Turkije enz terug en gaat het alleen maar erger worden. Daar gaat een demonstratie echt niets aan doen.
Geen migranten meer opnemen uit moslimlanden voorkomt al een hoop potentiële aanslagen.
pi_167466300
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je steunt de idioterie wel en schuift de schuld af, dat is al erg genoeg.
Nou nee, maar serieus met dit soort gepeupel discussies houden werkt niet.
pi_167466304
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kom eens met werkbare shit. Dit gaat nooit gebeuren.
Dat gebeurt in Nederland met elke religie. Gelukkig maar, want anders was dit net zo'n kutland geweest als, zeg, Pakistan.
pi_167466305
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat er moet gebeuren is dat moslims eens moeten stoppen met religie zo belangrijk te maken in hun leven. Dan vervalt het hele draagvlak voor deze en andere ellende.
Juist ja. "Moslims moeten stoppen met moslim zijn, dan stopt het terrorisme ook!"

Alsof de gemiddelde moslim daar wat mee te maken heeft. :')
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2016 @ 08:26:34 #181
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_167466306
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Er zijn vorig jaar demonstraties gehouden. Dat jij het niet wil zien is anders.
Ik heb ze blijkbaar ook gemist.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_167466310
Uiteraard vinden wij, slachtoffers, dat de Moslims nu massaal moeten demonstreren omdat ons iets aangedaan is.

Maar doen wij niet-Moslims dat zelf ook wel eens?
Nu begrijp ik dat er geen aanslagen worden gepleegd uit naam van "blankzijn" of "omdat-het-kan" maar wij doen niet altijd braaf :)
pi_167466313
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

En precies wat de IS terroristen willen. Een versplinterde maatschappij met groepen die een hekel aan elkaar hebben.
Natuurlijk kun je het ook goed blijven praten. Het wangedrag van moslims zoveel mogelijk blijven verbergen, of het anders met de mantel der liefde blijven bedekken. Moslims stelselmatig meer kansen blijven geven dan niet-moslims. En natuurlijk alle lieden die het daar niet mee eens zijn blijven wegzetten als 'racistische tokkies'. Geheel volgens het recept zoals dat de afgelopen decennia is toegepast door de elite.

Maar dan zul je vroeg of laat op een dag wakker worden en je ineens realiseren dat de islam en zijn volgelingen gewonnen hebben. En dat ze onderhand ook met zoveel zijn, dat het niet meer terug te draaien is.
pi_167466314
quote:
Waarom sla je mensen neer die hun hart in eerste instantie op de juiste plek hebben?

Deze was trouwens een Afghaan en moest waarschijnlijk terug.
pi_167466323
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb ze blijkbaar ook gemist.
Google is your friend. Dat de media dit niet in beeld brengt verbaast je vast niet.
pi_167466326
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat zal maar je hoort ze er amper over. Geen protesten tegen IS of tegen aanslagen op westerse bodem. Waar men wel massaal voor op de been gaat is een spotprentje over de profeet of een belediging aan het adres van de islam. Er zijn mi. nogal wat moslims die dit soort aanslagen vergoelijken.
Onzin, er zijn genoeg demonstraties geweest. Maar dit bewijst dat dat allemaal niet zo heel zinnig is, mensen vergeten of het is alsnog niet goed want die verdomde moslims gaan nog naar de moskee en daarmee faciliteren ze terrorisme. Ofzo.
pi_167466327
In Berlijn panikeren ze nu alweer over 'de derde Wereldoorlog is uitgebroken'.

Man man, de aanslagen in Parijs en Brussel waren 6x erger. Een vrachtwagen op een kerstmarkt is geen reden voor WOIII. Of zou Merkel nu de nieuwe Hitler worden en de Duitse strafkampen inrichten tot folterzones voor vluchtelingen?
Cindy De Vuyst
pi_167466332
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Gaat wel meevallen denk ik. Want dan is het rendabel om een geneesmiddel te gaan ontwikkelen.
In principe kan dat pas als het te laat is. Want zo werkt het met mutaties.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_167466334
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou nee, maar serieus met dit soort gepeupel discussies houden werkt niet.
Je was er gisteravond nog zelf mee bezig. Het afdoen as gepeupel discussies typeert je alleen maar.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_167466335
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:26 schreef opgebaarde het volgende:
Uiteraard vinden wij, slachtoffers, dat de Moslims nu massaal moeten demonstreren omdat ons iets aangedaan is.

Maar doen wij niet-Moslims dat zelf ook wel eens?
Nu begrijp ik dat er geen aanslagen worden gepleegd uit naam van "blankzijn" of "omdat-het-kan"
Ja, ik kan me wel een paar keer herinneren dat ik samen met een paar honderdduizend anderen in Amsterdam demonstreerde tegen een oorlog in Irak, bijvoorbeeld.
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:28:21 #191
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167466338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vraag me trouwens af.
Richting praktische oplossing.
Volgens mij gaat het om een lange winkelstraat.
Waarom niet een aantal betonblokken aan beide kanten. Voor mijn part versierd met Kerstmeuk. Zo'n vrachtauto kan nooit door die smalle zijstraatjes.
Dan gaan ze het met een shovel en dergelijke proberen. Of wellicht zelfs wel met een gestolen tank.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_167466344
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Juist ja. "Moslims moeten stoppen met moslim zijn, dan stopt het terrorisme ook!"

Alsof de gemiddelde moslim daar wat mee te maken heeft. :')
LEZEN!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_167466345
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:27 schreef einzeinz het volgende:
In Berlijn panikeren ze nu alweer over 'de derde Wereldoorlog is uitgebroken'.

Man man, de aanslagen in Parijs en Brussel waren 6x erger. Een vrachtwagen op een kerstmarkt is geen reden voor WOIII. Of zou Merkel nu de nieuwe Hitler worden en de Duitse strafkampen inrichten tot folterzones voor vluchtelingen?
Mooie laatste zin
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2016 @ 08:29:12 #194
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_167466349
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:27 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Google is your friend. Dat de media dit niet in beeld brengt verbaast je vast niet.
Ach, als ik er van op de hoogte was geweest dan was ik er ook niet veel wijzer van geworden.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_167466353
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:27 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom sla je mensen neer die hun hart in eerste instantie op de juiste plek hebben?

Deze was trouwens een Afghaan en moest waarschijnlijk terug.
Maar we weten allemaal dat er toch niet één daadwerkelijk terug gaat (nee, niet één), dus dat laatste zinnetje is totaal niet relevant. :')
pi_167466358
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je was er gisteravond nog zelf mee bezig. Het afdoen as gepeupel discussies typeert je alleen maar.
Ja met jullie belachelijk maken en jullie voer geven om te checken of jullie het als waar nemen. En dat doen jullie ook _O-

Zolang het jullie uitkomt, want toen ik vertelde mee te doen met kerst was het stil.
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:29:47 #197
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167466360
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Je kan intussen toch wel zeggen dat Apeldoorn de uitzondering is die de regel bevestigt.

---

En "wir schaffen das" kan nu natuurlijk bij het grofvuil. "Das" is hiermee definitief niet "geschafft".
Dat is prima geschaft, daar doet het feit dat er een paar mafklappers tussen die vluchtelingen zitten niets aan af. 99% heeft totaal geen kwaad in de zin.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_167466361
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat er moet gebeuren is dat moslims eens moeten stoppen met religie zo belangrijk te maken in hun leven. Dan vervalt het hele draagvlak voor deze en andere ellende.
Daar gaan een heleboel jaren overheen, dat kan je niet verwachten. Religie is een belangrijk deel van hun identiteit, zeker in een land waar ze verder weinig binding mee voelen en wat door dit soort gebeurtenissen en discriminatie ook zeker niet beter wordt. Ik zie geen andere oplossing dan zoveel mogelijk proberen de lieve vrede hier te bewaren en de extremisten uitzetten.
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:29:56 #199
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167466363
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is al genoeg gedemonstreerd door moslims tegen terrorisme. Misschien is het zinniger als je eens ophoudt met moslims te zien als een homogene entiteit.
Nou ja, de kranten staan er vol mee, met duizenden komen ze samen op Malieveld en Dam, ze overspoelen de media met hun vurige verklaringen, bij elke aanslag halen ze opnieuw het acht-uur journaal. Moslim-politici kaarten het steeds weer aan in de kamer en lopen voorop in de protesten.
Niemand in Nederland, in Europa kan eromheen dat moslims luidkeels tegen IS protesteren.

:')

Geloof je het zelf?
Terwijl medemoslims terroristen de hand boven het hoofd houden en ze op Fok! nog verdedigen ook?
pi_167466365
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, ik kan me wel een paar keer herinneren dat ik samen met een paar honderdduizend anderen in Amsterdam demonstreerde tegen een oorlog in Irak, bijvoorbeeld.
Of tegen de pedoseksuelen die niet van kinderen af kunnen blijven. Wie was er niet bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')