Wat goed van die getuige!quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De dader is uiteindelijk door de politie gepakt doordat een getuige hem 2 kilometer onopvallend achterna gelopen is, en informatie doorgaf via z'n telefoon. Anders was 'ie gewoon rustig weggelopen.
Puinzooi inderdaad. Voer voor sociologen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel waar we in belanden. Europa verrechtst met nationalistische partijen, gefrustreerde migranten richten DENK op en als kers op de taart plegen jongeren vatbaar voor radicalisatie aanslagen. Dat versterkt alle eerder genoemde ingrediënten en ik zie dat niet verzwakken.
En voer voor een burgeroorlog.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Puinzooi inderdaad. Voer voor sociologen.
En precies wat de IS terroristen willen. Een versplinterde maatschappij met groepen die een hekel aan elkaar hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Puinzooi inderdaad. Voer voor sociologen.
Exact. Verdeel en heers.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
En precies wat de IS terroristen willen. Een versplinterde maatschappij met groepen die een hekel aan elkaar hebben.
Heldquote:Op dinsdag 20 december 2016 02:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De dader is uiteindelijk door de politie gepakt doordat een getuige hem 2 kilometer onopvallend achterna gelopen is, en informatie doorgaf via z'n telefoon. Anders was 'ie gewoon rustig weggelopen.
Je doet het niet tegen IS, maar vóór jezelf en vóór Nederland. Hoe meer moslims, hoe beter, anders- en niet-gelovigen zullen dan solidariteit kunnen tonen, zodat het één grote vuist tegen IS wordt. Gewoon als teken dat wanneer het er echt op aankomt, dat je achter Nederland en de Nederlandse cultuur staat, dat je er bent om die te beschermen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En wat moet ik doen tegen IS? Op de dam staan met een anti IS spandoek en dan is alles wel?
Beetje jammer alleen dat de enige moslim die in dit topic post niet verder komt dan 'dat komt er nou van als je je met de Arabische wereld bemoeit'.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, weet je? Je kunt moslim zijn én dit afkeuren. Gewoon even zodat je ook op de hoogte bent.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:18 schreef Murdera het volgende:
Poolse radio spreekt overigens over een pakistaanse vluchteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Duitse krant Bild ook."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Er is al genoeg gedemonstreerd door moslims tegen terrorisme. Misschien is het zinniger als je eens ophoudt met moslims te zien als een homogene entiteit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je doet het niet tegen IS, maar vóór jezelf en vóór Nederland. Hoe meer moslims, hoe beter, anders- en niet-gelovigen zullen dan solidariteit kunnen tonen, zodat het één grote vuist tegen IS wordt. Gewoon als teken dat wanneer het er echt op aankomt, dat je achter Nederland en de Nederlandse staat, dat je er bent om die te beschermen.
Alleen heb ik bij vele moslims toch de indruk dat wanneer het er echt op aankomt, ze Nederland een dikke vinger geven en strijden voor het islamitische thuisland van hun voorouders in plaats van Nederland, in het ergste geval tégen Nederland, want zo staat het in de Koran.
Nou, daaron dus eigenlijk demonstreren, beken kleur, keer op keer, laat zien waar je loyaliteit ligt.
Dat is waar. En ik weet dat de gemiddelde moslim IS verafschuwd, maar misschien zou het toch goed zijn om het inderdaad door middel van demonstraties te laten zien. Zou niet nodig moeten zijn, maar het zou wel helpen voor de tendens van sommigen om ze allemaal op een hoop te gooien.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat de enige moslim die in dit topic post niet verder komt dan 'dat komt er nou van als je je met de Arabische wereld bemoeit'.
En ja, ik weet dat een 15-jarige VMBO'er niet representatief is voor de hele Nederlandse moslimgemeenschap, maar de rest hoor je niet of nauwelijks. Daar valt echt nog wel wat winst te halen.
Straks al IS in het midden-oosten verslagen is komen veel van de strijders via Griekenland, Turkije enz terug en gaat het alleen maar erger worden. Daar gaat een demonstratie echt niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je doet het niet tegen IS, maar vóór jezelf en vóór Nederland. Hoe meer moslims, hoe beter, anders- en niet-gelovigen zullen dan solidariteit kunnen tonen, zodat het één grote vuist tegen IS wordt. Gewoon als teken dat wanneer het er echt op aankomt, dat je achter Nederland en de Nederlandse staat, dat je er bent om die te beschermen.
Alleen heb ik bij vele moslims toch de indruk dat wanneer het er echt op aankomt, ze Nederland een dikke vinger geven en strijden voor het islamitische thuisland van hun voorouders in plaats van Nederland, in het ergste geval tégen Nederland, want zo staat het in de Koran.
Nou, daaron dus eigenlijk demonstreren, beken kleur, keer op keer, laat zien waar je loyaliteit ligt.
Allemaal leuk en aardig, maar ze lijken er zelf patent op te hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is al genoeg gedemonstreerd door moslims tegen terrorisme. Misschien is het zinniger als je eens ophoudt met moslims te zien als een homogene entiteit.
Wat er moet gebeuren is dat moslims eens moeten stoppen met religie zo belangrijk te maken in hun leven. Dan vervalt het hele draagvlak voor deze en andere ellende.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar. En ik weet dat de gemiddelde moslim IS verafschuwd, maar misschien zou het toch goed zijn om het inderdaad door middel van demonstraties te laten zien. Zou niet nodig moeten zijn, maar het zou wel helpen voor de tendens van sommigen om ze allemaal op een hoop te gooien.
Dat zal maar je hoort ze er amper over. Geen protesten tegen IS of tegen aanslagen op westerse bodem. Waar men wel massaal voor op de been gaat is een spotprentje over de profeet of een belediging aan het adres van de islam. Er zijn mi. nogal wat moslims die dit soort aanslagen vergoelijken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, weet je? Je kunt moslim zijn én dit afkeuren. Gewoon even zodat je ook op de hoogte bent.
Ik kom je halen, gek. Ik ben een islam fascist eerste generatie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij helemaal niets. Want we hebben in de vorige delen van dit topic al uitgebreid kunnen lezen hoe je er werkelijk over denkt. Je fungeert overduidelijk als verlengstuk van het islamofascisme en bent daar nog trots op ook! Daar gaat geen spandoek iets aan veranderen.
Ik heb ze gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar. En ik weet dat de gemiddelde moslim IS verafschuwd, maar misschien zou het toch goed zijn om het inderdaad door middel van demonstraties te laten zien. Zou niet nodig moeten zijn, maar het zou wel helpen voor de tendens van sommigen om ze allemaal op een hoop te gooien.
Al geloof ik dat die demonstraties wel zijn geweest.
Kom eens met werkbare shit. Dit gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat er moet gebeuren is dat moslims eens moeten stoppen met religie zo belangrijk te maken in hun leven. Dan vervalt het hele draagvlak voor deze en andere ellende.
Lees die laatste zin anders nog eens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ze lijken er zelf patent op te hebben.
In Nederland zijn er toch al weinig demonstraties op grootte schaal.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zal maar je hoort ze er amper over. Geen protesten tegen IS of tegen aanslagen op westerse bodem. Waar men wel massaal voor op de been gaat is een spotprentje over de profeet of een belediging aan het adres van de islam. Er zijn mi. nogal wat moslims die dit soort aanslagen vergoelijken.
Je steunt de idioterie wel en schuift de schuld af, dat is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik kom je halen, gek. Ik ben een islam fascist eerste generatie.
Er zijn vorig jaar demonstraties gehouden. Dat jij het niet wil zien is anders.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zal maar je hoort ze er amper over. Geen protesten tegen IS of tegen aanslagen op westerse bodem. Waar men wel massaal voor op de been gaat is een spotprentje over de profeet of een belediging aan het adres van de islam. Er zijn mi. nogal wat moslims die dit soort aanslagen vergoelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |