Ga je nu beweren dat doden minder erg zijn als de dader "iemand van ons is"?quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:53 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, precies, zo'n aso die namens een terroristische organisatie en een vreemd godsbeeld een zelfmoordaanslag pleegt op een plek waar uitsluitend nietsvermoedende, willekeurige burgers zijn in een land dat hij nog maar kort kent en waarvan hij de cultuur haat. En de mensen uit zijn eigen cultuur liet het allemaal volkomen koud.
Goed voorbeeld
Pilletje wel ingenomen vandaag?quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Politiek correcte gespot!!! Jij bent nog in staat om aanslagen goed te keuren. Gevaarlijk type ben jij!!!
Is niet eng, ze hebben het geprobeerd op een normale manier, dat werkt niet. Nu maar op een manier waardoor een land zichzelf wel beter kan weren tegen aanslagen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo is dat gestoord? Wil je mensen vast gaan zetten omdat je denkt dat ze kwaad in de zin hebben? Vind je dat niet een beetje een enge en behoorlijk oprekbare situatie?
Te verdenken van wat?quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik wil dat iedereen die het land binnen probeert te komen zonder geldig paspoort + visum wordt vastgezet totdat is gecontroleerd wie het is en dat hij/zij een geldige reden voor verblijf heeft. Het niet hebben van een paspoort / visum lijkt me reden genoeg om in eerste instantie iemand te verdenken.
Het was in elk geval zeker geen moslim. En een gewone nette man. Goed voorbeeld dus,quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:53 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, precies, zo'n aso die namens een terroristische organisatie en een vreemd godsbeeld een zelfmoordaanslag pleegt op een plek waar uitsluitend nietsvermoedende, willekeurige burgers zijn in een land dat hij nog maar kort kent en waarvan hij de cultuur haat. En de mensen uit zijn eigen cultuur liet het allemaal volkomen koud.
Goed voorbeeld
Ja, goede oplossing! De vrachtwagens hebben het gedaan!!!11111quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:48 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal het nu nog gaan duren, voordat de grote vrachtwagens preventief worden geweerd uit de stad.
Dat werd vanochtend namelijk ook al benoemd op Wakker Nederland.
Dat wordt juridisch een slagveld, geheel kansloos, vooral bij het Europese gerechtshofquote:Op dinsdag 20 december 2016 08:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik wil dat iedereen die het land binnen probeert te komen zonder geldig paspoort + visum wordt vastgezet totdat is gecontroleerd wie het is en dat hij/zij een geldige reden voor verblijf heeft. Het niet hebben van een paspoort / visum lijkt me reden genoeg om in eerste instantie iemand te verdenken.
Ik ga deze vraag niet eens beantwoorden.quote:
Zo blijf je wel bezig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja, goede oplossing! De vrachtwagens hebben het gedaan!!!11111
Je snapt het niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vooral alles ontkennen wat niet in je straatje past. Erg sterk.
Hongarije doet het toch ook?quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat wordt juridisch een slagveld, geheel kansloos, vooral bij het Europese gerechtshof
Hoe wil je anders de terroristen opsporen, en tegelijkertijd iedereen volledige privacy geven. Dit was een asielzoeker die in februari was binnengekomen. Daar waren al meerdere foto's van en meerdere namen/identiteiten. Het is toch geen privacyvermindering wanneer je van bestaande legitieme foto's een biometrische code toevoegt. Daarmee wordt het foto-bestand toch niet verruimd?quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Afgezien van alle slachtoffers krijg je dat er natuurlijk nog bovenop, nog minder privacy, nog meer ruimte en bevoegdheden voor veiligheidsdiensten etc etc
Moslims hebben met moslims gemeen dat het moslims zijn, en dat hebben ze ook gemeen met moslimterroristen die de aanslagen uit naam van de moslimgod plegen. Waarbij het overgrote deel van alle moslims grote waarde hecht aan de Koran, waarin meerdere malen wordt opgeroepen om niet-moslims te doden omdat ze geen moslim zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet, want dat gaat weer uit van het hele onzinnige idee dat moslims een homogene groep vormen. Terwijl ze in werkelijkheid niet meer delen met terroristische idioten als jij en ik. Maar als je roept dat dat niet gebeurt dan heb je de afgelopen jaren met je kop in het zand gezeten. Of ben je aan het wegkijken geweest.
Je had 'm beter kunnen beantwoorden want dit kost je meer tijd. Illegaal verblijf? En dan, dan heeft iemand een verblijfsvergunning, en dan wat? Je denkt dat we net als de VS op het aanvraagformulier de keuze moeten laten of iemand wel of niet met terroristische motieven het land binnenkomt? En er maar vanuit gaan dat iemand dat eerlijk aangeeft? En gaan we er dan ook maar gemakshalve vanuit dat mensen hier niet radicaliseren als ze hier eenmaal wonen, ook al zijn er voorbeelden geweest die dat ontkrachten?quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ga deze vraag niet eens beantwoorden.
Waarvan zou je iemand die in ons land is zonder geldig paspoort + visum nou kunnen verdenken? Welke wettelijke regels zou zo iemand nou in ieder geval overtreden hebben, mits het geen echte vluchteling is?
Het is moeilijk op de hoogte te zijn van demonstraties die in het buitenland plaatsvinden, snap ik wel.quote:
Iets minder met je emotie reageren en iets meer met je verstand, Vrachtwagens vormen momenteel wel het probleem waaruit deze aanslagen zijn ontstaan. De vraag is hoever het rijk of de gemeenten wil gaan om de veiligheid te kunnen garanderenquote:Op dinsdag 20 december 2016 08:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja, goede oplossing! De vrachtwagens hebben het gedaan!!!11111
Nee, daar gaat het totaal niet om. Ik begrijp dat het te moeilijk is om te snappen als je zo druk aan het huppelen bent.quote:Op dinsdag 20 december 2016 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is moeilijk op de hoogte te zijn van demonstraties die in het buitenland plaatsvinden, snap ik wel.
Precies. Natuurlijk kan het, geen enkel probleem. Maar de medeplichtige elite van linkse deugers, die zelf nog nooit eem moslim zijn tegengekomen, wil het simpelweg niet en verschuilt zich achter juridisch geleuter.quote:
Blijf vooral inhoudelijk, of is dat te moeilijk?quote:Op dinsdag 20 december 2016 09:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het totaal niet om. Ik begrijp dat het te moeilijk is om te snappen als je zo druk aan het huppelen bent.
Blijkt juist dat uit onderzoek van de Britse geheime dienst dat terroristen helemal niet zoveel waarde hechten aan religieuze dogma's en dergelijke en er net zo'n goddeloos leven op nahouden als westerse mensen. Dus je kunt beter moslims hebben die daar wel veel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:58 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Moslims hebben met moslims gemeen dat het moslims zijn, en dat hebben ze ook gemeen met moslimterroristen die de aanslagen uit naam van de moslimgod plegen. Waarbij het overgrote deel van alle moslims grote waarde hecht aan de Koran, waarin meerdere malen wordt opgeroepen om niet-moslims te doden omdat ze geen moslim zijn.
Het mag verder geen homogene groep zijn, maar wat ze gemeenschappelijk hebben is al asociaal genoeg.
Nee. Maar daar ging het ook helemaal niet over.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat doden minder erg zijn als de dader "iemand van ons is"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |