abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167466541
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:42 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Die aanslagen komen niet voort uit de vluchtelingenstroom maar uit de oorlog tegen IS. Dat geradicaliseerde vluchtelingen zich aangetrokken voelen tot IS is niet zo vreemd natuurlijk.
Dit is toch geen geradicaliseerde Syrische vluchteling!?
  Redactie Sport dinsdag 20 december 2016 @ 08:47:49 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_167466545
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:46 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dit. Zo moeilijk is het écht allemaal niet.
vraag je eens af hoe moeilijk het is om dat echt te bewerkstelligen :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167466546
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:42 schreef Gutmensch het volgende:
Die aanslagen komen niet voort uit de vluchtelingenstroom maar uit de oorlog tegen IS. Dat geradicaliseerde vluchtelingen zich aangetrokken voelen tot IS is niet zo vreemd natuurlijk.
Yeah right man. Het ligt altijd aan de slachtoffers. Net als in China, die terreuraanslagen daar zijn ook de schuld van de Chinezen. En in Rusland, India, Kenia, de Fillipijnen, Thailand, India, Nigeria, de USA, Frankrijk. Allemaal de schuld omdat de slachtoffers de Moslims boos hebben gemaakt. En die waren vervolgens genoodzaakt burgers af te slachten.

Als je niet kan zien dat Moslims systematisch aanslagen plegen op niet-Moslims (of verkeerde type Moslims zoals in Irak, Pakistan, Lebanon en zelfs fucking Schotland) heb je echt een balk voor je kop.

Je kan natuurlijk ook kijken hoe er met minderheden om gegaan wordt als Moslims de dienst uitmaken zoals in Egypte, Pakistan en Bangladesh. Oh, dat is hetzelfde verhaal.
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:48:06 #254
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167466548
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iraq binnenvallen is de grootste fout van de laatste 20 jaar.
Klopt en het daarna ontbinden van het Iraakse leger. Waarvan veel leden nu hoge posities hebben binnen de IS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_167466552
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, je bent leugens aan het verkondigen.
Nee, je snapt de verschillende stromingen binnen de Islam niet. Of je bent dom.
pi_167466557
Hoe lang zal het nu nog gaan duren, voordat de grote vrachtwagens preventief worden geweerd uit de stad.
Dat werd vanochtend namelijk ook al benoemd op Wakker Nederland.
pi_167466558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iraq binnenvallen is de grootste fout van de laatste 20 jaar.
De ellende is echt begonnen na de arabische lente.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_167466560
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:48 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, je snapt de verschillende stromingen binnen de Islam niet. Of je bent dom.
http://www.independent.co(...)nisers-a6765976.html
  Redactie Sport dinsdag 20 december 2016 @ 08:49:11 #259
274204 crew  Mexicanobakker
pi_167466563
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De ellende is echt begonnen na de arabische lente.
klopt, maar die was niet te voorkomen denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:49:15 #260
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167466565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja. Maar men wist het blijkbaar toch? Waarom liep 'ie dan vrij rond?

Waarom vindt men het hier in Duitsland zo'n enorm probleem om te doen wat het CSU wil: asielzoekers eerst in AZC's gevangen zetten totdat duidelijk is wat hun identiteit is en duidelijk is dat het echt vluchtelingen zijn?

Dat je elke willekeurige liegende terrorist vrij moet laten rondlopen onder het mom van "bij twijfel vrijspraak" is gestoord en heeft nu wrs. een hoop doden gekost.
Dat zou al moeten gebeuren in de buitengrenzen van Europa.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_167466568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

vraag je eens af hoe moeilijk het is om dat echt te bewerkstelligen :)
Zet er maar wat meer mensen op dan, preventief controleren bij de grens. Bij twijfel gewoon zonder pardon terug sturen.
pi_167466573
quote:
Wil je nu dat ze wel of niet demonstreren, anders is dit een verdomd slecht argument van je.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:50:30 #263
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167466580
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:49 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Zet er maar wat meer mensen op dan, preventief controleren bij de grens. Bij twijfel gewoon zonder pardon terug sturen.
Kan helaas niet.
pi_167466582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja. Maar men wist het blijkbaar toch? Waarom liep 'ie dan vrij rond?

Waarom vindt men het hier in Duitsland zo'n enorm probleem om te doen wat het CSU wil: asielzoekers eerst in AZC's gevangen zetten totdat duidelijk is wat hun identiteit is en duidelijk is dat het echt vluchtelingen zijn?

Dat je elke willekeurige liegende terrorist vrij moet laten rondlopen onder het mom van "bij twijfel vrijspraak" is gestoord en heeft nu wrs. een hoop doden gekost.
Hoezo is dat gestoord? Wil je mensen vast gaan zetten omdat je denkt dat ze kwaad in de zin hebben? Vind je dat niet een beetje een enge en behoorlijk oprekbare situatie?
pi_167466583
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zeg jij als ongelovige denk ik? Ben ik zelf ook, maar probeer je een beetje in te leven in die mensen. Dat gaat echt niet zo makkelijk als alles vanaf je geboorte religieus ingericht is en het zo'n belangrijk deel uitmaakt van je identiteit.
Het staat hen dan ook vrij om terug te keren of zich te vestigen in een andere religieuze cultuur.

Dat snap ik niet. Je kan het vergelijken met 'ik wil rustig slapen, maar dan wel in een uitgaansstraat gaan wonen'.

Terugkeren staat vrij!!!
Cindy De Vuyst
pi_167466588
quote:
Ook Shia. Gelachen.
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:51:48 #267
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_167466596
Pakistanen, Afghanen moet je gewoon helemaal niet meer binnenlaten. Dat hebben ze in Macedonië en op de Balkanroute een jaar geleden al goed gezien.

Idem voor nep-asielzoekers uit Marokko en Algerije. Die moet je bij de poort al weren. Nu kosten ze in het beste geval veel geld en in het slechtste geval krijg je ellende zoals gisteravond.
pi_167466601
Van mij mogen ze de steden wel autovrij maken, gewoon de fiets maar pakken, dat is ook nog gezond. :P
pi_167466607
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wil je nu dat ze wel of niet demonstreren, anders is dit een verdomd slecht argument van je.
Niet, want dat gaat weer uit van het hele onzinnige idee dat moslims een homogene groep vormen. Terwijl ze in werkelijkheid niet meer delen met terroristische idioten als jij en ik. Maar als je roept dat dat niet gebeurt dan heb je de afgelopen jaren met je kop in het zand gezeten. Of ben je aan het wegkijken geweest.
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:53:18 #270
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167466609
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik snap je wel het jaar 2009 is lang geleden en mensen hebben maar een kort nieuws geheugen.
http://nieuws-uitgelicht.(...)ag-in-apeldoorn.html
Ja, precies, zo'n aso die namens een terroristische organisatie en een vreemd godsbeeld een zelfmoordaanslag pleegt op een plek waar uitsluitend nietsvermoedende, willekeurige burgers zijn in een land dat hij nog maar kort kent en waarvan hij de cultuur haat. En de mensen uit zijn eigen cultuur liet het allemaal volkomen koud.

Goed voorbeeld :')
pi_167466615
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoezo is dat gestoord? Wil je mensen vast gaan zetten omdat je denkt dat ze kwaad in de zin hebben? Vind je dat niet een beetje een enge en behoorlijk oprekbare situatie?
Ik wil dat iedereen die het land binnen probeert te komen zonder geldig paspoort + visum wordt vastgezet totdat is gecontroleerd wie het is en dat hij/zij een geldige reden voor verblijf heeft. Het niet hebben van een paspoort / visum lijkt me reden genoeg om in eerste instantie iemand te verdenken.
pi_167466618
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O_
Politiek correcte gespot!!! Jij bent nog in staat om aanslagen goed te keuren. Gevaarlijk type ben jij!!!
Cindy De Vuyst
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:54:19 #273
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167466621
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:50 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Het staat hen dan ook vrij om terug te keren of zich te vestigen in een andere religieuze cultuur.

Dat snap ik niet. Je kan het vergelijken met 'ik wil rustig slapen, maar dan wel in een uitgaansstraat gaan wonen'.

Terugkeren staat vrij!!!
Maar niet terug keren staat ook vrij. De praktijk is trouwens dat de mensen met een hoge opleiding waar de overheid veel aan heeft uitgegeven weg gaan door de toenemende anti-moslim klimaat. Wat je dus juist niet wil. En de slechtere blijven juist over.
pi_167466622
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:50 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Terugkeren staat vrij!!!
Hier is vrijheid van religie en meer welvaart. Ik snap de keuze wel, vooral als je uit erg arme gebieden komt.
pi_167466628
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 08:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pakistanen, Afghanen moet je gewoon helemaal niet meer binnenlaten. Dat hebben ze in Macedonië en op de Balkanroute een jaar geleden al goed gezien.

Idem voor nep-asielzoekers uit Marokko en Algerije. Die moet je bij de poort al weren. Nu kosten ze in het beste geval veel geld en in het slechtste geval krijg je ellende zoals gisteravond.
Er komen elk jaar 3.6 miljoen Pakistanen bij. Het wordt lastig ze allemaal te redden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')