Hint is duidelijkquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's mooi, maar ik moet zo op pad en weet niet of ik dan nog kan luisteren...
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hint is duidelijkIk zal er hierna ingooien
Nee, mw. MM ophalen van de kerst rondvaartboot...quote:
Ik heb altijd al iets met Scandinavische muziek gehad. In aanloop naar deze show ontdekte ik van een aantal artiesten dat ze Noors zijn; artiesten waarvan ik dat totaal niet had verwacht, zoals Lemaitre (wat erg Frans klinkt). Vervolgens duik je er eens in en dan blijkt hoeveel goeds er vandaan komt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:49 schreef Melting het volgende:
Vraagje Elf; hoe ben je op het idee gekomen om een Noorse show te doen?
Waarom bv niet een Poolse of Italiaanse?
Polen en Italië zijn altijd crimineel, Noorwegen heeft alleen Breivik...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:49 schreef Melting het volgende:
Vraagje Elf; hoe ben je op het idee gekomen om een Noorse show te doen?
Waarom bv niet een Poolse of Italiaanse?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Polen en Italië zijn altijd crimineel, Noorwegen heeft alleen Breivik...
Polen schiet ook niet zo op, trouwens. Hoewel ik vorig jaar een Poolse band in de Top 10 van mijn jaarlijst had staan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Polen en Italië zijn altijd crimineel, Noorwegen heeft alleen Breivik...
Het waren maar voorbeelden. Had net zo goed Portugal en Oostenrijk kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Polen schiet ook niet zo op, trouwens. Hoewel ik vorig jaar een Poolse band in de Top 10 van mijn jaarlijst had staan.
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Succes met wat je gaat doenquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote is geen werk...
Ik herken deze wel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
Maria Mena scoorde met dit nummer een bescheiden hit in Nederland in 2006.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ahh... je hebt de vertaling van Röyksopp opgezocht?
Mag pas weer met de kerstquote:
Ben niet in de mail ingelogd nu.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:13 schreef Melting het volgende:
Had je mijn berichtje gelezen, Elfletterig?
Nou ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een voormalig winnaar van de Noorse versie van Idols, die in 2004 zelfs tot World Idol werd bekroond. Hij scoorde één grote hit...
Hier op het forum bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben niet in de mail ingelogd nu.
Voor mij liever een 3e show.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Wat vinden jullie? Ophouden om 21:30 uur en de rest bewaren voor een derde show? Of toch doorgaan?
Ik vind allebei prima.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:56 schreef Melting het volgende:
Maar Elf.... dit is wel lekkere muziek.
Mag ik mijn voorkeur uitspreken? Graag een 3e show.
Ik duik sowieso om 21.30 mijn bed in, want drukke dag achter de rug, en morgen weer een lange dag voor de boeg.
Ik ga ook voor een 3e showquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Wat vinden jullie? Ophouden om 21:30 uur en de rest bewaren voor een derde show? Of toch doorgaan?
Ik vind allebei prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |