O dan heb je een punt alhoewel PvdA reeds sinds Paars I rechtser werd.quote:Op donderdag 22 december 2016 08:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de PvdA heeft haar ideologische veren al lang afgeschud, een proces dat al in 2003 is ingezet.
De ideologie van Mein Kampf heeft meer dan 100,000 levens alleen al in Nederland geëist. Het verbieden is een extreme maatregel, maar in de huidige tijd al discutabel. Mark Rutte zelf pleitte om het opheffen van dat verbod.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In diverse landen gelden kledingregels, zeker wat betreft het verbieden van de boerka. En terecht, want we hoeven een Arabisch symbool van vrouwenonderdrukking in onze samenleving niet te dulden. Het verbieden van de Koran is tamelijk extreem, maar ook weer niet: Mein Kampf is immers ook al decennia verboden. Als je van mening bent dat een boek haat zaait, dan moet je langs politieke weg een verbod op dat boek kunnen bepleiten.
Culturele gebruiken bij wet vastleggen is niet persé nodig, maar ze moeten wél wettelijke bescherming genieten. Er is niks extreems aan als je weigert toe te zien hoe kleine groepjes activisten een compleet feest om zeep proberen te helpen. Daartegen mag de Nederlandse bevolking zich verzetten. En een referentie naar de Joods-Christelijke en humanistische cultuur in Nederland is bedoeld om ons land te beschermen tegen ongewenste invloeden; ook niks extreems aan.
Hoezo onfatsoenlijk?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:23 schreef spiritusbus het volgende:
PVV is niet extreem rechts, wel onfatsoenlijk rechts.
Wilders gaat kont schoppen in maartquote:
PVV wordt inderdaad de grootste...quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wilders gaat kont schoppen in maart
Is dat filmpje zo leuk dat je dat elke keer post?quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PVV wordt inderdaad de grootste...
En dan? Dan gaat Geert dit doen:
Als iemand morgen een boek schrijft met de titel "Hoe roei je 17 miljoen Nederlanders het snelst uit?" vind ik het prima als dat verboden wordt. We kennen in dit land enorm veel vrijheid; zo veel zelfs, dat vrijheden regelmatig botsen. Enige wettelijke duidelijkheid en begrenzing is zonder meer op z'n plaats. Wat mij betreft is haatzaaien zo'n grens. We bepalen zelf hoe we ons land inrichten; we hoeven dat echt niet te accepteren.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:12 schreef skrn het volgende:
[..]
De ideologie van Mein Kampf heeft meer dan 100,000 levens alleen al in Nederland geëist. Het verbieden is een extreme maatregel, maar in de huidige tijd al discutabel. Mark Rutte zelf pleitte om het opheffen van dat verbod.
Boeken verbieden is gewoon een extreme maatregel die niet past in een liberale samenleving.
Denk je dat serieus joh? Of hij nou 20 of 30 zetels haalt, hij komt niet in de regering. Het wordt gewoon nog eens vier jaar roeptoeteren en niks bereiken; precies zoals de afgelopen 18 jaar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wilders gaat kont schoppen in maart
Tuurlijk bro, blijf vooral in die waan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PVV wordt inderdaad de grootste...
En dan? Dan gaat Geert dit doen:
Lekker Nederland failliet maken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef kzomba het volgende:
Geert wilders wordt de beste minister president die wij ooit in Nederland gehad hebben.
Dat doet de VVDquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Lekker Nederland failliet maken.
wat gaat hij doen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk bro, blijf vooral in die waan.
Geert Wilders is van een iets ander kaliber dan wat er nu aan lafaards in de regering zit.
Je hoeft echt niet alle credits aan de VVD te geven, zelfs zonder een kabinet zou dat gebeuren.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Toenemende welvaart, hoe is dat precies failliet maken?
quote:Op zondag 25 december 2016 00:04 schreef kzomba het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet alle credits aan de VVD te geven, zelfs zonder een kabinet zou dat gebeuren.
Onder de SP zou Nederland nog veel meer gegroeid zijn volgens het CBS.quote:Op zondag 25 december 2016 00:54 schreef richolio het volgende:
[..]Je insinueerde net dat Nederland failliet zou gaan onder het bewind van de VVD, en daarmee kabinet Rutte II, en nu geef je toe aan de toenemende welvaart in het land en was dat ook wel gebeurd zónder kabinet. Beetje raar.
Jou in de gevangenis zetten.quote:
wantquote:Op maandag 26 december 2016 12:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jou in de gevangenis zetten.
Uh, oké..quote:Op zondag 25 december 2016 11:57 schreef kzomba het volgende:
[..]
Onder de SP zou Nederland nog veel meer gegroeid zijn volgens het CBS.
Je bent een levensgevaarlijke linkslul.quote:
Si c'est si bon.quote:Op maandag 26 december 2016 23:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent een levensgevaarlijke linkslul.
quote:Op maandag 26 december 2016 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om vogeltjesdans een roosje te geven voor op zijn hoedje
Dacht dat je dat alleen met bomen deedquote:Op maandag 26 december 2016 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga vogeltjesdans een knuffel geven.
Veel te koud nou man.. policor alleen in de zomer...quote:Op maandag 26 december 2016 23:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dacht dat je dat alleen met bomen deed
Die geitenwollensokjes zijn lekker warm tochquote:Op maandag 26 december 2016 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Veel te koud nou man.. policor alleen in de zomer...
wel ff nadenken maat.
Heb ik weggegeven aan Vogeltjesdans. Pure goedheid.quote:Op maandag 26 december 2016 23:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die geitenwollensokjes zijn lekker warm toch
Alles voor de meest hulpbehoevenden.quote:Op maandag 26 december 2016 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik weggegeven aan Vogeltjesdans. Pure goedheid.
Mooi hè? Heb meteen Joop gemaild of ik met foto en naam op de site mag.quote:Op maandag 26 december 2016 23:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Alles voor de meest hulpbehoevenden.
Zo ken ik je pure linkse hart weer
Daar sta je als huiscolumnist toch al lang opquote:Op maandag 26 december 2016 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi hè? Heb meteen Joop gemaild of ik met foto en naam op de site mag.
Nee man. Was veel te rechts, de Joop.quote:Op maandag 26 december 2016 23:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daar sta je als huiscolumnist toch al lang op
Ja vieze racisten daar zegquote:Op maandag 26 december 2016 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee man. Was veel te rechts, de Joop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |