quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
De PVV is nationaalpopulistisch en dat is gewoon een fascistische stroming.
Dat die Stefan W. van een andere fascistische stroming is doet daar niets aan af.
en wat dan nog als de PVV een fascistische partij zou zijn? In welke discussie is dat een argument?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
PVV
Achterlijke facistische populisten partij.
En wat verandert dat voor mij dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:42 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
[..]
De PVV is helaas nodig door volk zoals jullie
Demografische hervormingen![]()
![]()
![]()
![]()
Geen gekanker, Nederland blanker![]()
De demografische samenstelling van Nederland moet worden veranderd om de veiligheid en sociale cohesie te verbeteren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Zie hier het niveau van de PVV-stemmer.
Jij bent mocro tochquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
En wat verandert dat voor mij dan?
En hoe zie je dat precies voor je?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:46 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
De demografische samenstelling van Nederland moet worden veranderd om de veiligheid en sociale cohesie te verbeteren.
In de discussie over in van wat voor een land wil je leven.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
en wat dan nog als de PVV een fascistische partij zou zijn? In welke discussie is dat een argument?
De grenzen dicht voor migranten uit moslimlanden is een stap in de goede richting.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:45 schreef richolio het volgende:
Die vent en zijn partij gaan echt helemaal niets oplossen. Alleen maar de problemen verergeren en het land nog meer verdelen.
JA MAAR DE WERELD IS VOOR IEDEREEN! NIEMAND IS ILLEGAAL!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De grenzen dicht voor migranten uit moslimlanden is een stap in de goede richting.
Wat verdelen???quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De grenzen dicht voor migranten uit moslimlanden is een stap in de goede richting.
Wie is wij?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:49 schreef hoechst het volgende:
Jezus wat een tokkie partij!!
Ohja vuur met vuur bestrijden anders redden wij het niet.
oprotten uit islamtische landenquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Arthur in een islamitisch land leeftquote:
mensen die niet inzien dat het bezitten van delen van de wereld ook gewoon een treuige gedachtegoed isquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:50 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
JA MAAR DE WERELD IS VOOR IEDEREEN! NIEMAND IS ILLEGAAL!!!!
Uiteraard. We betalen belasting waarmee een overheid wordt betaald en die overheid dient een fatsoenlijk land te besturen. Het zal niet bepaald een vooruitgang zijn als half Afrika hier maar heen kan verhuizen en op kosten van werkenden leven hequote:Op dinsdag 20 december 2016 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die niet inzien dat het bezitten van delen van de wereld ook gewoon een treuige gedachtegoed is_!
Dus we mogen IS niet meer aanvallen van jou? Bedankt dat je hier bevestigt dat je een IS-adept bent.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee kneus de nederlandse en europese legers
De enige die ook zo dachten waren de native Americans en we weten allemaal hoe dat afgelopen is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die niet inzien dat het bezitten van delen van de wereld ook gewoon een treuige gedachtegoed is_!
ik vind appels lekker dus je haat peren zo redeneer je, nee maar dan ook echt meer stupide kan je niet doenquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dus we mogen IS niet meer aanvallen van jou? Bedankt dat je hier bevestigt dat je een IS-adept bent.
Ga vooral niet inhoudelijk er op in, neequote:Op dinsdag 20 december 2016 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je ooit iets gaat in zien
quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind appels lekker dus je haat peren zo redeneer je, nee maar dan ook echt meer stupide kan je niet doen
er zijn er wel meer die zo denkenquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:01 schreef kzomba het volgende:
[..]
De enige die ook zo dachten waren de native Americans en we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Beetje realiteitszin is ook niet verkeerd.
lees eens wat je antwoord en dan verwacht je nog een serieuze reactie? Echt leer denkenquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:01 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ga vooral niet inhoudelijk er op in, nee
Hoe zie jij je een wereld zonder 'landen' voor je?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees eens wat je antwoord en dan verwacht je nog een serieuze reactie? Echt leer denken
quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Radicale atheïst/liberaal gespot.
tequote:Op dinsdag 20 december 2016 01:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dus we mogen IS niet meer aanvallen van jou? Bedankt dat je hier bevestigt dat je een IS-adept bent.
te dom om te poepenquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
inderdaadquote:
Normale Nederlanders zien in dat Wilders ook niets voor elkaar gaat krijgen. Het zijn veelal paranoïde angsthazen die bang zijn het land uit geflikkerd te worden.quote:
Laten we eerst kijken hoe Wilders het gaat doen, daarna kunnen we oordelen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Normale Nederlanders zien in dat Wilders ook niets voor elkaar gaat krijgen. Het zijn veelal paranoïde angsthazen die bang zijn het land uit geflikkerd te worden.
Een soort islamofobie maar dan andersom
Hij komt op mij sympathiek en welbespraakt over. Doet netjes z'n verhaal.quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:29 schreef Wotte het volgende:
Die dude uit dat filmpje
Dat is niet echt toch? Ik vraag me af waar zo'n gast van leeft zie je 'm al op kantoor zitten
Ja, dat zelfde kan je zeggen over kabouter Plop, maar die slaan we gelukkig ook over.quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:20 schreef kzomba het volgende:
[..]
Laten we eerst kijken hoe Wilders het gaat doen, daarna kunnen we oordelen.
Liberalen zijn tegenwoordig VEEL fasciscister dan rechtse partijen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
De PVV is nationaalpopulistisch en dat is gewoon een fascistische stroming.
Dat die Stefan W. van een andere fascistische stroming is doet daar niets aan af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |