en hoeveel invloed propaganda heeftquote:Op woensdag 21 december 2016 00:49 schreef kzomba het volgende:
Nog even dan mag iedereen naar de stembus, dan weten we hoe het zit.
En ook hoe snel we asielzoekers uit veilige landen uit kunnen zetten, dat is toch wel het aller belangrijkste.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en hoeveel invloed propaganda heeft
denk eerder dat we gewoon de rust moeten bewaren en niet opgefokt moeten raken door alle ellende die er isquote:Op woensdag 21 december 2016 00:52 schreef kzomba het volgende:
[..]
En ook hoe snel we asielzoekers uit veilige landen uit kunnen zetten, dat is toch wel het aller belangrijkste.
Die asielzoekers die hier allemaal mensen gaan beroven en lastigvallen moeten zo snel mogelijk het land uit, binnen 2 dagen. Australië kan dat ook, dat slappe beleid hier...quote:Op woensdag 21 december 2016 00:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
denk eerder dat we gewoon de rust moeten bewaren en niet opgefokt moeten raken door alle ellende die er is
Niet iedereenquote:Op woensdag 21 december 2016 00:55 schreef kzomba het volgende:
[..]
Die asielzoekers die hier allemaal mensen gaan beroven en lastigvallen moeten zo snel mogelijk het land uit, binnen 2 dagen. Australië kan dat ook, dat slappe beleid hier...
O ik las verkeerd. Ik dacht je het over alle asielzoekers had.quote:
Tuurlijk niet, maar ik houd ook niet van de islam btw dus ook niet te veel van dat tuig, christenen geen probleem mee.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
O ik las verkeerd. Ik dacht je het over alle asielzoekers had.
Alsnog. Haat kan je blik vertroebelen, ik bedoel het ligt wel wat meer dan alleen aan vluchtingenlingentuig.quote:Op woensdag 21 december 2016 01:12 schreef kzomba het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik houd ook niet van de islam btw dus ook niet te veel van dat tuig, christenen geen probleem mee.
ja gaat niet samen, wij zijn mannen, we moeten ons lans beschermen.quote:Op woensdag 21 december 2016 01:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Alsnog. Haat kan je blik vertroebelen, ik bedoel het ligt wel wat meer dan aan alleen vluchtingenlingentuig.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
PVV
Achterlijke facistische populisten partij.
Marokkanen staan niet op de nominatie om vergast te worden.. Dus ja, best wel raar om dat verband te leggen.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:04 schreef wickedmen het volgende:
Willen we meer of minder Marokkanen
Willen we meer of minder Joden
Willen we meer of minder Moslims
Ja best raar dat er een verband wordt gemaakt met Hitler
Als je letterlijk minder Marokkanen wilt waarom zou dat geen optie zijn dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 02:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Marokkanen staan niet op de nominatie om vergast te worden.. Dus ja, best wel raar om dat verband te leggen.
Omdat Wilders geen moslim is. Het is meer een vakantieman die jullie graag ziet vertrekken naar het land waar jullie meer binding mee hebben, waar de leefstijl en wetten meer raakvlakken hebben met jullie ideologie en waar je naar hartenlust je geloof kunt belijden.quote:Op woensdag 21 december 2016 03:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je letterlijk minder Marokkanen wilt waarom zou dat geen optie zijn dan?
dacht dat jij na Berlijn wel beetje zou bijdraaienquote:Op woensdag 21 december 2016 03:20 schreef Kaas- het volgende:
Je ziet de PVV-aanhangers werkelijk de meest ronduit achterlijke zaken posten op FOK!. Het enge daaraan is de realisatie dat dit dan nog afkomstig is van de 'intellectuele bovenlaag' onder de PVV'ers ook; die 10-15% die kan lezen en schrijven.
Ik verander heus wel eens van mening, maar ik ben gelukkig toch echt net iets te competent om ooit PVV-aanhanger te kunnen worden. Sorry.quote:Op woensdag 21 december 2016 03:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dacht dat jij na Berlijn wel beetje zou bijdraaien
quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
De PVV is nationaalpopulistisch en dat is gewoon een fascistische stroming.
Dat die Stefan W. van een andere fascistische stroming is doet daar niets aan af.
Je, heel raar zelfs.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:04 schreef wickedmen het volgende:
Willen we meer of minder Marokkanen
Willen we meer of minder Joden
Willen we meer of minder Moslims
Ja best raar dat er een verband wordt gemaakt met Hitler
Hoe logisch kan het idd zijn?quote:Op woensdag 21 december 2016 02:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Marokkanen staan niet op de nominatie om vergast te worden.. Dus ja, best wel raar om dat verband te leggen.
Omdat Marokkanen tenminste een land hebben waar ze naar terug kunnen keren.quote:Op woensdag 21 december 2016 03:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je letterlijk minder Marokkanen wilt waarom zou dat geen optie zijn dan?
Ik weet niet wat jij onder achterlijk verstaat maar zelf ben ik weinig achterlijke opmerkingen van de PVV stemmers tegengekomen.quote:Op woensdag 21 december 2016 03:20 schreef Kaas- het volgende:
Je ziet de PVV-aanhangers werkelijk de meest ronduit achterlijke zaken posten op FOK!. Het enge daaraan is de realisatie dat dit dan nog afkomstig is van de 'intellectuele bovenlaag' onder de PVV'ers ook; die 10-15% die kan lezen en schrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |