Wtf, dat heb ik totaal gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
3gewonden bij een schietpartij bij een moskee, eerder vanmiddag.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Niet? eggnog is dat toch wel?
Nee dat is volgens mij Duits voor advocaat toch?quote:
En Zwitserland zit niet eens in de EU.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
3gewonden bij een schietpartij bij een moskee, eerder vanmiddag.
Triest om te zien inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Duitse autoriteiten houden krampachtig de details uit het nieuws.
Dat warme drankje dat ze op de kerstmarkten verkopen is Eierlikör-Punsch.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is volgens mij Duits voor advocaat toch?
Ik bedoel dit:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eggnog
Nou, dan krijgt die bestuurder dus nog een proces verbaal ook.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:30 schreef tesssssssss het volgende:
De lichten van de vrachtwagen waren uit.
Desinteresse is een teken van tolerantie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp je punt niet.
Ja, tis een wrede wereld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, dan krijgt die bestuurder dus nog een proces verbaal ook.
Taakstrafje.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, dan krijgt die bestuurder dus nog een proces verbaal ook.
Ja kan er ook gewoon bij gaan staan lachen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap bij dit soort filmpjes nooit hoe je direct na zo'n aanslag (ik zie nog geen hulpdiensten) eraan denkt om te beginnen met filmen.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ja kan er ook gewoon bij gaan staan lachen.
[ afbeelding ]
Misschien is ie blij dat z'n vriendin nog leeft?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er heel raar uit inderdaad, maar misschien belt die net vol emotie met zijn ongeruste moeder om te zeggen dat die niet geraakt is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zie je mij op tv?"quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gebeuren gewoon teveel aanslagen, de 'eerste' keer in Parijs was het nog allemaal redelijk nieuw, je raakt er helaas een soort van aan gewend.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Die smartfoon maakt dit soort berichten minder erg... het zijn geen krantenkoppen meer en dat scheelt.
Pakistaan naar het schijnt en dus een vluchteling.twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 00:36:48UPDATE: Police say the suspected Terrorist who hijacked the polish truck and plowed into people at the Christmas market was a refugee. reageer retweet
Wir schaffen dasquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
Pakistaan naar het schijnt en dus een vluchteling.twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 00:36:48UPDATE: Police say the suspected Terrorist who hijacked the polish truck and plowed into people at the Christmas market was a refugee. reageer retweet
Schuld van Merkel dus.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ik pak de popcorn alvastquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |