Wtf, dat heb ik totaal gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
3gewonden bij een schietpartij bij een moskee, eerder vanmiddag.

quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Niet? eggnog is dat toch wel?
Nee dat is volgens mij Duits voor advocaat toch?quote:

En Zwitserland zit niet eens in de EU.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
3gewonden bij een schietpartij bij een moskee, eerder vanmiddag.

Triest om te zien inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Duitse autoriteiten houden krampachtig de details uit het nieuws.

Dat warme drankje dat ze op de kerstmarkten verkopen is Eierlikör-Punsch.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is volgens mij Duits voor advocaat toch?
Ik bedoel dit:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eggnog

Nou, dan krijgt die bestuurder dus nog een proces verbaal ook.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:30 schreef tesssssssss het volgende:
De lichten van de vrachtwagen waren uit.

Desinteresse is een teken van tolerantie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp je punt niet.

Ja, tis een wrede wereld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, dan krijgt die bestuurder dus nog een proces verbaal ook.

Taakstrafje.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, dan krijgt die bestuurder dus nog een proces verbaal ook.

Ja kan er ook gewoon bij gaan staan lachen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap bij dit soort filmpjes nooit hoe je direct na zo'n aanslag (ik zie nog geen hulpdiensten) eraan denkt om te beginnen met filmen.

quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ja kan er ook gewoon bij gaan staan lachen.
[ afbeelding ]

Misschien is ie blij dat z'n vriendin nog leeft?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Ziet er heel raar uit inderdaad, maar misschien belt die net vol emotie met zijn ongeruste moeder om te zeggen dat die niet geraakt is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

"Zie je mij op tv?"quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Er gebeuren gewoon teveel aanslagen, de 'eerste' keer in Parijs was het nog allemaal redelijk nieuw, je raakt er helaas een soort van aan gewend.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Die smartfoon maakt dit soort berichten minder erg... het zijn geen krantenkoppen meer en dat scheelt.

Pakistaan naar het schijnt en dus een vluchteling.twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 00:36:48UPDATE: Police say the suspected Terrorist who hijacked the polish truck and plowed into people at the Christmas market was a refugee. reageer retweet

Wir schaffen dasquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
Pakistaan naar het schijnt en dus een vluchteling.twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 00:36:48UPDATE: Police say the suspected Terrorist who hijacked the polish truck and plowed into people at the Christmas market was a refugee. reageer retweet

Schuld van Merkel dus.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:

Ik pak de popcorn alvastquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:

Ga dat maar even hier vragen: Brave New Worldquote:

Owh jeeh. Daar gaat extreem rechts. Richting top.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[tweet="810992307524763648","364810202","News_Executive","http://pbs.twimg.com/profile_images/658395589332344833/WouZCJuu_normal.jpg","Mon Dec 19 23:36:48 +0000 2016"]UPDATE: Police say the suspected Terrorist who hijacked the polish truck and plowed into people at the Christmas market was a refugee.[/twee
Pakistaan naar het schijnt en dus een vluchteling.

zag hem ook net, iemand toevallig een betere bron?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:

Dankzij Merkel's islamitische lokroep zijn er meer dan een miljoen aan potentiële terroristen Duitsland binnengevallen.quote:

twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 00:38:53UPDATE: Police believe the driver was a refugee from Afghanistan and not Pakistan, HD killed the polish truck driver before the attack reageer retweet

Ja, een psychose.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Merkel was de chauffeuse van de truck

HD?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:40 schreef skysherrif het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 00:38:53UPDATE: Police believe the driver was a refugee from Afghanistan and not Pakistan, HD killed the polish truck driver before the attack reageer retweet

Is hij nou aan het bellen of niet?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Zal ik doenquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dat maar even hier vragen: Brave New World

This is gonna be goodquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:38 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Ik pak de popcorn alvast

Joh. Als het een kaaskop was wisten we het al om 21:30.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:40 schreef skysherrif het volgende:

Ja en misschien was het ook gewoon een ongeluk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er heel raar uit inderdaad, maar misschien belt die net vol emotie met zijn ongeruste moeder om te zeggen dat die niet geraakt is.

Kerst anno 2016 in Berlijntwitter:NatashaFatah twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 00:34:37Berlin police tell people to stay inside after suspected terror attack at Christmas market that killed at least 9 https://t.co/D8gURWGZRU reageer retweet

quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Joh. Als het eenkaaskop braadwursthoofd was wisten we het al om 21:30.

Daar lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:42 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is hij nou aan het bellen of niet?

Ja maar met lang wachten verandert hij toch niet ineens van een Afgaan in een IJslander?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Joh. Als het een kaaskop was wisten we het al om 21:30.

Ze was vast al uitgewoond door al die gasten op de foto. Daarom zijn ze ook zo blij. Dat zou ik ook zijn, als ik haar mocht raken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak per week ze zich laat uitwonen

Ja, maar wij zijn met meer en je moet een armlengte afstand houden!quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:43 schreef Nintex het volgende:
Kerst anno 2016 in Berlijntwitter:NatashaFatah twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 00:34:37Berlin police tell people to stay inside after suspected terror attack at Christmas market that killed at least 9 https://t.co/D8gURWGZRU reageer retweet
Thuis opgesloten zitten met de TV aan, omdat een vluchteling door een kerstmarkt is gereden met een gestolen Poolse truck.
Merkel moet aftreden.

Of een Pakistaan die zich heeft voorgedaan als Afghaan in de hoop een verblijfsvergunning te krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:40 schreef skysherrif het volgende:

Je kan ook gelijk denken dat die zich staat te verkneukelen om al het leed.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:43 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ja en misschien was het ook gewoon een ongeluk.

quote:"Our hearts and prayers are with the loved ones of the victims of today’s horrifying terror attack in Berlin. Innocent civilians were murdered in the streets as they prepared to celebrate the Christmas holiday.
Isis and other Islamist terrorists continually slaughter Christians in their communities and places of worship as part of their global jihad.
These terrorists and their regional and worldwide networks must be eradicated from the face of the earth, a mission we will carry out with all freedom-loving partners."

Vroeger had je een mooi vuurpeleton voor dat soort mensen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Inderdaad, faciliteren van terrorisme is strafbaar.
Berechten in Polen die heks.

Nope. Maar als het geen moslim was, was het binnen 5 minuten groot geplempt in alle media.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar met lang wachten verandert hij toch niet ineens van een Afgaan in een IJslander?

Als ze willen winnen vs. bullshit hearts en minds winnen en nation builden winnen ze dat binnen 2 weken. Als ze samenwerken met de Russen binnen 1.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, kijk eens aan. Amerika gaat het oplossen.
Dan kan haast niet mislukken.

Welkom in dit topic. Ik kan niet wachten wat je allemaal gaat zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:47 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Als Trump echt voor vrijheid was, zou hij anarchist zijn.

Dan kom je ook nooit toe met je popcorn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:49 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als ze willen winnen vs. bullshit hearts en minds winnen en nation builden winnen ze dat binnen 2 weken. Als ze samenwerken met de Russen binnen 1.

Dankje!quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welkom in dit topic. Ik kan niet wachten wat je allemaal gaat zeggen.![]()
Ik pak alvast de popcorn.

Jij ziet echt achter elke boom een complot, al dan niet georganiseerd door de bestuurders van een staat die (eigenlijk) niet bestaat maar toch de macht heeft en mensen beperkt in hun ontwikkelen en geen ruimte geeft aan de individuele persoon.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:36 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_weer_boven___.html
BERLIJN - „Dit is totaal onwerkelijk”, zegt een emotionele Carima Douch (38) op de Budapester Strasse. Ze maakte eerder een aanslag mee in Brussel. Ze werkt daar op de luchthaven Zaventem, waarop eerder dit jaar een bomaanslag werd gepleegd waarbij vele tientallen mensen stierven.
Je staat eigenlijk totaal machteloos. En ik ben sprakeloos”, zegt Douch, die zelf in de slachtoffer-begeleiding werkzaam is. „Alles komt opnieuw boven. Ik vind het verbijsterend dat het opnieuw moet gebeuren.”
Haar vriendin staat verderop bij de befaamde Bikini-Bar, is volledig van slag. „Wij dachten gezellig naar de kerstmarkt te gaan. Wij wilden daar blijven, maar m’n groep wilde weg, ergens anders iets drinken. Ik ben dus heel blij dat we hun raad hebben opgevolgd. Mogelijk heeft ons dat het leven gered. Vijf minuten nadien gebeurde de aanslag,” aldus Carima Akel-Freie, een HR-medewerkster uit Leuven.
[ afbeelding ]
Crisisacteur?

Ja, dat was ook niks met die controles.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:54 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ein Mann wurde festgenommen, dieser soll als Flüchtling nach Deutschland gekommen sein.

quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:54 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ein Mann wurde festgenommen, dieser soll als Flüchtling nach Deutschland gekommen sein.

Ik snap eigenlijk niet dat extreem rechts nog geen aanslag op Merkel heeft gepleegd.quote:

Die nemen overal credit voor.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:53 schreef agter het volgende:
"Suspect arrested, dead man found in cabin as ISIS takes credit for the attack"
http://m.washingtontimes.(...)es-christmas-market/
IS dus.![]()

Ja, dat kan ook.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:57 schreef Assassin92 het volgende:
Ik ben een Nederlander in Berlijn en word banger van alle kansloze Nederlandse reacties dan van dit in Berlijn

schijnt dat ze nogal beveiligd wordtquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat extreem rechts nog geen aanslag op Merkel heeft gepleegd.

Ik denk dat ze in elk geval wel flink wat bedreigingen heeft gehad uit die hoek.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat extreem rechts nog geen aanslag op Merkel heeft gepleegd.

Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:57 schreef Assassin92 het volgende:
Ik ben een Nederlander in Berlijn en word banger van alle kansloze Nederlandse reacties dan van dit in Berlijn

Ja, de waarheid is hard voor sommige.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:57 schreef Assassin92 het volgende:

Denk het niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in elk geval wel flink wat bedreigingen heeft gehad uit die hoek.

Ik raakte bij dit bericht meer geīnteresseerd in de Bikini-Bar. Zo zie je maar, dat iedereen zijn eigen focus heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:36 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_weer_boven___.html
BERLIJN - „Dit is totaal onwerkelijk”, zegt een emotionele Carima Douch (38) op de Budapester Strasse. Ze maakte eerder een aanslag mee in Brussel. Ze werkt daar op de luchthaven Zaventem, waarop eerder dit jaar een bomaanslag werd gepleegd waarbij vele tientallen mensen stierven.
Je staat eigenlijk totaal machteloos. En ik ben sprakeloos”, zegt Douch, die zelf in de slachtoffer-begeleiding werkzaam is. „Alles komt opnieuw boven. Ik vind het verbijsterend dat het opnieuw moet gebeuren.”
Haar vriendin staat verderop bij de befaamde Bikini-Bar, is volledig van slag. „Wij dachten gezellig naar de kerstmarkt te gaan. Wij wilden daar blijven, maar m’n groep wilde weg, ergens anders iets drinken. Ik ben dus heel blij dat we hun raad hebben opgevolgd. Mogelijk heeft ons dat het leven gered. Vijf minuten nadien gebeurde de aanslag,” aldus Carima Akel-Freie, een HR-medewerkster uit Leuven.
[ afbeelding ]
Crisisacteur?

Bange Assassin en Angstige Meeloperquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:57 schreef Assassin92 het volgende:

De elite en haar helpers in de overheid hebben al sinds het begin van beschaving individuen en hun ego onderdrukt via niet bestaande concepten(spooks). Dit is bijna altijd gebeurt in combinatie met geweld. Vind je het gek dat ik hun wantrouw?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:53 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Jij ziet echt achter elke boom een complot, al dan niet georganiseerd door de bestuurders van een staat die (eigenlijk) niet bestaat maar toch de macht heeft en mensen beperkt in hun ontwikkelen en geen ruimte geeft aan de individuele persoon.
Misschien moet je je ergens in een woestijn gaan vestigen, waar geen grenzen zijn, en waar je het goudgele zand en de Fata Morgana's, (compleet met wuivende palmen) eerlijk kunt delen met gelijkgezinde idioten die, met zelfgemaakte kentekenplaten zonder bemoeienis van agenten (die natuurlijk door de corrupte staat worden aangestuurd) door diezelfde woestijn kunnen rijden.

Keep on dreamingquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:57 schreef Assassin92 het volgende:

Overrated, kun je beter naar een kerstmarkt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:01 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik raakte bij dit bericht meer geīnteresseerd in de Bikini-Bar. Zo zie je maar, dat iedereen zijn eigen focus heeft.

Waar zou al die informatie van slachtoffers, getuigen, benadeelden, etc. eigenlijk vandaan komen? Bellen die mensen zelf naar de krant omdat ze denken een interessant verhaal te hebben?quote:dinsdag 20 december 2016, 0:36
Schoolreisje naar kerstmarkt Aken geschrapt
Het Markland College in Zevenbergen schrapt een schoolreisje naar de kerstmarkt in Aken. Aanleiding is de vermoedelijke aanslag op een kerstmarkt in Berlijn.
Dat meldt Omroep Brabant.
Zeventig leerlingen van mavo 4 zouden dinsdagochtend vertrekken richting Duitsland, maar directeur Richard Rovers neemt het zekere voor het onzekere en gelast het uitje af: „Onze leerlingen gaan naar eenzelfde activiteit als in Berlijn. Dat maakt het gevoelig.”

Ik ben het voor eens met je eens. Rechts roept veel, maar doet nooit iets.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:00 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Denk het niet.
Rechts is veel te tolerant.

Ik denk dat de term social media je antwoord wel aardig dekt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:03 schreef Physsic het volgende:
Nou, leuk. Heel je schoolreisje verpest.
[..]
Waar zou al die informatie van slachtoffers, getuigen, benadeelden, etc. eigenlijk vandaan komen? Bellen die mensen zelf naar de krant omdat ze denken een interessant verhaal te hebben?

Waarom? Iedereen wist dat dit zou kunnen gebeuren maar nu is heel Nederland opeens in rep en roer dat het gebeurt. Alsof dit een verrassing is. Ik word banger van iedereen die opeens nu alle complottheorien uit de kast haalt omdat dit gebeurt. Elke Duitser die je hier naar vraagt was hier uiteraard bang voor. Alle scheinheilige reacties op mijn bericht zegt ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:01 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Bange Assassin en Angstige Meeloper

iig één van de meest gequote tweets binnen het NLse taalgebied ooit, denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Judith, wat een visionair blijft 't toch.

Voor een paar vierkante meters woestijn heb je geen vergunning nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:02 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
De elite en haar helpers in de overheid hebben al sinds het begin van beschaving individuen en hun ego onderdrukt via niet bestaande concepten(spooks). Dit is bijna altijd gebeurt in combinatie met geweld. Vind je het gek dat ik hun wantrouw?
Verder kan ik niet zomaar op een afgelegen plek gaan wonen, want daar heb je weer allerlei vergunningen voor nodig en dan ga je weer de bak in

Valt mij juist tegen, amper rep en roer. Nederland slaapt gewoon verder.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:05 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen wist dat dit zou kunnen gebeuren maar nu is heel Nederland opeens in rep en roer dat het gebeurt. Alsof dit een verrassing is. Ik word banger van iedereen die opeens nu alle complottheorien uit de kast haalt omdat dit gebeurt. Elke Duitser die je hier naar vraagt was hier uiteraard bang voor. Alle scheinheilige reacties op mijn bericht zegt ook wel genoeg.

Ja, want een schoolreisje wat niet doorgaat is het drama wat er vanavond is. Echt. Of mensen die denken dat een interessant verhaal hebben is het drama.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:03 schreef Physsic het volgende:
Nou, leuk. Heel je schoolreisje verpest.
[..]
Waar zou al die informatie van slachtoffers, getuigen, benadeelden, etc. eigenlijk vandaan komen? Bellen die mensen zelf naar de krant omdat ze denken een interessant verhaal te hebben?

Nou je hoeft van mij niet bang te zijn, hoor?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:05 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen wist dat dit zou kunnen gebeuren maar nu is heel Nederland opeens in rep en roer dat het gebeurt. Alsof dit een verrassing is. Ik word banger van iedereen die opeens nu alle complottheorien uit de kast haalt omdat dit gebeurt. Elke Duitser die je hier naar vraagt was hier uiteraard bang voor. Alle scheinheilige reacties op mijn bericht zegt ook wel genoeg.

Check dit topic. Reageer nog een keer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Valt mij juist tegen, amper rep en roer. Nederland slaapt gewoon verder.

De meeste slapen al, het is 01:08quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Valt mij juist tegen, amper rep en roer. Nederland slaapt gewoon verder.

Bron?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:05 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
nu is heel Nederland opeens in rep en roer

Het is een Afghaanse vluchteling.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:08 schreef Zolderkamer het volgende:
En al nieuws om de OP (en mij) mee te updaten?

Ik begrijp echt niets van die laatste zin.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:07 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ja, want een schoolreisje wat niet doorgaat is het drama wat er vanavond is. Echt. Of mensen die denken dat een interessant verhaal hebben is het drama.

Het was een vluchteling die in Februari naar Duitsland is gekomen uit de regio Afghanistan/Pakistan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:08 schreef Zolderkamer het volgende:
En al nieuws om de OP (en mij) mee te updaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |