Pakistaanse Karst Tates, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja precies..
Ik vind het tot nu toe (van wat ik hier hoor) meer gewoon een verwarde man.. (die zo te horen op eigen houtje wat foute beslissingen genomen heeft)
Np, kom maar op.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:14 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Dat is waar. Minder bitchen, meer vechten!
Niet opkijken dat er mensen terug zullen vechten
Omdat het in Berlijn is ja. In het midden oosten is het al de norm bijna, verhoede dat dat hier ooit ook zal zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Omdat het in berlijn is?
Hoeveel doden vielen er bij de laatste aanslag en waar in rusland vond dat plaats?
Daar maakt toch ook niemand zich druk over?
De hele stad leeft gewoon door.. iedereen doet zn ding, sterker, grote kans dat de meeste inwoners geen idee heeft dat er iets gebeurt is in de stad..
In vergelijking is amsterdam een dorpje..
Ja dan is het een verwarde Afghaanse/Pakistaanse man die dus eerst de Poolse chauffeur heeft omgebracht, en daarna op een mensenmassa is ingereden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja precies..
Ik vind het tot nu toe (van wat ik hier hoor) meer gewoon een verwarde man.. (die zo te horen op eigen houtje wat foute beslissingen genomen heeft)
Snap ik, maar jij belt de krant toch ook niet met dit verhaal?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laatst nog in Aachen geweest op de kerstmarkt. Smalle straten, vol met mensen. Je kunt geen kant op. Ik denk niet dat ik daar nu weer met een fijn veilig gevoel zou kunnen rondlopen.
Trump heeft gelijk, maar ze hebben niet de goede zin geciteerd. Iets met 'we will' en 'eradicate'.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:17 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 01:13:11Trump over Berlijn: 'Islamistische terroristen slachten voortdurend christenen af als onderdeel wereldwijde jihad' https://t.co/w4gmITjQ8T reageer retweet
Rake woorden. Sterker nog, er is momenteel een genocide tegen christenen gaande in het MO.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:17 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 01:13:11Trump over Berlijn: 'Islamistische terroristen slachten voortdurend christenen af als onderdeel wereldwijde jihad' https://t.co/w4gmITjQ8T reageer retweet
Je weet nooit of de russen dat krantje gehackt hebben he.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dank, dan kunnen we aannemen dat het nieuws over die vluchteling wel klopt.
Die gore heks zouden ze met pek en veren moeten overgieten en met hooivorken door de straten jagen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Judith, wat een visionair blijft 't toch.
Ze hebben de helft gemist:quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Rake woorden. Sterker nog, er is momenteel een genocide tegen christenen gaande in het MO.
quote:"Our hearts and prayers are with the loved ones of the victims of today’s horrifying terror attack in Berlin. Innocent civilians were murdered in the streets as they prepared to celebrate the Christmas holiday.
Isis and other Islamist terrorists continually slaughter Christians in their communities and places of worship as part of their global jihad.
These terrorists and their regional and worldwide networks must be eradicated from the face of the earth, a mission we will carry out with all freedom-loving partners."
Whaaaaa!quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:20 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je weet nooit of de russen dat krantje gehackt hebben he.
Morgen ga ik naar de kerstmarkt in Bremen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:16 schreef Harvest89 het volgende:
Laatst nog in Aachen geweest op de kerstmarkt. Smalle straten, vol met mensen. Je kunt geen kant op. Ik denk niet dat ik daar nu weer met een fijn veilig gevoel zou kunnen rondlopen.
Zou er niet op rekenen. Ga je verhuisdozen maar vast inpakken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:21 schreef Gutmensch het volgende:
Tsja, onder vluchtelingen heb je ook doorgedraaide wappies.
IS zal het wel claimen en de fascsten zullen wel roepen dat alle moslims uit Europa moeten maar dat is allemaal complete onzin van extremisten natuurlijk.
Leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar de kerstmarkt in Bremen.
Je moet jezelf niet bang laten maken
Ik ga morgen naar Berlijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:22 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. Ga je verhuisdozen maar vast inpakken.
Dat niet nee, maar je loopt wel meer risico. Helaas.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Het is eerder, onder de migranten zitten ook enkele normale mensen tussen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:21 schreef Gutmensch het volgende:
IS zal het wel claimen en de fascsten zullen wel roepen dat alle moslims uit Europa moeten maar dat is allemaal complete onzin van extremisten natuurlijk.
Doe even normaal. De kans dat jij toevallig slachtoffer wordt van een aanslag in Duitsland is bijna 0.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Moeten" nog wel. Wat als er bepaalde mensen wèl bang zijn, stappen "we" daar dan maar even overheen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik denk als je dat zelf bent, dat zoiets wel heel veel impact heeft. Maar dat hoef je dan natuurlijk niet met iedereen te delen. Maar journalisten blijven zo zuigen en zoeken naar dat soort dingen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Snap ik, maar jij belt de krant toch ook niet met dit verhaal?
Morgen zijn er weer tientallen berichten te lezen over mensen die eigenlijk maar de Kerstmarkt zouden gaan, maar zich op het laatste moment hebben bedacht. Of van mensen die nét voor de aanslag weer de Kerstmarkt hebben verlaten. Met nieuwskoppen als "Vrouw ontsnapt aan de deed", etc. Beetje vermoeiend vind ik dat altijd.
Mja, ik bevind me niet vaak in zulke situaties. Die straten waren erg small/nauw, en het was erg druk. Er moet daar maar eens een idioot door draaien...quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:17 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ja want een kerstmarkt in Duitsland is zoveel veiliger dan elke toeristische plek in NL. Of waar dan ook.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:23 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Natuurlijk, de plaats en tijd spreken we nog wel af![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:21 schreef Gutmensch het volgende:
quote:"These terrorists and their regional and worldwide networks must be eradicated from the face of the earth, a mission we will carry out with all freedom-loving partners."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |