Geweld komt altijd van links. Daar kan het brave rechts nog veel van leren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:03 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Ik ben het voor eens met je eens. Rechts roept veel, maar doet nooit iets.
Ik ben heel blij dat men nog redelijk in rep en roer is over (zeer waarschijnlijk) een aanslag waarbij 9 doden vallen op een onschuldige kerstmarkt in Berlijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:08 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Check dit topic. Reageer nog een keer.
Die tiental users die in dit topic reageren staan garant voor heel NL?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:08 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Check dit topic. Reageer nog een keer.
Thanks...quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is een Afghaanse vluchteling.
Van de eerste zin wel dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niets van die laatste zin.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geweld komt altijd van links. Daar kan het brave rechts nog veel van leren.
2016?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Een vluchteling die op 16 Februari 2017 naar Duitsland is gekomen en bekend is bij de politie vanwege allerlei delicten. Pakistaan volgens "Die Welt".
Hij kwam uit de toekomst?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Een vluchteling die op 16 Februari 2017 naar Duitsland is gekomen en bekend is bij de politie vanwege allerlei delicten. Pakistaan volgens "Die Welt".
Mjah, het is een Afghaanse vluchteling die de originele (Poolse) chauffeur van de vrachtwagen heeft omgebracht, en daarna met de lichten uit op de mensenmassa is ingereden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Thanks...
Als in verwarde man of als in aanslagterroristverwardeman?
Oei, dat is volgend jaar pas. Dan staat Duitsland dus nog wat te wachten over minder dan twee maanden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Owh is het een Pakistaan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Omdat het in berlijn is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat men nog redelijk in rep en roer is over (zeer waarschijnlijk) een aanslag waarbij 9 doden vallen op een onschuldige kerstmarkt in Berlijn.
De dag dat hier hoogstens een paar reacties op komen is en men slechts reageert, ach we wisten dat dit ging gebeuren zal hopelijk nooit komen.
Dat is waar. Minder bitchen, meer vechten!quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geweld komt altijd van links. Daar kan het brave rechts nog veel van leren.
Ja, opgericht door de Britten na de bevrijding van het nazisme.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Sorry voor deze domme onwetende vraag maar, die welt, is dat een duitse kwaliteitskrant of?
De Telegraaf heeft een overzichtje gemaakt van de terreurdaden in Duitsland het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mjah, het is een Afghaanse vluchteling die de originele (Poolse) chauffeur van de vrachtwagen heeft omgebracht, en daarna met de lichten uit op de mensenmassa is ingereden.
Dus een aanslag.
Vind ik dan.
quote:4 februari 2016 - Honderden agenten voeren meerdere invallen uit op zoek naar een groep van vier IS-terroristen.
Dank, dan kunnen we aannemen dat het nieuws over die vluchteling wel klopt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, opgericht door de Britten na de bevrijding van het nazisme.
Laatst nog in Aachen geweest op de kerstmarkt. Smalle straten, vol met mensen. Je kunt geen kant op. Ik denk niet dat ik daar nu weer met een fijn veilig gevoel zou kunnen rondlopen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:03 schreef Physsic het volgende:
Nou, leuk. Heel je schoolreisje verpest.
[..]
Waar zou al die informatie van slachtoffers, getuigen, benadeelden, etc. eigenlijk vandaan komen? Bellen die mensen zelf naar de krant omdat ze denken een interessant verhaal te hebben?
Ja precies..quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mjah, het is een Afghaanse vluchteling die de originele (Poolse) chauffeur van de vrachtwagen heeft omgebracht, en daarna met de lichten uit op de mensenmassa is ingereden.
Dus een aanslag.
Vind ik dan.
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 01:13:11Trump over Berlijn: 'Islamistische terroristen slachten voortdurend christenen af als onderdeel wereldwijde jihad' https://t.co/w4gmITjQ8T reageer retweet
Ja want een kerstmarkt in Duitsland is zoveel veiliger dan elke toeristische plek in NL. Of waar dan ook.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laatst nog in Aachen geweest op de kerstmarkt. Smalle straten, vol met mensen. Je kunt geen kant op. Ik denk niet dat ik daar nu weer met een fijn veilig gevoel zou kunnen rondlopen.
Het lijkt erop dat hij de poolse bestuurder heeft doodgeschoten en de vrachtwagen gekaapt heeft en een vluchteling is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja precies..
Ik vind het tot nu toe (van wat ik hier hoor) meer gewoon een verwarde man.. (die zo te horen op eigen houtje wat foute beslissingen genomen heeft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |