SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on! Oh.
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen hoge eisen over het algemeen. Als je er een beetje normaal uit ziet en normaal gedrag vertoond kom je al een eind.
MvG snoept wel eens buiten de deur tochquote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
Dafne was vroeger echt spuuglelijk. Soort vrouwelijke Koert Westergod en moet je nu eens kijken koekoek
Barney is tevreden met wat er is aangespoeld.quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Barney blijft ook altijd 'trouw'.
Leuk meisje alleen een kut stemquote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
Dafne was vroeger echt spuuglelijk. Soort vrouwelijke Koert Westergod en moet je nu eens kijken koekoek
Die zijn ook al lang samen die 2quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef tja77 het volgende:
Maar die Belgische kuthamster heeft dit thuis op hem wachten![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geil ja. Schoondochter van White is pas bohhquote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
Barns de strandjutterquote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barney is tevreden met wat er is aangespoeld.
forse kinquote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
Picquote:Op maandag 19 december 2016 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geil ja. Schoondochter van White is pas bohh
Silvey deed destijds best wat mannenharten sneller kloppen. En ook nu nog blijkbaar. Heb op andere boards gezeten waar er veel op werd gegeild.quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barney is tevreden met wat er is aangespoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van hoe ze er vroeger uit zag?quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Silvey deed destijds best wat mannenharten sneller kloppen. En ook nu nog blijkbaar. Heb op andere boards gezeten waar er veel op werd gegeild.
Was vroeger (jaren 90) ook geen lelijke vrouw maar nu teringquote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Silvey deed destijds best wat mannenharten sneller kloppen. En ook nu nog blijkbaar. Heb op andere boards gezeten waar er veel op werd gegeild.
Dat is niet mooi man. Dat is meer een vrouwke met een kort rokje in een schimmig buurtje die je mee kan nemen voor 50 euro.quote:Op maandag 19 december 2016 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geil ja. Schoondochter van White is pas bohh
quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
En Anderson heeft dit HAHAHAHAHAIn docu laatst zag ze er veel beter uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Anderson heeft dit HAHAHAHAHALijken wel broersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor boards waren dat? WNF?quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
En Anderson heeft dit HAHAHAHAHAKan vast heel goed kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Toen ze dun was idd maar die is me toch ook dik gewordenquote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ze had soms van die geile glimmende lipgloss op.quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van hoe ze er vroeger uit zag?
Zie je toch vaak wanneer ze de midden 40 passerenquote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen ze dun was idd maar die is me toch ook dik geworden
Vooral bij thedartsforum.com kan ik mij aanbidders herinneren.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor boards waren dat? WNF?
Lekkerste van allemaal ouwe reus. Alhoewel ik zat net ff te Youtuben en zag die Christina Aguilera weer voorbij komen in zo'n heel klein stukje kleding KOEKOEKquote:
Vlug weer in die fles stoppen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekkerste van allemaal ouwe reus. Alhoewel ik zat net ff te Youtuben en zag die Christina Aguilera weer voorbij komen in zo'n heel klein stukje kleding KOEKOEK
Lekker neuken man. Je bent in een positie dat je van het leven kan genieten. Ik weet niet wat ik zou doenquote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ben misschien een van de weinige, maar als je als darter bij je vrouw blijft ook al stroomt het geld ineens binnen en je weet je eigen te beheersen dan ben je echt een stand-up guy. Lewis of Hamilton hebben daardoor toch minder die gunfactor.
Waarom Hamilton?quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ben misschien een van de weinige, maar als je als darter bij je vrouw blijft ook al stroomt het geld ineens binnen en je weet je eigen te beheersen dan ben je echt een stand-up guy. Lewis of Hamilton hebben daardoor toch minder die gunfactor.
Heel veel respect ook voor een Daphne die haar miljonairsman niet verlaat.quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Denk dat Michael echt veel kan maken bij haar ja.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel veel respect ook voor een Daphne die haar miljonairsman niet verlaat.
Geld of niet een slippertje (als dat al zo gebeurd is) kan altijd gebeuren natuurlijk. Zeker als je al lang samen bent etc.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel veel respect ook voor een Daphne die haar miljonairsman niet verlaat.
Sinds het zijn ex is, is hij ook exitquote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger stond Hamilton altijd als een debiel te juichen en te zwaaien naar z'n ex.
Sow iddquote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Nober het volgende:
Ben wel blij dat we van Newton af zijn, bedankt vrouw die dit heeft gefikst.
Tja is niet echt nieuw toch. Niet dat er wat mis mee isquote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef hafcfan het volgende:
Tja en JR zijn leuke, nieuwe vaste darts users. Hopelijk gaan hun dit jaar ook genieten van wat memorabele fitties
Tja is een prima usertquote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja is niet echt nieuw toch. Niet dat er wat mis mee is
Klopt idd, maar normaal niet zo actief toch?quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja is niet echt nieuw toch. Niet dat er wat mis mee is
Helemaal prima. Om het af te maken zou ik een avatar van mij nemen, dan ben je een god.quote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef tja77 het volgende:
Ik zit toch al 2 jaar ofzo in de WK darts en Premier League darts topics.
Iets meer vrije tijd nu...quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt idd, maar normaal niet zo actief toch?
Hoe kon je Whites schoondochter nie kennenquote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef tja77 het volgende:
Caris heeft teveel zenuwen. Altijd zo geweest volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2016 23:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
Caris gooit ook echt alsof hij er niks van verwacht. Had best meer ingezeten. Deze Lewis is te pakken.
Sow. Komende twee dagen nog even werken en dan alle tijd van de wereld hierquote:
Genot ouwe loonslaaf. Kan je niet meer werken zodat onze uitkeringen wat hoger worden?quote:Op maandag 19 december 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow. Komende twee dagen nog even werken en dan alle tijd van de wereld hier
Toen ik haar zag, herkende ik haar wel weer. Ik was toen blij dat van Gerwen er wat langer over deed om van White te winnen, want zijn kwam telkens in beeld.quote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kon je Whites schoondochter nie kennen
Hij speelt dit jaar de NDB ranking en komt redelijk ver.quote:Op maandag 19 december 2016 23:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Op de site van Roland valt te lezen dat hij weer op topniveau meedraait. Hoe oud zou die site zijn?
(Was aan het kijken voor zijn vrouwke wat hij blijkbaar zou hebben)
1990?quote:Op maandag 19 december 2016 23:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Op de site van Roland valt te lezen dat hij weer op topniveau meedraait. Hoe oud zou die site zijn?
(Was aan het kijken voor zijn vrouwke wat hij blijkbaar zou hebben)
Ik ben al een fulltime student en parttime baan, even dimmenquote:Op maandag 19 december 2016 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genot ouwe loonslaaf. Kan je niet meer werken zodat onze uitkeringen wat hoger worden?
Je moet ook een UI nemen. Straks denken mensen nog dat je opperkleurder bent.quote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef tja77 het volgende:
Die is lekker zeg koekoekquote:Op maandag 19 december 2016 23:01 schreef tja77 het volgende:
Mijn topper is Margot Robbie
[ afbeelding ]
Ik mag nog tot en met donderdag.quote:Op maandag 19 december 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tag genotquote:Op maandag 19 december 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik het dartsen ga volgen na het WK.quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef hafcfan het volgende:
Tja en JR zijn leuke, nieuwe vaste darts users. Hopelijk gaan hun dit jaar ook genieten van wat memorabele fitties
Ze hebben het over de bovenste 16. Laatste jaartal wat ik zo 1,2,3 gevonden heb is 2009.quote:Op maandag 19 december 2016 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij speelt dit jaar de NDB ranking en komt redelijk ver.
LAKESIDE GENOTquote:Op maandag 19 december 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik het dartsen ga volgen na het WK.
Net alsof je stront vastpakt koekoekquote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n Bueno-achtig chocoladereepje in je broekzak stoppen voor later en het vergeten en dan in je broekzak grijpen en vol in een gesmolten homp meuk grijpen
Het zit jou niet mee vanavond merk ikquote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n Bueno-achtig chocoladereepje in je broekzak stoppen voor later en het vergeten en dan in je broekzak grijpen en vol in een gesmolten homp meuk grijpen
Geef je zelf maar een note.quote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Nog Nederlanders die meedoen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
PDC Q-School begint al 19 januari, Cadby hoeft volgens mij niet mee te doen vanwege winst in World Youth Final
Doe ik morgen ff, eerst wat inspiratie opdoen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet ook een UI nemen. Straks denken mensen nog dat je opperkleurder bent.
Gewoon een lekker wijf.quote:Op maandag 19 december 2016 23:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doe ik morgen ff, eerst wat inspiratie opdoen.
Ik ben gek op tijgerquote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kan ze acteren he?
Schei uit, alsof er vrouwelijke fokkers zijnquote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf.
En even je icoontje naar mannetje of vrouwtje doen
Je gaat King v West kijken?quote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga eens zitten voor een leuk partijtje darts
quote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kan ze acteren he?
Om 16:00 uur worden er nog wat kerstpaketten verloot op mijn werk, misschien dat ik dat nog meepik.quote:
Het schijnt van wel.quote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schei uit, alsof er vrouwelijke fokkers zijn
Sinds ik mod ben kan ik ook in KPD dus eigenlijk moet ik dit wel bevestigen jaquote:
King-West is wel redelijk het terugkijken waardquote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Grifte het volgende:
Zo, ben er ook weer. Helaas laatste anderhalve pot gemist, hopelijk mooi potje nu met Cadby als winnaar.
Even kijken;quote:
Boh ik ookquote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds ik mod ben kan ik ook in KPD dus eigenlijk moet ik dit wel bevestigen ja
Jij toch?quote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schei uit, alsof er vrouwelijke fokkers zijn
Iedereen kan toch in kpd, je moet het alleen ff aanvragen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds ik mod ben kan ik ook in KPD dus eigenlijk moet ik dit wel bevestigen ja
Veel familie en vrienden in Berlijn, dus even checkenquote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
King-West is wel redelijk het terugkijken waard
Kijk het terug, leukste pot tot nu toe.quote:Op maandag 19 december 2016 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Veel familie en vrienden in Berlijn, dus even checkenTreurig weer.
Las het ja, hopelijk deze week nog ergens tijd om terug te kijken. Alleen eerste set gezien, daar was King verschrikkelijk
2 januari staat ie met de beker in zijn dikke mannenklauwen!quote:Op maandag 19 december 2016 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Dat toontje wat die Cadby aanslaat is geniaal HAHAHA ZO arrogant he koekoek
14.gifquote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef Paxcon het volgende:
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
dat was de grapquote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef heywoodu het volgende:
Koert heeft nog niet echt opgelet dit toernooi, met z'n benieuwd welk liedje Cadby gekozen heeft
En als Ketbie wint?quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen nog even volhouden
GRIFTEquote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gooi een oliebol zou ik zeggen
[ afbeelding ]
Lol. Moet nog terugkijken.quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gooi een oliebol zou ik zeggen
[ afbeelding ]
Ja geen idee eigenlijkquote:
Ik ben bijzonder matig in vorm vandaagquote:
Ik gewoon netjes 3-0. #HOOLIGANSquote:
Taylor - Cadbyquote:Op maandag 19 december 2016 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens kan het zomaar dat Cadby mits hij zijn goede spel vasthoud straks ineens de halve of finale haalt. Hij heeft de capaciteiten ervoor.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Cadby is opgegroeid met de dartpijl.
Ik geniet dat we EINDELIJK weer een toekomstig topper zien. Duurde te lang na MvGquote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Taylor - Cadby
Dat gaat de klapper worden.
Dan heb jij ook een slecht gebit?quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Cadby is opgegroeid met de dartpijl.
Klopt ookquote:Op maandag 19 december 2016 23:22 schreef Szura het volgende:
Volgens wiki is friet from die zaaier ook de muziek van Cullen
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Joe_Cullen_(darts_player)
Ik heb een schoon gebit.quote:Op maandag 19 december 2016 23:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan heb jij ook een slecht gebit?
Eerst maar even de kerst halenquote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus na de kerst horen we hem mss weer
Ja best wel jaquote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Nober het volgende:
Cadby lijkt op een jonge Chris Mason aldus Sky Sports Darts.
100%. Zoals ik al zei; Hij gooide 104 en 109 gemiddeld in zn eerste tv optredens. Alleen MvG deed dat bij zijn debuut, dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 19 december 2016 23:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
Cadby lijkt wel the real deal te zijn.
Eerste keer dat ik zo enthousiast ben over een jonkie.
Je moet ook wel dom zijn om goed te zijn in dartsen denk ik.quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef Szura het volgende:
Hij kijkt ook zo heerlijk dom bij het blazen op z'n vingers
Lewis 2.0quote:Op maandag 19 december 2016 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Die gast ziet er echt niet gezond uit.
Alsof hij ooit anders kijkt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef Szura het volgende:
Hij kijkt ook zo heerlijk dom bij het blazen op z'n vingers
Haha hij is goed he HAHAHAHAH HEEERLIJKquote:Op maandag 19 december 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu al helemaal hekel aan hem, Dolanaids. Doe dit jezelf niet aan Cadby
4 zelfsquote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Grifte het volgende:
Heeft die Cadby nu al kinderen, of ik heb dat verkeerd meegekregen?
Twee,quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Grifte het volgende:
Nichtje of tante zal hun moeder wel zijnquote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Grifte het volgende:
Maar hij heeft dat kroontje in zijn nek staan.. dus denk dat King blijft.quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
Cadby moet als bijnaam lekker The Tasmanian Devil nemen joh. Past toch veel beter als King wtf
Waarvan 2 van hemzelf.quote:
Of je moet Brown nog willen noemen maarjaquote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:
Het is een kut ventje maar wel een enorm talent. Werd weer eens tijd. Smith is de lastste denk ik
Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Nober het volgende:
Cadby lijkt op een jonge Chris Mason aldus Sky Sports Darts.
Ik schat Cadby hoger in dan Smith om 1 reden > Mentaal. Die Cadby is arrogant geboren en heeft schijt aan iedereen ''lijkt'' wel.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:
Het is een kut ventje maar wel een enorm talent. Werd weer eens tijd. Smith is de lastste denk ik
Die zakt ook alweer wegquote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:
Tis wel een mongool natuurlijk. Net Michael Smith dit. Kan er niet naar kijken. Hopelijk slacht Ady hemquote:
Goor gewoonquote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Grifte het volgende:
Cadby vs MvG zou weleens de nieuwe topper kunnen worden ja. Cadby is uit hetzelfde hout gesneden. Mentaal enorm sterk nu al.quote:Op maandag 19 december 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Cadby is de MVG kryptonite. Ik kan niet wachten tot hij de vloer met hem aanveegt.
gvd tagquote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of je moet Brown nog willen noemen maarja
Terwijl hij gewoon dik en vet en lelijk is. Ra ra wat klopt hier niet.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik schat Cadby hoger in dan Smith om 1 reden > Mentaal. Die Cadby is arrogant geboren en heeft schijt aan iedereen ''lijkt'' wel.
Ik riep het pas een week of 8 koekoek. 10tje erop zetten paar weken terug had wat leuks gedaan denk ik.quote:
Zijn hoofd klopt nietquote:Op maandag 19 december 2016 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl hij gewoon dik en vet en lelijk is. Ra ra wat klopt hier niet.
150/1 stond er in beeld voor deze wedstrijd.quote:
Ja, wist ik veel. Ik volg dat darten nauwelijks.quote:Op maandag 19 december 2016 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik riep het pas een week of 8 koekoek. 10tje erop zetten paar weken terug had wat leuks gedaan denk ik.
Hij gooit ook gewoon goed. Echt sneu dit. KIJK BENITOquote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk komt Cullen volgend jaar met een ''Why always me'' shirt op. Wat een pech heeft die jongen met de lotingen.
Wat zei ik HAHAHAHA ULTIEMERSGENOTTOSquote:Op maandag 19 december 2016 23:36 schreef hafcfan het volgende:
Waar komt dit vandaan joh. Net mvg die uit het niets komt Jezus
Nou, uit het niks...alles en iedereen in de complete dartswereld hoor ik al maanden over niks anders dan Cadby als het over talenten gaat, die plaat is al maanden lang stukgedraaidquote:Op maandag 19 december 2016 23:36 schreef hafcfan het volgende:
Waar komt dit vandaan joh. Net mvg die uit het niets komt Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |